Appartement Summer Memories

Meer appartementinfo

44 reviews over Appartement Summer Memories

• 9Ronald van der Vliet01-09-2010

Heerlijke vakantie!!

Fantastisch appartementen complex! We hadden een beneden app. Door de bouw heb je een gezellig en knus hofje waar je sávonds een heerlijk wijntje kan drinken. Strand is dichtbij. Je moet niet de wens hebben zelf te koken. Dat hebben ze slim gedaan. Er is niet veel te koop dus moet je wel uit eten, wat je overigens net zo duur kan maken als je zelf wil. Griekse avond in oud Gesonnisos was onwijs gezellig. Is een aanrader. Per bus kom je makkelijk overal (luxe touringcar met airco) Taxi is qua prijs een beetje vergelijkbaar met NED.

• 10bianca17-01-2010

Fantastische vakantie gehad

Vorig jaar in de herfstvakantie voor nog geen 200 euro 8 dagen naar Summer Memories geweest. Het was echt een super vakantie! Het enigste nadeel was dat je s'avonds niet even lekker warm kon douchen. Je moet nartuurlijk niet al het luxe verwachten. Wel werd het appartement goed schoon gehouden en inderdaad zelfs de afwas werd gedaan. Ook was het een voordeel dat het het einde van het seizoen was, dus alles sterk afgeprijst! Bijvoorbeeld je Mojito normaal 7 tot 8 euro, in het na seizoen 3 euro! Fantastische leuke vakantie gehad! zeker voor herhaling vatbaar!

xx

• 7Maaike van der Meulen10-11-2009

Een prima appartement voor deze prijs

Prima appartement voor deze prijs was heel minimaal ingericht geen radio of tv en een klein balkon. Er waren 2 1 persoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. Matrassen vonden wij wel erg lekker liggen. Douche zonder gordijn zodat hele badkamer incl wc nat was na het douchen. Verder de ligging was goed dichtbij onze 2 favoriete restaurants de 9 Muzes en the Romantic Corner. Ook 2 supermarktjes in de buurt en een aantal barretjes. Ook wij hadden erg veel last van de muggen maar ja daar kan het appartement niks aan doen. Verder is een auto huren wel een aanrader wij vonden Stalis zelf niet zo heel bijzonder hadden het na 2 dagen wel gezien. En zijn met de auto het eiland gaan verkennen. Summer memories is zeker een aanrader vooral als je niet veel om luxe geeft het was voor ons echt de slaapplek.

• 8Annemiek25-09-2009

Erg leuk!

Wij hebben 10 dagen gebruik gemaakt van dit appartement. Wij hadden het 6 persoonsappartement met dakterras. Het is een vrij groot appartement. Je hebt twee keer tweepersoons slaapkamers en twee losse bedden staan in keuken/eetkamer maar hier is voldoende plek voor. Nadeel is dat je de airco apart bij moet boeken. Ook de muggen zijn een nadeel. Heel vriendelijk personeel bij de electrabar! De schoonmaakster komt 3 keer in de week en maakt het netjes schoon. Je krijgt dan ook 3 keer per week nieuwe handdoeken. Wij waren erg tevreden over deze locatie. Ga je naar Stalis ga dan eens zeker eten bij Maria's Golden beach!!!

Met vrienden

• 7Rob en Jos14-07-2009

Waar voor je geld

Appartement is basic, eten doe je bij de diverse gezellige Taverne's

• 8Annette21-06-2009

Perfecte ligging, aanrader!

Het complex ligt ideaal gelegen aan het eind van de boulevard van Stalis. Wij waren er in het voorseizoen, dus dan heb je zo wie zo geen last van lallende nachtbrakers. Het enige waar je last van zou kunnen hebben zijn gasten van het complex zelf. De ligging is precies goed. Vlak aan zee en een kleine 200m van het zandstrand. 's Nachts kun je de zee horen ruisen. Er zijn helaas wel veel muggen.(onze hostess zei dat dit in heel noord Kreta is) Neem uit Nederland een anti-muggen apparaatje mee, anders word je lek gestoken. Minpunt zijn de matrassen. Ook gasten uit andere complexen klaagden hierover. Zeker allemaal bij dezelfde groothandel gekocht. Kei- en keihard. Voor herniapatiënten, een opblaasmatje mee in je koffer. Maar los hiervan, een prima plek voor een prima prijs.

• 8Mark Dekker29-09-2008

Geweldige ligging en erg goedkoop!!

Wij zaten in 6persoons app. en die is erg aan te raden. Ontzettend groot appartament met mooi en groot daktarras. Ongeveer 100 Meter lopen van de eerste winkels en strand, maar naast appartament genoeg restaurants en kleine supermarkten. Ligt 10 meter van de zee, alleen wel rotsen. Verder zijn de 4persoons app. aanzienlijk kleiner en hebben geen daktarras. Vriendelijke eigenaren van de Electra bar waar je zeker een drankje moet gaan halen.

Super vakantie gehad, in hoogseizoen en erg goedkoop!!.

Met vrienden

• 7kobi 23-08-2008

redelijk accomodatie, goeie ligging

Gezellig complex, sober appartement(wel schoon).Mooie ligging. Dichtbij druk centrum wel loop afstand.Doucheruimte niet handig, last van natte vloer en geen dweil of vloertrekker aanwezig. Overal redelijke restaurants. Lekker gegeten bij 9 muzes,(ook goedkoopste),Jannis, Hellas.Strand is heerlijk.

• 7len14-08-2008

kleinschalig goedkoop maar gezellig

Wij zitten nu in summer memories en het bevalt redelijk goed de appertementen zijn niet klein maar ook niet groot. tegenover is er een cafe/bar wat savonds erg gezellig is en waar de mensen wel tot 6 uur snachts zitten dus soms wel lawaai. het is 5 minuutjes lopen naar het strand dus dat is wel te doen. we hadden een lastminute geboekt en het bevalt ons wel goed door de prijs. Het is zeker wel een aanrader vooral door de lage prijs en het mooie strand. wijzitten voor bar/cafe Neon dat is het mooiste en luxete stukje. leuke winkeltjes, wat eenzijdig maar dat heb je als je in het buitenland ben. het is ongeveer 3 uur vliegen en met de bus naar het appertement 45 minuten. we verblijven hier 8dagen en meer zou niet nodig zijn!

• 7hofland04-08-2008

Geweldig

Dit verblijf was zeker de moeitewaard.

Knus en gezellig! ruim genoeg en een klein terrasje! Je bent zo in het winkel gebied en kunt overal goed eten. De service was niet bij zonder maar gewoon goed.

Zeker een verblijf om nog eens heen te gaan! Andere aan te raden!

0 tips over Appartement Summer Memories

0 vragen over Appartement Summer Memories

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino, Karaoke
      • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts

• Adres3rd Kilometer Lindos-Lardos Avenue 85109(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website