Hotel aan zeeWeer vandaag28°23°

11 reviews over Hotel SENSIMAR Lindos Bay in het Nederlands

Goed hotel

Carine ck
5-8-2017

Goed hotel met lekkere keuken Het eten was lekker maar de bediening kon wat vlotter Er was voldoende keuze , een super ontbijt en heerlijk diner Men kon binnen of buiten eten ( op momenten was het wat druk aan tafel) De kamer was ruim en mooi , met een fruitmand en een fles wijn en water als verwelkoming Heel rustig , extra voor koppels Het strand was ook rustig, maar kon wat mooier aangekleed worden ( oude douches) Er stopteen bus om in 5 min naar Lindos tegaan Je kan er een auto of motor huren Verder is er niet veel te beleven in de baai zonder vervoer Water koker met gratis koffie en thee op de kamer en dagelijks zuivere lakens Zeker 4,5 ster behalve t kiezelstrand kon wat mooier 16 plus hotel.

Gereisd Met partner in juli 2017

mega fantastische vakantie in schitterend hotel

drunietje
22-5-2016

Rhodos is prachtig en Lindos is echt een topper. Het hotel waar wij logeerden was in 1 woord fantastisch met een grote F!!! Een aanrader voor al diegene die willen genieten voor de volle 100%. Echter niet geschikt voor kinderen. Dit vormde voor ons geen probleem.Het eten was super, mensen zijn echt vriendelijk vanuit het hart. Wij gaan zeker nog eens een keertje terug.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supper

leeman gaston
20-4-2016

ik kan weinig of niks negatief vertellen ,supper hotel

Gereisd Met partner in mei 2015

Heerlijke vakantie

C.Lemmens
16-8-2015

Wij hebben een fijne vakantie gehad in Sentido Lindos Bay. We kregen bij aankomst een suite ipv een normale kamer, uitzicht op zee is echt een aanrader.

Het hotel is zeer proper en comfortabel, goede bedden. Er wordt iedere dag schoongemaakt. Personeel is altijd correct en beleefd. De cafetaria, lunchbar, viel echter tegen. Er werd ander eten geserveerd dan besteld en de bediening was erg onvriendelijk!

De drankjes in het hotel zijn prijzig. Het hotel heeft een mooie ligging maar als je richting het stadje wilt heb je echt een taxi/auto nodig. Normaal huren wij altijd een scooter in Griekenland maar dit keer hebben wij dit niet gedaan, de wegen zijn niet optimaal en de weggebruikers rijden erg onverantwoord.

Al met al hebben wij een heerlijke relax vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldig hotel...!

Isebel
18-7-2015

Na een verschrikkelijk verblijf in hotel Smartline Ellia in Lardos zijn we in dit hotel beland. Wat een verademing! Het hotel ziet er aan de buitenkant vrij somber uit maar eenmaal binnen kom je terecht in het paradijs. Zeer vriendelijk personeel, moderne kamer, extra zacht matrasje voor op het harde bed, 2 mooie zwembaden met helaas vrij weinig zonnebedjes eromheen, wel veel plaats op het privéstrand (vergeet geen strandschoentjes owv de kiezels). En tot slot... het eten was subliem! Kortom, een aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2015

Overtrof mijn verwachtingen

Louise
21-7-2014

Dit is een heerlijk, rustig gelegen hotel op het strand. Het heeft mooie kamers. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, niet/nauwelijks handdoekje leggen bij het zwembad. Rustig publiek. Weinig Nederlanders. Zeewater zo helder, ronde kiezels dus geen pijnlijke voeten. Auto-/scooterverhuur om de hoek en in hotel, badlakenservice, supermarkt (uitgang links) op 200 m. Schoonmaak goed, elke dag schone handdoeken. Hier ga je heen om te relaxen en niets te hoeven. Lindos op 10 min rijden met auto of scooter. Wel heel toeristisch daar. Door de ligging op eiland en in baai geen last van harde, koude wind (lekker briesje). Aanrader!

Punt van kritiek: drankjes (duur) en eten (lunch) tikt behoorlijk aan. Bij late aankomst werden we niet gewezen op mogelijkheid tot eten broodjes bij de poolbar.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

beppeanna1
17-1-2014

het hotel ligt aan een baai direct aan zee. nadeel, als de bus vol is komt hij niet langs het hotel en (hij komt maar 1x op een dag) moet je naar boven lopen om naar de bushalte die langs de hoofdweg ligt te gaan. de weg is erg steil en op het heetst van de dag niet fijn om te lopen. als je van rust houd is dit een prima plek om te vertoeven. verder is hier niets te beleven. wel word er bijna iedere avond iets georganiseerd (zang dans enz) aanrader, huur een auto!

Gereisd Met partner in mei 2013

Niets bijzonders

r
20-9-2013

Bij de touroperator is hotel 5 sterren, terwijl het maar een 4 sterren hotel is Bij aankomst een overboeking. Landzichtkamers groter dan de zeezichtkamers..De kamers niet speciaal en zeker geen 4 sterren waardig..Meerdere dagen kwam er een verschrikkelijke riool lucht de kamer in. ( Via de airco ?) De bedden zijn heel hard. De lattenbodem bestond planken Bij de hotel conciërge kun je een opleg matrasje aanvragen Het restaurant is over het algemeen aan de warme kant .Het eten is beslist niet slecht ( meer op Italianen gericht). Prijzen drankjes zijn aan de hoge kant Lunch moet je niet bijboeken. Zonde van het geld.. Voordat wij alles voor geserveerd kregen , waren we 1,5 tot 2 uur verder. Animatie is zeer simplistisch en niet vermakelijk. In buurt van hotel niets te beleven.Geen winkeltjes,geen terrasjes Voor geld geld automaat, hoef je echt niet helemaal naar Lindos toe. Ga naar de hoofdweg,bij de hoofdweg rechtsaf ca 150 meter grote supermarkt met geldautomaat van Pireus Bank. .

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Pascale
18-9-2012

Wij zijn hier begin september 2012 geweest. Voor wie rust zoekt, is dit de perfekte plek. We hadden hotelkamer met uitzicht op zee, was fantastisch. Eten is erg goed en gevarieerd. 3x per week thema (Grieks, Chinees en Italiaans). Strand is kiezel: neem je strandschoentjes mee! Omgeving is vanaf het hotel prima met de auto te verkennen. Een verhuurbedrijf zit op loopafstand en doet zaken met dit hotel. Bus naar Rhodos-stad en Lindos vertrekt 2x per dag vanaf het hotel. Anders moet je lopend naar de bushalte (met die temperaturen best pittig). Taxi naar Lindos kost heen €12,- en terug €8,- (?), en duurt maar 10 min. Service kan beter (zijn soms kortaf). Kortom, prima prijs/kwaliteit verhouding, dus een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2012

Geweldig !!!

Vervoort
13-9-2012

Het eten was er superlekker alles wat je wou eten lag er . je kwam zeker niets tekort ! kamers waren heelgoed alleen bedden hard maar we hadden vanaf dag 2 een extra zacht matrasje gekregen. echt super. De liging is afgelegen vlakbij de zee 2 supermakertjes taxi center en 2 punten om auto te huren. dit kan je best doen is een aandrader Lindos ligt vlakbij keimooi stadje acropolis ligt daar echt de moeite . echt mooi land veel bezienswaardigheden . toffe cocktailbar elke dag animatie. heel vriendelijke en lieve mensen .

Gereisd Met partner in Mon Sep 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENSIMAR Lindos Bay in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENSIMAR Lindos Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.