Hotel Lindian Myth Sea View Studios

HotelKleine hotelsWeer vandaag28°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Lindian Myth Sea View Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lindian Myth Sea View Studios in het Nederlands

Leuk appartement met fantastisch uitzicht

Martin en Feara van der Zanden
18-6-2011

Leuk en schoon appartement met fantastisch uitzicht op Acropolis,Lindos en zee.

Wij hadden een huurauto bij vliegveld gehuurd voor verkenning van het eiland.

Bij naastgelegen complex kunt u gebruik maken van het grote zwembad met restaurant.Tip 1: Captains house in centrum Lindos heeft een zeer gezellig terras met vriendelijke bediening.Tip 2: Ga vroeg in de ochtend naar Acropolis want dan ben je er bijna in je eentje.Twee zeer mooie baaien met kristal helder water.Parkeren gratis.

Eigenaar Tassos is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

Tassos,thanks again for the nice bottle of wine!

Kind regards from Martin and Feara van der Zanden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindian Myth Sea View Studios in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindian Myth Sea View Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.