Hotel Lindos Village Resort & Spa

Tonen op kaart

79 reviews over Hotel Lindos Village Resort & Spa

• 7Dierickx14-08-2017

misleidend

Over het hotel waren wij enigszins tevreden : wel verouderde kamer,maar goed werkende airco en lekkere maaltijden; Helaas is het al een ganse tijd geleden dat de touroperator ter plaatse was : de hostess zocht ons niet op en men is bijgevolg niet op de hoogte van de toestand waarin de toerist zich bevindt.Excursies moest je op eigen houtje doen en de beloofde animatie van overdag én 's avonds bleek onjuist.Tenzij je Italiaan bent,voor die klanten is een Italiaans animatieteam ingehuurd!Als volwassene kan je je aanpassen,helaas voor een Vlaamse jongere is er weinig te doen!Vooral omdat het al een hele tijd geleden bleek dat Vlamingen én belgen in het algemeen hier te gast waren.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 3FSJ03-09-2014

Zeer matig hotel, géén 4* waard!

Aankomst in hotel middernacht.We kregen geen eten ondanks de honger.Zeezicht bleek een parkeerterrein+een vuilnisbelt.Links in hoekje v. balkon was de zee.Dat is vlg hotel kamer met zeezicht en waarvoor is betaald.Na 2 dgn. klagen kregen we een kamer met zeezicht in Lindos Village.Er liepen mieren rond in badkamer en bij het bed.Flesje water en shampoo+zeep werden niet aangevuld.Géén dagelijks verschoning van lakens. Kamers matig schoongemaakt.Lobbybar en strandstoelen zijn niet gratis..Afstand tot bushalte is ±1km en niet 200m. Lindos Royal is zeer onhygiënisch.Het riekt overal naar vuilnis en rioleringslucht.Plastic vuilnisbakken super smerig.Grond rondom zwembaden en in restaurant (ook kakkerlakken) erg smerig.Baddoekenservice was een tijd niet mogelijk vanwege een “storing”.Het eten was matig, zalm was geen zalm.Drinken was vies, het water smaakte naar chloor.Tafels werden slecht afgeruimd/schoongemaakt.Bij ontbijt servering van half (door andere gasten) gebruikte koffiekannen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 1Familie Geerlings Hausmanns09-08-2011

Dit hotel is Zeer slecht en geen 4 sterren waard!

We werden afgescheept met een kamer in Lindos Village. De foto´s spreken voor zich! Als je reclameert, wordt je verwezen naar een andere kamer in Lindos Village, waar het OOK vochtig is en muf en de badkamer, ondanks dat ze nieuw is, zwart is in de hoeken, het bad lekt en de airco 2 dagen niet werkt met 40 graden. Dus nog geen 2 sterren waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8kees22-06-2011

super hotel

geweldig eten lekker weer mooi hotel pluim voor de kok

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Iris30-05-2010

prachtig gelegen met een super uitzicht over zee

Ben samen met mijn ouders broer en zus 8 dagen in dit hotel verbleven.Het hotel ligt erg mooi in een baai met prachtig uitzicht over zee.Het is wat rustiger gelegen maar wanneer je graag wil winkelen of uitgaaan ben je binnen 5 min in Lindos centrum met haar mooie smalle winkelstraatjes. Het eten was ook erg lekker. Ben vaker in Iberostar hotels verbleven maar van het eten is niets te zeggen.Veel afwisseling en voor ieder wat wils.Het brood was erg vers iedere ochtend en krokante frietjes kom je ook niet vaak tegen in het buitenland.Er zit altijd wel iets tussen wat je minder vind maar goed smaken verschillen. Kamers zijn ook goed en worden netjes bijgehouden iedere dag.wij hadden een kamer met boven verdieping (uitzicht op zee)Elke dag schone handoeken bij het zwembad.En het annimatie team doet ook erg haar best om er een leuke dag van te maken (maar niet opdringerig!)Al bij al zeker geen afrader maar 8 dgn was voor mij lang genoeg. - puntje was de fitnes die ze aan t renoveren zijn

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 5j en j21-05-2010

matig, zeer matig

Op het laatst moment geboekt vanwege aswolk... hotel ligt fantastisch in een baaitje. Complex oogt op afstand mooi en ligt tegen helling opgebouwd. Eenmaal wat beter bekeken zie je dat alles gedateert is: de kamers, het personeel en het publiek. Kamers en complex zijn wel vrij schoon. Eten en drinken is klein drama; wijn lijkt balsamico aangelengd met antivries. Eten lauw, geen variantie en weinig smaakvol: gaarkeukenniveau. Wij hebben hotel gebruikt als uitvalsbasis om meer van eiland te zien. Huurauto is echt aanrader (vooraf boeken) We moeten er niet aan denken om 8 dagen, of langer, op het complex zelf rond te hangen. We waren wel onder de indruk van he zojuist aangekomen animatieteam. Ze wisten avond op avond de gedateerde gasten in de benen te krijgen met allerlei activiteiten. Als je aangaf hiervoor niet in de stemming te zijn liet men je ook rustig. Al met al gaan wij hier niet meer heen en raden dit alleen aan voor mensen die een weinig kieskeurige maag hebben en rust zoeken

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Tatiana01-02-2010

Geweldige vakantie in dit super hotel!

