Hotel Lindos Royal Resort

Hotel Lindos Royal Resort

7.7Goed

Griekenland, Rhodos, Lindos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 469p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

32 reviews over Hotel Lindos Royal Resort

• 7Mevr. Peeters24-10-2017

Tevreden.

Het is een mooi verzorgd hotel, met een hoofdgebouw en enkele bijgebouwen. Met de trappen, paadjes en bruggetjes voelt het aan als een resort, maar maakt het wel minder geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn. Er zijn meerdere (kleine) zwembaden, die zorgen voor een spreiding van de gasten. Dit is mogelijk voor ouders met kleine kinderen iets minder gezellig, vooral omdat de glijbanen zijn 'weggestopt' in een hoekje van het terrein. De kamers en het balkon zijn ruim en verzorgd.

Het eten is goed en de variatie toereikend. Alleen jammer van de slechte wijn, die verwacht je in Griekenland van betere kwaliteit. Het snackmoment in de middag bij het zwembad bestaat uit overgebleven koekjes en cake van de lunch.

Het uitzicht op de zee en de baai is geweldig. In het naseizoen is het heerlijk rustig zonder hotel-entertainment, maar een activiteit in de avond wordt wel gemist. Vooral omdat er geen barretjes en winkels op loopafstand zijn.

Het personeel straalt geen gastvrijheid uit. Dit komt mogelijk door het einde van het seizoen. Bij de receptie kan er geen glimlach vanaf. Ondanks meerdere verzoeken kan er geen extra kopietje worden gemaakt van het overzicht van etenstijden. En in het winkeltje € 2,- vragen voor het laten opblazen van een zelf meegebrachte luchtband, moet je als zo'n hotel toch echt niet willen.

Het (kiezel)strand is op loopafstand. Lindos en z'n prachtige zandstrand is dichtbij. Rhodos-stad is 1 uur met de bus. Veel activiteiten en bezienswaardigheden bevinden zich rond Rhodos-stad. Het is dan ook aan te raden om een auto te huren. Want buiten Lindos, is er in de directe omgeving niet heel veel te zien.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 6Reisgezelschap van 7 mensen20-09-2017

Komen niet snel terug

Reis geboekt ivm mijn ouders die 25 jaar getrouwd zijn. Totaal 7 personen. Aankomst hotel vriendelijk en snel, fijn na zo lange reis. Zwembad is een bakoven, ligbedden allemaal bezet. Dag in,.dag uit. We gingen elke dag naar het strand daar is het heerlijk, helaas totaal niets te merken daar van all in. Elke dag 4 euro pp per bed. Namen we voor lief tenminste lekker rustig. Het barst er van de italianen die totaal geen respect en fatsoen tonen hier. Schijt kinderen die asociaal doen en om de tafels rennen. Animatieteam is er volledig voor dit volkje, grote bekken en achterlijk harde muziek. Kamers vn het hotel totaal geen hygiëne. Badkamers oud. Bed ligt laken op wat er niet oppast waardoor je op het kale matras ligt. Bar dicht stipt 23'00. Luiken gaan gewoon voor onze bakkes dicht, muziek uit met anderr woorden oprotten naar dr kamer. Eten krijgt vn ons een dikke 9 echt lekker en goed. Verder lekkere drankjes en eten. Vooral heel lekker weer: dt maakte voor ons de vakantie heerlijk.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Remize16-08-2017

Geweldig hotel met weinig Nederlanders

Bij binnenkomst werden we bij de receptie vriendelijk te woord gestaan. We kregen een kamer met mooi uitzicht op de zwembaden en zee. De kamer was wel gedateerd, maar voor slapen en douchen prima. De eerste dag hadden we problemen met de douche, dit was binnen een uur opgelost. De airco deed het prima. Het eten was goed. In het restaurant werd veel aandacht besteedt aan hygiëne. Ze maakte continu alles schoon rondom het eten. Je kon je handen met desinfecterende gel wassen, voor- of na het opscheppen van je eten (wij zijn in veel all inclusieve hotels geweest, maar dit nog nooit gezien). Iedere dag hetzelfde ontbijt, maar kan ook niet iets verzinnen wat er niet was (o.a. pannenkoeken, scrumble egg, bacon, patat, kaas, worst, fruit). Ondanks dat er geen Nederlandse animatie was, hebben onze dochters (10 en 12 jaar) het prima naar hun zin gehad. Er waren weinig Nederlanders, hierdoor hadden wij nog meer het idee op vakantie te zijn. Het personeel is heel aardig als je ook aardig voor hen bent. Als je je als varken gedraagt, dan begrijp ik dat het personeel niet vriendelijk is. Sommige mensen lieten eten staan en als ze van tafel liepen lag er onder hun tafel eten waar alle gasten van het hotel van kon eten. Waarschijnlijk leven zij thuis ook zo en als ze thuis niet zo leven, dan begrijpen zij waarschijnlijk ook dat het personeel minder vriendelijk was. De zwembaden zijn leuk. Met kleine kinderen zou ik hier zelf niet naar toegaan. Er is geen zandstrand, wel een aangrenzend kiezelstrand. Je kunt via het zwembad direct in zee zwemmen. Dit is een andere weg, dan naar het strand. Iedere avond live-muziek tot 23.00 uur. Het waterpark in de buurt van Rhodos-stad is een aanrader. Ook de thermen van Kalithea, Rhodos-stad en Lindos is leuk om te bezoeken. Met de bus of taxi is alles goed te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Lynn12-08-2017

