GriekenlandRhodosLindosHotels LindosHotel Lindos Princess (Beach)

Hotel Lindos Princess (Beach)

GriekenlandRhodosLindos

7.2GoedScore uit 124 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Lindos Princess Beach op Rhodos is geschikt voor jong en oud. Op dit all-inclusive complex vermaken de kinderen zich met het animatieteam dat activiteiten organiseert als beachvolleybal, voetbal, boogschieten, tennis en minigolf. Voor de sportievelingen is er ook een fitnessruimte. Een auto huren om het eiland te bekijken is de moeite waard.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

126 Reviews over Lindos Princess (Beach)

• 7Sum2124-08-2021

Voor ons niet meer

Mooi resort maar geen ligbedje te krijgen! Ben er op het moment met mijn gezin, 1e dag om 8.00 bedjes vol...2e dag om 7.00 bedjes vol..... Ivm met covid mogen ze niet alle bedjes neerzetten vertelde de mevrouw by guest relations toen ik ging klagen. Maar wel het hotel volboeken en in het restaurant mag het wel vol zitten. Ik ben flink geergerd. Al jaren gaan wij naar luxe all-in resorts maar dit hotel heeft voor mij afgedaan door deze situatie. Mensen liggen zelfs op hun handdoek op de stenen vloer, toch van de zotte als je ziet hoeveel geld je betaalt!

• 7letizia24-08-2021

Kan beter

Eten top. Animatie team supper maar toch 2 grote minpunten. Aan het zwembad liggen mensen met kinderen gewoon op handdoek op de grond. Het gevecht voor een ligbedjes begint hier al snachts. Tegen 05u in de ochtend heb je hier geen plaats meer... dus op reis moet je snachts je wekker zetten. Zo een tekort aan ligbedjes hebben wij nog nooit meegemaakt! 2 e puntje is dat je in de avond nog moeilijk aan fris drinken geraakt. Meeste is lauw en niet leuk als het hier 37c is. Voor ons die anders zeker niet kieskeurig zijn is dus geen hotel voor herhaling vatbaar als ze bedjes probleem niet oplossen. Ook heel veel parasols zijn stuk

• 8Martin26-08-2019

Goed 4 sterren hotel

Positief: Eten, kamer, zwembad, strand vlakbij, vriendelijk personeel. WiFi bij zwembad. Nadeel: ligging (geen winkels bijna), handdoekje leggen. Geen WiFi bij kamer 1041. Gemiddeld: Animatie, afstand tov luchthaven en Rhodos stad ( kan per boot). Let op bij buiten zitten op de insecten.

Wel een aanrader, maar rondom hotel weinig te doen. Strand steentjes. All in formule perfect, veel keuze, kwaliteit best goed.

• 10Judith06-06-2019

Genieten!

Met 20 familieleden een week ontzettend genoten van dit fantastische complex. Ze waren net een paar dagen open in dit seizoen en daarom was het de 1e helft van de vakantie heerlijk rustig. Uiteindelijk werd het wel druk, maar nog steeds overal voldoende ligbedjes met parasols zonder handdoekjeleggen en dat soort onzalige ongein. Eten is top. Meer dan voldoende keus en kwaliteit prima. Ik kan na lang nadenken maar 1 minpuntje noemen en dat is dat de zwembaden nog veel te koud waren. Maar dat is niet zo gek zo aan het begin van de zomer.

• 9Robert Wensink14-05-2019

Aanrader

Op 25 april 2019 kwamen we aan en het was de eerste dag van opening dit jaar. Vriendelijke ontvangst al eerste gasten en op naar de kamer. Voor ons als gezin met 3 kinderen was de grote vraag hoe het met de bedden was geregeld. Op de 4 persoons kamer stond een volwaardig 5e bed. Prima. De bedden zijn goed en redelijk hard maar naar wens kan er een zachtere bovenlaag bezorgd worden. Schoonmaak van kamer en buitenruimte resort ook goed. Zwembaden met badmeester toezicht en een fijn zandstrand met enige stenen. Niet een echt snorkelstrand. All inclusive met voor een buffet uitstekend eten en ruime keus. Lokale drankjes inbegrepen tot 12 uur in de avond. Vriendelijk personeel op het gehele complex. Nederlands is niet de spreektaal van de animatie maar met een beetje engels en goede wil konden onze kinderen van 5,7 en 9 zich prima redden. Leuk animatieteam welke zich niet opdringt. de hoofddoelgroep is niet de nederlander.

• 8marja28-11-2018

gewoon doen!

de 6e keer alweer in dit superresort. Proberen ook wel eens iets anders uit, maar komen steeds weer terug. Gewoon moelijk te evenaren.

• 9H. Berkhout16-05-2018

Fantastisch hotel.

Wij zijn met de kinderen en kleinkinderen in de meivakantie geweest en hebben hier een geweldige week gehad. Supervriendelijk personeel, heel schoon, lekker eten en heel veel te doen voor de kinderen. Het Italiaanse restaurant is een aanrader. Een dag een auto huren om Rhodos te verkennen moet je zeker doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8Jordens10-05-2018

Mooi, verzorgd hotel. Lekker eten.

Lindos Princess Beach is een supermooi complex. Goed onderhouden en netjes schoon. Wij zijn hier in de meivakantie geweest met 3 kinderen van 11, 9 en 6 jaar. Er was actief animatieteam (met name Italianen). Vooral de kinderclub was een geoliede machine. Helaas waren er voor onze kids weinig Nederlanders in dezelfde leeftijd waardoor zij weinig aanspraak hadden. Er waren met name veel Italianen, Russen, Fransen en Duitsers. Toch hebben wij ons hier prima vermaakt. Er is genoeg te doen (beach volleybal, voetbal, boogschieten, tennis, minigolf, fitness etc). Buiten het complex zijn alleen enkele souvenir winkeltjes. Het eten is erg gevarieerd en goed. Bij de snackbar kon je de hele dag door ijs, slush, pizza slices en broodjes falafel afhalen. Ideaal voor de kids. Wat eerder ook al werd gemeld is de drukte en chaos in het buffet restaurant. Hier moest je je bord goed vast houden en zorgen dat je niet omver gelopen werd. Verder top!

• 8Aafossie27-09-2017

Prima resort

Lage gebouwen, meerdere zwembaden, breed strand, prima animatie met leuke shows, meerdere mogelijkheden om te eten. Grootste nadeel vond ik, en dat is persoonlijk, de ligging tov rhodos stad. Lindos is vlakbij maar 1 x is wel genoeg en daarna is alles verder weg. Als je een auto gehuurd hebt geen probleem maar de bus voor de deur brengt je of niet overal of je bent tijden onderweg.

• 10Linda Heuvelmans14-08-2017

Echt Fantastisch!!!!!!!

Het was echt een geweldig!! We waren er op de eerste dag dat het open ging. We werden heerlijk verrast met een drankje. De kamers waren goed. Heel vriendelijk personeel. Maar het beste was toch wel het animatieteam. Zoo veel power gewoon helemaal geweldig. Door hun weet ik wat ik later wil gaan doen. Ook in een animatie team werken!! Het eten was iets minder. Maar als je aan het zwembad lag kon je gratis een drankje gaan halen. Dat is wel heel fijn. Mooie omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!! fantastisch

Hotel Lindos Princess (Beach) info

• VerzorgingAll inclusive