Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium Prestige Thalasso Spa & Villas voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Atrium Prestige Thalasso Spa & Villas in het Nederlands

spectaculair

marianne en co
5-9-2010

Dit hotel is niet te beschrijven met woorden. Hierbij toch een poging: schitterend, indrukwekkend, adembenemend, spectaculair! Dit is het mooiste hotel waar wij ooit in sliepen. Service uitstekend: heel vriendelijk, attent en stijlvol personeel. Eten uitmuntend, in een fantastisch kader: het terras van het restaurant (waar altijd voldoende plaats is) zweeft als het ware boven de zee: je hebt een schitterend uitzicht, en dit geldt trouwens voor elke plaats waar je staat in dit hotel: het is gebouwd op de flank van een heuvel, en overal hang je over de zee. Heel nette kamers (met sterrenhemel boven het bad...), heel goed onderhouden zwembaden: elke ochtend worden deze uitvoerig gestofzuigd en gereinigd. Er was een miniclub die onze twee kinderen bijna voor zich alleen hadden. Animatie is aanwezig, maar op een discrete manier. Dit hotel is gewoon het einde!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Aan alle kanten heel slecht en rammelt het overal

Gerhard
10-8-2010

Het logistiek helemaal verkeerd in elkaar. Het personeel moet hard lopen om alles goed voor elkaar te krijgen en doet ook erg hun best. Het eten is slecht en vies. Lunch en dinner is heel slecht. Velen hebben vaak geklaagd. De poolbar is een echt grapje. De dame (Litsa) heeft geen zin om ook maar enige service te verlenen en regeert daar het gehele gebied. Als zijn geen zin heeft om bijv. koffie te geven dan zegt ze dat de koffiemachine kapot is of zgn. moet opwarmen. Ze heeft ook geen tijd om een drankje te geven want ze is druk met de handdoeken. De winkelpromenade is kiosk. De spa is zo slecht dat je er niet meer heen wil. De massage wordt snel-snel door “Helga”met de grote harde handen gedaan en dat wordt je weer buiten gegooid. Voor de gezichtsreiniging hang je een uur aan het stoomapparaat wanneer je ook daarna weer wordt buiten gegooid. Wanneer je dit allemaal hebt mogen meemaken krijg je een rekening die niet klopt en er staan er dingen op die je niet hebt mogen nuttigen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

n lip-busstra
17-3-2010

Dit hotel is zo fantstisch, hier zou ik ieder jaar zo een week naar toe gaan!!! Een aanrader, zeker voor drukbezette mensen, de wellness is fantastisch, het eten is verukkelijk. Alles klopt!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

D-reizen

Prachtig Hotel op een schitterende locatie

Petra Busstra
17-3-2010

Atrium Prestige Thalasso Spa heeft een fantastisch uitzicht over de zee. De kamers zijn erg mooi met een eigen zwembadje met dat mooie uitzicht over de zee. Het eten was heerlijk en gevarieerd. De Spa was rustgevend. Het zeewater was heerlijk, zelfs in oktober nog lekker warm. Maar ook de zwembaden bij het hotel lagen er prachtig bij. kortom, we hebben volop genoten van ons verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

Fantastisch hotel om heerlijk tot rust te komen

Beanka van Boven
16-3-2010

Fantasisch hotel, heerlijk om te relaxen, je komt geheel tot rust. Prachtige zwembaden, heerlijk strand, De restaurants zijn allemaal even geweldig en lekker. De kamers zijn prachtig. Een eigen zwembad op je terras. Wij hebben hier heerlijk genoten, Het personeel is allemaal even vriendelijk. Het spa complex is één en al verwennerij. Hier kom je echt tot rust !!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Beste plek waar ik ooit ben geweest!

A Busstra
12-3-2010

Mooiste hotel waar ik ooit ben geweest!Alles klopt vanaf het moment dat je binnenkomt.Het uitzicht,grandioos,kamers fantastisch de restaurants heel erg goed.Ook de service is 5 sterren! Dit hotel is nieuw,vanaf 2009 zijn ze open.Het ligt in het zuidelijk deel van Rhodos.Het echte Griekenland!En dat op Rhodos wat toch erg toeristisch is.Wil je wat zien van het eiland,huur een auto je bent zo in Lindos een prachtig authentiek dorpje.Prassonisie ligt ook vlak bij en daar kun je weer prima surfen.Ook als je van duiken houdt zijn er legio mogelijkheden.Een plaatselijke duikschool kan alles organiseren!Kortom voor elk wat wils!

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium Prestige Thalasso Spa & Villas in Lindos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium Prestige Thalasso Spa & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.