Appartement

7 reviews over Appartement Marietta in het Nederlands

Geweldig Familie Hotel

Jaco
7-9-2019

Als je van rust houdt en niet s’ochtends vroeg je bed uit wil voor een bedje aan het zwembad dan is dit de plek waar je naar toe moet gaan. Marietta de eigenaresse is er elke dag en je kunt altijd bij haar terecht. Ze geeft iedereen persoonlijke aandacht en zij zorgt voor dat extra stukje wat je vakantie onvergetelijk maakt. Tip als je wat van het eiland wil zien huur dan een auto ook dit kun je regelen bij Marietta. Wij gaan normaal naar een 4 sterren hotel waar je in de massa op gaat. Bij Marietta ben je geen nummer daarom is het voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genoten van heerlijk eten en een prachtig eiland.

Jos en Cynthia
23-7-2019

Appartementcomplex Marietta is een gezellig, knus verblijf met een uitstekend eigen restaurant.

Een functioneel, ietwat gedateerd appartement met voldoende ruimte en balkon. Een te harde matras kan worden opgelost met een zachte topmatras.

Dichtbij is een bakkertje, waar je 's morgens verse broodjes kunt halen. Iets verder lopen zit een kleine supermarkt. Voor een grotere supermarkt kun je met de auto bijvoorbeeld naar een Lidl op 10 km afstand.

Het strand ligt op een afstand van 5 km en was voor ons te voet onbereikbaar (veiligheid, afstand en temperatuur).

Tips: * huur een auto en verken het eiland (€35,- per dag excl. benzine) * ga met de bus vanuit Pastida naar Rhodos stad (€2,40 volwassene, €1,20 kind) * breng een bezoek aan Kalithea springs (€3,- per volwassene) * laat geen brood o.i.d. achter in het appartement, kakkerlakken zijn daar dol op.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldige vakantie in een hartverwarmende omgeving

robert_dommerholt
25-7-2017

Gerund door Marietta ( een top gastvrouw), haar man, broer, vader en moeder. Je voelt je direct thuis, niets is te veel. De keuken in het appartement kan beter, maar je kunt in het restaurant lekker ontbijten, de lunch gebruiken en dineren. Vooral het vlees wat op de bbq van takkenbossen door vader bereid wordt is geweldig lekker. Het zwembad is heerlijk van temperatuur en open van 8 tot 19. Je kunt vanuit Pastida makkelijk met de bus naar bv trianda, Rhodos stad of Faliraki. Taxies zijn niet duur evenals het huren van een aute. ( Makkelijk te regelen via Marietta)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Zorgeloos Genieten !

Yannick
19-5-2016

We hebben echt niks slechts kunnen verzinnen ! Alles van het eten tot de gastvrijheid tot de rust , alles was Top!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Basis appartement, zonder luxe in een rustig dorp

Suze
24-8-2015

De appartementen liggen in de middle of nowere. Een heel klein dorpje, met 2 restaurants, 1 bakker en 2 supermarktjes. Er is echt niks te beleven daar. Het is in het midden van 't eiland. Geen verhuur in de buurt, alleen bij het hotel of touroperator. Mocht je een auto hebben is 't een mooie uitvalsbasis, maar de appartementen zijn echt heel basic, de schoonmaak is wel redelijk. Keukenapparatuur is er haast niet op wat borden en bestek na. Personeel is wel redelijk aardig. Voor een uitvalsbasis om het eiland te ontdekken en je verwacht niet teveel luxe alleen een bed en een keukentje om je brood te smeren en koffie te maken is het prima. Je kan er 's avonds nog wel prima een drankje aan de bar doen. Voor de nodige luxe hoef je er niet heen, maar als je bij de touroperator boekt dan kost 't ook haast niets. Voor de prijs die wij er voor hebben betaald hadden we niets te klagen. Wij hadden waar voor ons geld en hadden ons ingesteld op een basix appartement zonder luxe en dat was 't ook.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima appartementen in Grieks dorp

Annemarie
9-10-2011

Eenvoudige appartement in Pastida, 5 km van het drukke toeristische Kremasti. Pastida is een gezellig Grieks dorp met een pleintje met leuke restaurants. Zeer vriendelijke mensen. Marietta's apartments is een eenvoudig maar keurig appartementencomplex. Men is zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam. Je kan er heerlijk eten. Als je luxe verwacht moet je hier niet zijn maar als je lekker op z'n grieks vakantie wilt vieren ben je hier aan het juiste adres. Als we weer naar Rhodos gaan gaan we zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

2004

ligt nergens

Ing
17-3-2004

ligt nergens. Prima weer gehad. Pegasus restaurant is een aanrader!

Gereisd Anders in maart 2004

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marietta in Pastida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.