Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°24°
8,7

Hotel Lindos Princess Beach op Rhodos is geschikt voor jong en oud. Op dit all-inclusive complex vermaken de kinderen zich met het animatieteam dat activiteiten organiseert als beachvolleybal, voetbal, boogschieten, tennis en minigolf. Voor de sportievelingen is er ook een fitnessruimte. Een auto huren om het eiland te bekijken is de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Lindos Princess (Beach) voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Lindos Princess (Beach) in het Nederlands

Goed 4 sterren hotel

Martin
26-8-2019

Positief: Eten, kamer, zwembad, strand vlakbij, vriendelijk personeel. WiFi bij zwembad. Nadeel: ligging (geen winkels bijna), handdoekje leggen. Geen WiFi bij kamer 1041. Gemiddeld: Animatie, afstand tov luchthaven en Rhodos stad ( kan per boot). Let op bij buiten zitten op de insecten.

Wel een aanrader, maar rondom hotel weinig te doen. Strand steentjes. All in formule perfect, veel keuze, kwaliteit best goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Genieten!

Judith
6-6-2019

Met 20 familieleden een week ontzettend genoten van dit fantastische complex. Ze waren net een paar dagen open in dit seizoen en daarom was het de 1e helft van de vakantie heerlijk rustig. Uiteindelijk werd het wel druk, maar nog steeds overal voldoende ligbedjes met parasols zonder handdoekjeleggen en dat soort onzalige ongein. Eten is top. Meer dan voldoende keus en kwaliteit prima. Ik kan na lang nadenken maar 1 minpuntje noemen en dat is dat de zwembaden nog veel te koud waren. Maar dat is niet zo gek zo aan het begin van de zomer.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Robert Wensink
14-5-2019

Op 25 april 2019 kwamen we aan en het was de eerste dag van opening dit jaar. Vriendelijke ontvangst al eerste gasten en op naar de kamer. Voor ons als gezin met 3 kinderen was de grote vraag hoe het met de bedden was geregeld. Op de 4 persoons kamer stond een volwaardig 5e bed. Prima. De bedden zijn goed en redelijk hard maar naar wens kan er een zachtere bovenlaag bezorgd worden. Schoonmaak van kamer en buitenruimte resort ook goed. Zwembaden met badmeester toezicht en een fijn zandstrand met enige stenen. Niet een echt snorkelstrand. All inclusive met voor een buffet uitstekend eten en ruime keus. Lokale drankjes inbegrepen tot 12 uur in de avond. Vriendelijk personeel op het gehele complex. Nederlands is niet de spreektaal van de animatie maar met een beetje engels en goede wil konden onze kinderen van 5,7 en 9 zich prima redden. Leuk animatieteam welke zich niet opdringt. de hoofddoelgroep is niet de nederlander.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon doen!

marja
28-11-2018

de 6e keer alweer in dit superresort. Proberen ook wel eens iets anders uit, maar komen steeds weer terug. Gewoon moelijk te evenaren.

Fantastisch hotel.

H. Berkhout
16-5-2018

Wij zijn met de kinderen en kleinkinderen in de meivakantie geweest en hebben hier een geweldige week gehad. Supervriendelijk personeel, heel schoon, lekker eten en heel veel te doen voor de kinderen. Het Italiaanse restaurant is een aanrader. Een dag een auto huren om Rhodos te verkennen moet je zeker doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, verzorgd hotel. Lekker eten.

Jordens
10-5-2018

Lindos Princess Beach is een supermooi complex. Goed onderhouden en netjes schoon. Wij zijn hier in de meivakantie geweest met 3 kinderen van 11, 9 en 6 jaar. Er was actief animatieteam (met name Italianen). Vooral de kinderclub was een geoliede machine. Helaas waren er voor onze kids weinig Nederlanders in dezelfde leeftijd waardoor zij weinig aanspraak hadden. Er waren met name veel Italianen, Russen, Fransen en Duitsers. Toch hebben wij ons hier prima vermaakt. Er is genoeg te doen (beach volleybal, voetbal, boogschieten, tennis, minigolf, fitness etc). Buiten het complex zijn alleen enkele souvenir winkeltjes. Het eten is erg gevarieerd en goed. Bij de snackbar kon je de hele dag door ijs, slush, pizza slices en broodjes falafel afhalen. Ideaal voor de kids. Wat eerder ook al werd gemeld is de drukte en chaos in het buffet restaurant. Hier moest je je bord goed vast houden en zorgen dat je niet omver gelopen werd. Verder top!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Prima resort

