Hotel Lindian Jewel

Hotel Lindian Jewel

Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lindian Jewel voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Lindian Jewel in het Nederlands

Prima hotel op een fantastische locatie.

Brenda Uneken
31-7-2019

Heerlijk hotel op prachtige locatie. Niet te toeristisch, maar heel relaxed. Alle kamers hebben balkon of terras met zeezicht, evenals het restaurant en de bar. Koelkast op de kamer, ruime moderne badkamer. Prima bed, 1.80 breed. Airco aanwezig. De zonsopkomst is op deze plek prachtig om te zien. Bijbehorend strand met strandbedden en parasols aan een kraakheldere zee. Erg vriendelijk personeel. Het eten is prima, uitgebreid ontbijtbuffet. Strandlakens beschikbaar. Naast het hotel is een zwembad en een supermarktje waar best veel verkrijgbaar is. Centrale ligging om uitstapjes te maken, slechts enkele kilometers van het mooie, maar toeristische plaatsje Lindos.

Gereisd Met partner in juli 2019

goed hotel voor de prijs!

sylvia van der klauw
9-5-2014

Ligt bij de plaats Lindos, 1 bushalte ver, of 30 minuten lopen of 6 minuten per auto, in de volgende baai bij het volgende gehucht met een rots/berg er tussen, aan het strand. Ontbijt geweldig op terras boven de zee in de zon, uitzicht mooi, goed restaurant qua eten, wel nog ongezellig qua ruimte en wat duur om te eten in restaurant. Goed management. Water is soms een probleem, koud, warm of geheel niet. Geen lift, geen zwembad. Buren hebben een zwembad waar je gebruik van mag maken. Kamers wat klein, maar wel modern en goed. Klein dik tv tje wat echt niet meer kan. Wifi redelijk ook op kamer. 8 euro per dag voor stranbed

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindian Jewel in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindian Jewel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.