Wij zijn begin oktober 2009 naar dit hotel geweest. De ligging is super rustig - precies wat wij zochten, bijna meteen aan het strand (via de afdalende korte weg)! De uitzichten zijn geweldig over de zee en heuvels. Binnen 10 minuten ben je met de taxi in Lindos. Het eten was zeer gevarieerd en heel lekker. Ons kindje van 4 jaar vond diverse vleessoorten, groenten en fruit lekker. Wij ook! Tijdens het buffetdiner staan de koks het vlees voor je uit te snijden, de presentatie van het eten is dan heel persoonlijk en leuk. Wij hadden een 2-kamers kamer, het was heel groot en meer dan genoeg voor ons drieen. Het miniclub had twee leuke nederlandse dames en onze dochtertje vond het daar geweldig! Er waren wel problemen met het hete water, het was vaak lauw. Het bleek vaker in dit regio voor te komen. Het was het enigste probleem... Wij gaan naar dit hotel terug in 2010!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Bram Vanopbergen22-01-2010

Aanrader

Een hoop pluspunten onder andere de nederlandstalige animatie (ons Kelly en de Mick), eten wel wat minder uitgebreid als bij andere iberostar-hotels maar nog altijd degelijk. De ligging is wat minder Lindos ligt in principe maar op 4 km maat te voet is dit niet te doen het gaat op en af en in het naburig dorpje is niks te doen. Al bij al een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 1Amelynck - Vankemmel02-11-2009

Huwelijksreis in de hel van Rhodos.

Het hotel ligt heel rustig. Nadeel: taxi, huurauto of bus nemen naar Lindos om bv geld af te halen. Strand: hier is geen privéstrand, een rotsachtige heuvel met een héél klein beetje groen in (alleen voor hotel). Het keistrand ernaast is voor iedereen publiek. Het hotel zelf is een RAMP. 5 dagen warm water op 14 dagen. De airco na een week gewoon uitgeschakeld! De zwembadtemperatuur uitgeschakeld! De slaapkamer altijd schandalig gekuist, verse handdoeken met zwarte vlekken. Eten in het restaurant was ALLE dagen hetzelfde. Vogels in het restaurant, romantisch zou je denken, tot je plots vogelstronten op de tafels ziet liggen. De glazen en borden altijd vuil, zelfs eenmaal een grote vlek lipstick op een glas. Tot ramp werd er ook geld uit onze kamer gestolen, terwijl ik al 7 dagen lang mijn portefeuille heel goed had weggestopt in een kast. Gemeld aan de receptie, de manager zou contact opnemen, hem nooit gezien! Weer gemiddeld 30° in oktober, het enige positieve aan onze reis.

Gereisd met partner in september 2009

• 7S. Elst12-10-2009

Dit hotel is eerder 3 sterren dan 4

Het hotel moet nodig gerenoveerd worden. De kamers zijn schoon maar oud. Dit zie je terug in het interieur, alles moet eens geverfd worden en vernieuwd. Bijvoorbeeld als je het bad laat leeglopen komt al het water langs een afvoerput in de badkamer terug naar boven. Zowel de airco als de haardroger werken niet optimaal. Zo zijn er meerder dingen op te noemen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en ook het animatie team was heel vriendelijk en enthousiast met een groot aanbod van verschillende activiteiten. Ze zijn wel erg aanwezig maar als animatie team moet dat ook. Kom je voor de rust kies dan een hotel zonder animatie. Dit wil niet zeggen dat je er niet rustig kunt liggen om van de zon te genieten of een boekje te lezen. Het eten kan echt veel beter, lauw, te weinig variatie, niet de beste stukken vlees etc. Ook moet je vaak lang wachten op een drankje in het restaurant. Over het algemeen gezien toch een aangenaam verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

0 tips over Hotel Lindos Village Resort & Spa

1 vraag over Hotel Lindos Village Resort & Spa

• E.Goddery , 03-02-2011

busverbinding

Is er een busverbinding in de directe omgeving van het hotel en wat kosten het om naarf Lindos te reizen met de bus.

FSJ, 03-09-2014

Gem. 1 kilometer afstand vanaf hotel naar openbare weg. Zeer vermoeiend te lopen in de hitte vooral ook omdat het erg steil loopt. Kosten zijn 1,50 euro een enkeltje. Kosten van en naar Lindos/Rhodosstad zijn 5 euro one way.

Hotel Lindos Village Resort & Spa info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages