Hotel SENSIMAR Lindos Bay

Hotel aan zeeWeer vandaag31°24°
Hotel SENSIMAR Lindos Bay

4 tips over Hotel SENSIMAR Lindos Bay

Louise, 21-7-2014

- Kies voor een kamer met zeezicht. Schitterend!

- Ideaal voor een rustige vakantie die in het teken van relaxen en genieten staat.

- Vertrek je laat, dan kun je tegen betaling je kamer aanhouden. Dag van tevoren informeren hiernaar.

- Badlakenservice: niet zulke grote, dikke badlakens, maar scheelt ruimte in je koffer.

beppeanna1, 17-1-2014
Huur een auto zodat je het eiland op je gemak kunt verkennen.
r, 20-9-2013

De mini market in hotel is zeer beperkt en duur. Is gesloten vanaf 13.30 tot 17.30 uur In buurt nog een supermarkt. Vanuit hotel linksaf en na ca 300 meter aan rechter kant.Heeft meer keuze en is goedkoper. Hele dag klinkt er soort begrafenis muziek in hotel Op strand zijn er voldoende bedden.Bij het zwembad niet. Elke dag handdoeken service, laatste 4 dagen maar eens in de 2 dagen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Soms aan de trage kant.

Vervoort, 13-9-2012

ideaal voor lui lekker vakantie of voor een bezienswaardigheidvakantie. je kan er van maken wat je wil.

Haal een boekje over rhodos in de boekhandel daar staan de bezienswaardigheden op info en een landkaart int nederlands (heel intressant) ginder zijn ze in het grieks :D hihi