Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°

4 reviews over Hotel SENSIMAR Lindos Bay in het Nederlands

2007

Het hotel was prachtig gelegen, heel rustig in een baai op

Liesbeth
22-2-2007

Het hotel was prachtig gelegen, heel rustig in een baai met zicht op zee. Het eten was zeer lekker en het buffet bestond uit zowel Griekse als internationale schotels. Het personeel was vriendelijk en de kamers proper. De badkamer was wel een beetje verouderd, maar tijdens ons verblijf waren ze al enkele kamers aan het opknappen, dus dat komt ook wel in orde. Zeker een aanrader voor wie rust zoekt!

Gereisd Anders in februari 2007
2006

in oktober 2006 naar lindos bay

Indra Boedhram
4-11-2006

in oktober 2006 naar lindos bay. Hotel was redelijk! Niet erg schoon bestek, glazen zagen er ook vies uit!Als je 's ochtends als eerste uit de frisdrankenautomaat limonade wil, dan kwam er eerst een lading vliegjes uit. Eten was niet goed warm, voor je aan je eten begon was het al koud! Voor de rest waren de kamers redelijk schoon, Lindos centrum ben je snel uitgekeken, iedere keer dezelfde winkeltjes! Rhodosstad is wel leuk, we zaten meer in Rhodos stad dan in Lindos, we hadden auto's gehuurd, zodat we ons verder wel konden vermaken. Ik zou hier niet meer teruggaan!

Gereisd Anders in november 2006

Lindos Bay is een super hotel

Mia
6-8-2006

Lindos Bay is een super hotel.Wij zijn er in mei/juni geweest. Mensen met kleine kinderen kunnen hier prima zijn. Eten was perfect!! Erg schoon hotel met vriendelijk personeel. Bedjes bij zwembad viel wel mee. Meestal hadden we wel plek. Wij waren met 5 pers. Aan het strand altijd plek.Super ligging erg mooi.Enig minpunt je hebt een auto nodig om ergens te komen. Er rijden wel taxi's maar slechts 1x p.d. openb. vervoer naar Rhodosstad of Lindos. Lindos is niet te belopen. Lindos is erg warm. Scheelt gauw 5-6 grd. met Rhodosstad.Dit hotel is zeker aan te bevelen.

Gereisd Anders in augustus 2006

2005

Ben hier vorig jaar geweest

tierlantein
11-3-2005

Ben hier vorig jaar geweest. Is redelijk ver rijden van het vliegveld, dus ongeschikt als je veel excursies wilt maken. Ligging is wel erg mooi en het personeel is vriendelijk. Alles was schoon maar wel basic. Eten is uitgebreid maar wel veel hetzelfde. Bedjes aan het zwembad zijn alleen te verkrijgen als je erop overnacht....bedjes aan het (kiezel) strand inclusief parasol zijn er voldoende. Erg fijn om te verblijven als je lekker wilt uitrusten. Er is iedere avond wel wat te doen maar als je dat niet wilt kun je ook elders in het complex rustig wat drinken.

Gereisd Anders in Fri Mar 11 2005 15:44:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENSIMAR Lindos Bay in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENSIMAR Lindos Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.