Aafossie
27-9-2017

Lage gebouwen, meerdere zwembaden, breed strand, prima animatie met leuke shows, meerdere mogelijkheden om te eten. Grootste nadeel vond ik, en dat is persoonlijk, de ligging tov rhodos stad. Lindos is vlakbij maar 1 x is wel genoeg en daarna is alles verder weg. Als je een auto gehuurd hebt geen probleem maar de bus voor de deur brengt je of niet overal of je bent tijden onderweg.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt Fantastisch!!!!!!!

Linda Heuvelmans
14-8-2017

Het was echt een geweldig!! We waren er op de eerste dag dat het open ging. We werden heerlijk verrast met een drankje. De kamers waren goed. Heel vriendelijk personeel. Maar het beste was toch wel het animatieteam. Zoo veel power gewoon helemaal geweldig. Door hun weet ik wat ik later wil gaan doen. Ook in een animatie team werken!! Het eten was iets minder. Maar als je aan het zwembad lag kon je gratis een drankje gaan halen. Dat is wel heel fijn. Mooie omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!! fantastisch

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

All inclusive resort

Aniwe
8-7-2017

Omdat wij vanaf het vliegveld een auto gehuurd hadden en dus zelf reden was het resort in eerste instantie (en in het donker) moeilijk te vinden. Na flink zoeken toch gelukt en hartelijk ontvangen. Nette, schone kamers met goede bedden. De eetzaal is een groot gekrioel van mensen die alle kanten op lopen. Probleem is dat er ook geen duidelijk "pad" is. Kom je binnen dan moet je langs alle gerechten om een tafel te vinden. De desserts staan ter hoogte van de hoofdgerechten, de voorgerechten/salades ergens halverwege..... In mei was het nog niet zo druk maar ik vrees dat het in het hoogseizoen behoorlijk dringen is. Dat kan echt beter! De keuze is groot en voor elk wat wils. Zoals vaak in dut soort resorts heb je het na een paar dagen wel gezien en dan kun je hier uitwijken naar 1a la carte restaurant. Terwijl er wordt aangegeven dat er zowel een Grieks als een Italiaans restaurant is konden wij alleen Italiaans kiezen en meer dan 1 keuze per week is ook niet mogelijk. Jammer. Gemiste kans want dat is wat bv de Mitsis hotels zo aantrekkelijk maakt. Grote schone zwembaden van ondiep tot redelijk diep. Kinderspeeltuin (afgesloten!) en gelukkig niet al te veel (muziek) herrie. De ligstoelen zijn van aluminium en hebben een heel vervelend systeem: het heeft mij twee vingertopjes, veel bloed, een rit naar het ziekenhuis in Rodos en negen hechtingen gekost. Dus pas op! Ik bleek niet de enige want na mij waren meer mensen de klos..... voor verbetering vatbaar. de ligging is niet super: kleine winkelstraat met eigenlijk alleen maar souvenirshops/supermarkt als je naar buiten gaat. Auto was dus zeker prettig!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig!

geja50
30-5-2017

Wat hebben wij genoten van de Griekse gastvrijheid, het lekkere eten, de geweldige kamers en het overal even schone complex. Er werd echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. 4 zeer ruime kamers op de begane grond, dicht bij elkaar met allemaal zeezicht. Op de 2 kamers waar babys verbleven had het hotel zelfs nieuwe waterkokers neergezet. Topservice! Omdat wij met 11 mensen aan tafel wilden, werd er elke avond keurig een tafel gereserveerd. helaas was het niet mogelijk om voor 11 mensen in het Griekse restaurant te reserveren. Als compensatie mochten we echter nog een avond deelnemen aan de bbq aan het strand. Sowieso was het all inclusive concept hier ook echt super. Elke dag was er wel weer een nieuwe smakelijke verrassing en de barretjes waren over het hele terrein verspreid, Bij aankomst was onze kamer romantisch versierd en stond er een zeer smakelijke attentie van het hotel klaar. Wij willen iedereen van Hotel Lindos Princess dan ook heel hartelijk bedanken dat zij ons 40 jarig huwelijksjubileum onvergetelijk hebben gemaakt. En wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindos Princess (Beach) in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindos Princess (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.