Hotel Mitsis Lindos Memories Resort & Spa

Hotel Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Lindos Memories Resort & Spa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Mitsis Lindos Memories Resort & Spa

• 2017
    9Henk06-10-2017

Heel mooi

Prachtig gelegen kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel.Je wordt er werkelijk op alle mogelijke manieren in de watten gelegd.Privéstrand met ruim voldoende uitstekende ligbedden evenals bij het mooie zwembad.

• 9Janja09-01-2017

Geweldig

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie locatie, 20 min. van Lindos stad fijne wandeling. Mooie kamer met zeezicht.

• Oude reviews

7mathieu magali02-06-2013

ronduit prachtig hotel maar veel geluidssoverlast

prachtig kleinschalig hotel met fantastische ligging, personeel dat uitermate vriendelijk is, hygienische kamers, prachtig zicht op zee. En nu de "maar" ... ondanks onze booking voor een maisonette met lateraal zijzicht, ver verwijderd van het zwembadgebeuren en dagelijkse luide life-music, kregen we een zogezegde "upgrade", een superior kamer met frontaal zeezicht. De kamer en het zicht waren fantastisch maar de dagelijkse life-music tot elf uur en het bargebeuren onder ons terras waren extreem luidruchtig. Neem daarbij nog een huwelijk waarbij 60 engelse familieleden het hotel inpalmden en TOTAAL geen respect voor andermans rust toonden, maakten voor ons het vakantieplaatje niet zo rooskleurig. Noch onze touroperator (die ik verantwoordelijk stel voor het niet krijgen van de gevraagde kamer 4 maanden op voorhand!), noch het hotel heeft een oplossing geboden, ondanks klachten van meerdere hotelgasten. jammer ...

Met jonge kinderen

• 9Tamar Fels30-05-2013

genieten!

wat een heerlijk hotel! bij aankomst een heerlijk glaasje prosecco en vochtig doekje. je word op handen gedragen door het vriendelijke ( en knappe ) personeel! vanuit het zwembad loop je gelijk door naar het rustige strandje van het hotel met heerlijke ligbedden. zeker een aanrader!

• 9Tjeerd & Sandra26-10-2012

Heerlijke hotel om tot rust te komen!!!

Net terug van een heerlijke relaxte vakantie!!! Het personeel is ontzettend vriendelijk en wil alles voor je doen om het naar de zin te maken. Het ontbijt is erg uitgebreid. Het 4-gangen menu was smaakvol en met zorg bereid, iedere dag iets nieuws. De 2e gang bestaat uit een lopend buffet met voldoende keus. Mocht je toch iets anders willen, geen enkel probleem! De kamers zijn in orde en worden prima schoon gemaakt. Het hotel heeft een mooi verzorgd zandstrand wat mooi geleidelijk aan de zee in loopt, ideaal voor kinderen. De loopafstand naar zowel Lindos als Pefki is rond de 20 min. en is prima te doen. Verrassend zijn de geitjes en de ezeltjes die je tegen komt :-). Rhodos-stad is te bereiken met de bus voor € 11,00 retour (ongeveer 60 min.) Klein minpuntje is de fitness bestaande uit: 1 loopband, 1 fiets (niet aan de stroom) en 1 roei-apparaat (onbruikbaar).
    Kortom een aanrader om heerlijk tot rust te komen!!!

• 9Estella Kamphuis13-10-2012

Hartstikke goed

Op dit hotel valt helemaal niets aan te merken. Prima kleinschalig resort, mooie kamer, mooi zwembad, mooi strandje, goede service van de medewerkers. Het ontbijt is ook erg uitgebreid en heerlijk. Bij aankomst stond de champagne klaar en werd wijn en eten op de kamer bezorgd vanwege onze late aankomst. Ik vergat een ring in het hotelkluisje. Een dag later (na uitchecken) ontdekte ik dat. Een telefoontje was voldoende en de ring werd binnen één week keurig via de post teruggestuurd. Dit hotel is een echte aanrader op Rhodos voor mensen die op een luxe en relaxte plek op Rhodos willen zitten, vlakbij Lindos. Eind september nog 30 graden, heerlijk.

• 10Fred19-08-2012

Heerlijk hotel

Mooi hotel, fantastisch uitzicht, direct aan zee met eigen strand. Geweldig eten, zowel ontbijt als dinner. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, altijd met een lach. Ligt 20 minuten lopen van Lindos en de bewoonde wereld. Is echter makkelijk te bereiken met bus of taxi. Hebben auto gehuurd in het hotel, was veel goedkoper dan via reisburo of touroperators. Alles top een aanrader als je echt wilt relaxen Minpunt: - al onze kaarten die we aan de receptie hadden afgegeven en met de post mee zouden gaan naar Nederland zijn allemaal nooit aangekomen!. - 2-persoonskamers in hoofdgebouw zijn aan de kleine kant met kleine badkamer. Als je op het toilet zit, kan de deur niet helemaal open! - drankjes aan de bar/restaurant vrij prijzig.  € 3,90 voor kopje koffie. Haal daarom je drankjes in het winkeltje in het hotel. Hier betaal je voor blikje gekoelde coca cola e.d. € 1,50, met wederom zeer behulpzaam personeel.

• 10Theo en Rineke23-07-2012

rust en luxe

Sentido mitsis lindos memories is in 1 woord fantastisch. De kamer (215) met zeezicht heeft een prachtig uitzicht over de zee en de bergen. Elke dag schoon beddengoed, schone handdoeken en badlakens. Het eten was erg goed. Uitgebreid ontbijt met diverse sappen en vers fruit. Het avondeten was van uitstekende kwaliteit en geen dag hetzelfde. Het bedienend personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was grotendeels a la carte. Taverne gezellig en zeer vriendelijk personeel. Strand was schoon met fantastische ligbedden met dikke kussens. De manager kan trots zijn op zijn team, zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Wij gaan volgend jaar zeker weer boeken. De ligging krijgt een puntje minder maar dat is alleen vanwege de afstand naar lindos. Dit is lopend met deze temperaturen niet te doen. Bij de receptie kun je een auto huren. Een aanrader.

• 9Joke13-07-2012

Voor de 7e keer geweldig genoten!

Ook dit jaar weer top. Wat een heerlijk hotel en wat een lieve medewerkers voor wie niets te veel is!

• 10Jennifer15-06-2012

Geweldige Hotel

Het hotel was prachtig. Goede bediening, schone kamera, vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en varieerend. Er is een gezellige sfeer waardoor je echt kunt genieten van je vakantie. Verder is het eiland ook mooi en kun je eventueel een auto lenen om het eiland te verkennen. Het stadje Lindos is lopend nog wel te doen in 20 minuten maar de rest is beter te bereiken met de bus of auto.

1 tip over Hotel Mitsis Lindos Memories Resort & Spa

• Joke, 05-06-2012

Ga hier niet met kinderen naar toe! Zij hebben er niets en de gasten (overwegend stellen vanaf 40 jaar) hebben er ook neits aan

0 vragen over Hotel Mitsis Lindos Memories Resort & Spa

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel