Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer villa info

7 Reviews over Milos

• 8Stephanie Raming06-09-2015

Ideaal huisje!

Drie weken zijn nog te kort, echt genieten!!! Eigenaar Nikos komt bijna iedere dag even langs. In Milos Villa woont zijn zus, dit is de eerste villa, je krijgt het zwembad en dan villa Gemma daarnaast liggen villa Liana en geschakeld Arete en Anastasia. Wij verbleven in villa Gemma, het oudste huisje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, Goede aparte keuken met genoeg keukengerei om zelf te koken en een ruime badkamer. De woonkamer met 3 treden trapje op, het bed en een ander trapje 7 treden naar beneden een zithoek. Op het terras zit je in de ochtend in de schaduw en kijk je uit op de tuin richting zwembad, oud buurhuisje en citroenboom, je hebt hier geen zeezicht. Op het dakterras is de hele dag zon en zeezicht om te zonnen (een ligbed kun je bij het zwembad pakken). Het zwembad is voor de lekkere verfrissing. Op de vertrek dag moesten wij om 10.00 uur het huisje verlaten, het vliegtuig vertrok pas s'avonds. Dat is wat minder maar gelukkig heb je de auto nog en kun je wat rondrijden.

• 7karin20-06-2013

Heerlijk rustige plek

Heel rustig gelegen mooie ruime villa. Vriendelijke beheerder. Vlakbij is een supermarkt met restaurant

• 8Wubbetje07-11-2012

Een heerlijke vakantie gehad

Wij hebben met 4 volwassenen 11 dagen doorgebracht in villa Anastasia aan het eind van een doodlopend straatje. Heerlijk rustig. 's Morgens lekker in de tuin eten en 's middags in de schaduw op één van de balkons. Een super plek. Het schoonmaken had iets beter gekund, maar dat kon voor ons de pret niet bederven. Heerlijk zwembad met parasols. Ook het eten bij Nicolas is aan te bevelen. Het was nog behoorlijk warm, dus de airco was ideaal. Met de auto naar Rhodos stad geweest wat echt de moeite waard is. Ook de vlindervallei bezocht en Lindos zijn de moeite waard om te bezoeken.

• 7Thijs04-06-2011

Goede uitvalsbasis

Milos villa's zijn prima geschikt als uitvalsbasis. Ligt aan de rand van Pefki en het dorp, winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak voor het strand de auto. Minder geschikt voor een verblijf met kinderen. Tip: Ga eten bij Kavos (afslaan bij Taverne Nikolas), heerlijke verse vis gegeten.

• 8Martijn16-08-2010

Prima, maar niet dicht bij strand

Wij waren op zoek naar een mooie rustige villa met een kinderzwembadje. Het zou dicht bij het strand moeten liggen, zodat de kinderen zelf op en neer konden lopen.

Villa Liana zag er mooi uit. Ruim opgezet, grote tuin er om heen.

Op naar het strand! (dit zou op 150 meter liggen). Helaas, op 150 meter staan er alleen andere hotels en een paar bomen. Om bij het strand te komen moet je over een paar wegen lopen waar auto's rijden. Omdat het te heet was om met ons kleintje te lopen, deden we dit met de auto. Op de autokilometerteller was dit 850 meter. Zeker niet om de hoek dus. Wel even gebeld met Eliza, hoe dit nou mogelijk was. Ze beloofden eea te bespreken en het aan te passen op de website. Helaas is dit nog niet gebeurd; laat je niet misleiden.

Volgens Griekse gewoonte waren de bedden oncomfortabel keihard. Wil je lekker liggen, neem dan een matje mee om over het matras te leggen.

Behalve deze 2 punten hebben we een zeer geslaagde vakantie gehad.

• 9taco27-07-2009

Villa Gemma (1 van de 4 Milos Villas)

2 weken in Villa Gemma verbleven. Acc is prima, van alle gemakken voorzien en ligt direct naast het fijne zwembad. Lekker gegeten met prachtig uitzicht bij Nicolas, Elini viel ons tegen. Pefki zelf vonden wij minder, hoofdz. bevolkt door getatoeëerde Britten, gelukkig ligt Milos villas lekker buitenaf, maar toch... Een prachtig beschut strandje vindt je, hemelsbreed, de kortste weg naar het strand (naar boven, links, bij Nicolas links, links en de weg blijven volgen tot de zee, daar een zand pad lopen naar beneden),baai met een voor kinderen ideaal aflopend strandje de zee in (150 meter?, hemelsbreed, dus lekker met de airco naar beneden vv). Tip: Zuidelijk staat er tijdens de meeste hitte meer wind en is het dus goed toeven in dit rustigere gebied van het eiland (richting Prasonisi zijn prachtige verlaten stranden) tip 2: Acropolis Lindos: doen rond 0800 ivm vele toeristen.

• 9taco27-07-2009

Villa Milos

Twee weken in Villa Gemma verbleven. Acc. is prima en van alle gemakken voorzien, Gemma ligt direct naast het fijne zwembad. Lekker gegeten met prachtig uitzicht bij taverne Nicolas, Taverne Elini viel ons tegen. Pefki zelf vonden wij tegenvallen, hoofdzakelijk bevolkt door getatoeëerde Britten, gelukkig ligt Milos villas lekker buitenaf, maar toch... Een heerlijk stil beschut strandje vindt je, hemelsbreed, de kortste weg naar het strand (weg naar boven, links, bij Nicolas links, links en de weg blijven volgen tot de zee, daar een zand pad lopen naar beneden) ,prachtige baai met een voor kinderen ideaal aflopend strandje de zee in (150 meter?, hemelsbreed, dus met de airco naar beneden en vv). Tip: Zuidelijk staat er tijdens de meeste hitte meer wind en is het dus goed toeven in dit rustigere gebied van het eiland (richting Prasonisi zijn prachtige verlaten stranden, ook Prasonisi zelf is erg mooi en "relaxed). Tip 2: Acropolis Lindos is erg mooi, doen rond 0800 ivm vele toeristen.

Villa Milos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pefkos, Lindos