Aanrader

Wat hebben we het fantastisch gehad. Prachtige junior suite, genoeg te doen in de buurt, elke dag heerlijk wisselend gegeten, heerlijke zwembaden met super glijbanen, fantastisch personeel waar we ook in Nederland contact mee houden. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fat12-08-2017

Mooi kindervriendelijk hotel

Ik vind op deze wereld zijn alleen Nederlands en Duitsers heel apart en zeikerd kapsones en overaal klagen Indien je gastvrijheid wild en leren menselijkheid dan zulke landen en hotels gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Nooit meer07-08-2017

Nooit meer Griekland

Hier hebben we de positieve reacties gelezen maar we Zijn heel verbaasd. Voorbeelden zijn hele vieze onverzorgde kamers, soms zit je zonder stroom, handdoeken moet je deposit betalen en je mag Ze ruilen om de drie dagen, water in de kamer is tegen betaling, fles water bij zwembad is ook tegen betaling. Hele stad rhodos zit zonder stroom in de avond uren door crisis.zwembaden ook vies en geen Nederlandse zenders en geen andere kamer,veel asociale Engelsen en nooit boeken met touroperator slecht klantvriendelijk bv

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3Kenan07-08-2017

Niet aanrader

Wij zijn op dit moment hier. Alles is niet der op en der aan. Alles moet je betalen terwijl al inclusief hotel, kamers zijn oud en niet schoon enz. Ik vind met prijzen en kwaliteit Turkije is beste

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Barbara16-06-2017

Fijne vakantie

Voor de prijs die je betaald, krijg je een fijne vakantie. Grote kamer. Eten elke avond wel wat anders, naast de standaard dingen. Heerlijke zwembaden.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Michel26-07-2015

Geen aanrader...

Ondanks we een hele leuke vakantie hebben gehad heeft dit hotel een aantal forse minpunten. Zo stelt de airco dus echt niets voor. Dit hotel wordt voornamelijk bezocht door Fransen en Italianen en daar is de animatie dan ook op gericht. Er is maar 1 tappunt voor water en dat is in het restaurant. Het gevolg is elke dag een lange rij. Een gezellige bar is er niet en wat ons het meest stoorde was de slechte service. Op de dag van vertrek hadden we een kamer gereserveerd om te mogen douchen. echter een uur voor vertrek bleek er geen kamer te zijn en moesten we maar gaan douchen bij de (smerige) toiletten van het zwembad. Na flink wat stennis te hebben geschopt bleek er uiteindelijk wel een kamer beschikbaar te zijn. Is er dan helemaal niets goed? nee hoor. Het eten is er prima en gevarieerd. De zon schijnt er altijd en de zwembaden zijn ook prima. Wij zullen onze vrienden in ieder geval dit hotel niet aanraden..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 4valentijn17-07-2015

niet all in waardig

12 dagen all in in lindos royal verbleven. All in is hier absoluut niet van toepassing. een bar met zitgelegenheid is niet aanwezig behalve in een bar waar je betaald voor je drankjes. Drankjes worden geserveerd in papieren bekers. Dus helaas vroeg naar bed aangezien je niet echt vrolijk wordt van de Italiaanse animatie. en er verder niets in de buurt zit. Het eten is niet slecht maar er wordt wel vaak gebruik gemaakt van kant en klare levensmiddelen. Airco is aanwezig maar is zo hoog ingesteld dat je wel een ventilator moet kopen om enigzins van je nachtrust te kunnen genieten. Het kiezelstrand naast het hotel is ons wel zeer goed bevallen, hier moet je wel het hotel betalen voor de bedjes. De zwembaden waren prima, jammer dat de glijbanen gesloten waren wegens het niet voldoen aan de veiligheid. Ligbedden zijn over het algemeen toe aan vervanging. kortom dit wens ik niemand toe

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages