Tijdelijk €25 aanbetaling

Blue Dream Villas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Blue Dream Villas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9.1Inrichting
  • 9.9Ruimte
  • 9Waardering

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Blue Dream Villas

• 9Miranda24-08-2021

Fantastische plek

Keurig appartement op 2 woonlagen.In iedere kamer een aparte airco, luiken voor de ramen.Keurig verzorgd en een erg vriendelijke eigenaar

• 9Peter31-07-2011

Prachtige luxe huizen, behulpzame eigenaar

Midden in het toeristendorp Pefki (vlakbij Lindos). De huizen zijn zeer luxe ingericht en werden (tot onze verbazing) om de dag schoongemaakt. Terwijl wij aan het strand of bij het zwembad lagen werden zelfs onze bedden opgemaakt (...) In Pefki zijn tientallen restaurants. Aanraders is het naastgelegen restaurant en het luxe Enigma waar je voor nog geen twee tientjes geweldig kunt eten. Onze kinderen hebben zich 's avonds geweldig vermaakt in de Eclipse. Een disco met een groot zwembad waar je van zeven meter hoog (!) in kon springen.

• 9Kristof Goethals06-07-2011

heel mooi en leuk verblijf

De appartementen zijn heel stijlvol ingericht en hebben allen 2 ruime terrassen. Je hebt zelfs de beschikking over een volledig uitgeruste keuken wat met kleine kinderen echt wel een luxe is. In de leefruimte als in de slaapkamers heb je ook een zeer degelijke airco wat een verademing is bij het warme weer dat in Pefkos kan heersen (38° toen wij er waren). De villa's staan rond een heel mooi zwembad en in een mooie tuin. Lekker en niet duur eten (kindermenu aan 3,90 met drankje en ijsje!) vindt je ernaast in restaurant Spitaki (als gast van de BDV krijg je nog 10% korting, ook takeaway mogelijk). Lekkerder maar ook duurder kan je terecht bij de "The Greek House". De villa's zijn gelegen in de hoofdstraat wat een goede uitvalsbasis is voor avondlijke wandelingen in het gezellige centrum. Het mooiste strand was Glystra Beach een 8tal km verder naar het zuiden, gelegen in een afgelegen baai met mooi zandstrand (zonder rotsen en keien).

• 9fam brinkman24-11-2010

lekker luxe appartement, echt vakantie

Blue dream villa's mooie , compleet ingerichte villa. Foto's kloppen echt met de werkelijkheid. Luxe ingericht met vaatwasser, ruime badkamers en living. Zelfs een wasmachine gratis te gebruiken. Geen gedoe met muntjes, alles is er. Wij kwamen laat in de avond aan maar Maria had voor ons al wat boodschappen, voor het ontbijt de volgende morgen, in de kloelkast gelegd. Geweldige service!! Lekker zwembad en tuin, rustig. Strand hooguit 5 minuutjes lopen. Supermarktje aan de overkant, echt geen last van herrie ondanks dat je bijna in het centrum zit. Tal van restaurantjes aan de weg, je zou het dorp niet uit hoeven. Wij hadden wel een auto gehuurd om het eiland verder te verkennen. Heerlijke, ontspannen vakantie gehad. Zou zeker nog een keer terug willen!!!!

• 9Ingrid15-06-2009

Top kwaliteit!!

De villa's van Blue Dream overtroffen qua inrichting onze verwachtingen; 100 % kwaliteit en aan alles is gedacht. De dagelijkse schoonmaak en wisseling van baddoeken is prima. De eigenaren van de villa's zijn bijzonder aardig en gastvrij. Een prima zwembad dat goed onderhouden wordt, evenals de tuin waarin het ligt. De ligging van het kleinschalige complex (6 villa's) is goed. In een straat met winkeltjes en restaurantjes, maar desondanks geen geluidsoverlast. Op 5 minuten lopen ligt een heerlijk zandstrand, niet te grootschalig, rustig maar wel met faciliteiten. Helder water, je ziet de visjes zwemmen. Al met al is dit vakantie-adres een echte aanrader!!

• 10Ingrid14-06-2009

100 % kwaliteit, top!!

Een kleinschalig complex, 6 villa's. De inrichting is super, hoogstaande kwaliteit, aan alles is gedacht! Bij binnenkomst staat een welkomstpakket klaar met koffie, thee, wijn, water, brood, eieren etc klaar. Echt fantastisch, het inventaris overtreft de verwachtingen! De eigenaren zijn bijzonder aardig en servicegericht. Een echte aanrader voor mensen die van kwaliteit houden!

• 9h.buma09-05-2009

AANRADER!!! (wij gaan zeker weer)

blue dream villas is een kleinschalig (6 appartementen in 3 villas), zeer luxe opgezet appartementencomplex in het centrum van het plaatsje Pevki (5 km van Lindos). Zee en 3 verschillende stranden op loopafstand (max. 5 min); groot zwembad en restaurant met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding op het complex vol fruitbomen. Toen wij eind april arriveerden lag er fruit, materiaal voor een broodmaaltijd, vruchtensap en wijn klaar voor gebruik. Onbeperkt gebruik van handdoeken (incl. badlakens voor het zwembad!) en dagelijkse schoonmaak zijn inclusief.

Appartement Blue Dream Villas info

Soort hotel