Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

8.4Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Lindos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 622p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

33 reviews over Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

• 2018
    8CS Huiberts22-06-2018

Fantastisch maar weinig te doen

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel.Heerlijk eten. Bedden zijn groot en liggen goed. Wij hadden een hotelkamer met swimming up.( eigen zwembad) wat een echte aanrader is. Tegenover en in het hotel is een supermarkt te vinden waar je van alles kunt kopen. De minpunten van dit hotel zijn: Er zijn geen leuke straatjes of boulevard waar je gezellig naar toe kunt. Met een busverbinding ben je wel zo in Lindos maar dat is ergggg toeristisch. Alleen maar souvenir winkeltjes. Verder is er geen entertainment in het hotel in de avonden. Opvallend want er is in de omgeving ook niets te doen. We zijn er 12 dagen geweest en niet een maal was er een optreden van zangers of dansgroep. Helemaal niets ! De kamers missen wat stopcontacten. In de badkamer is geen stopcontact wat wel prettig zou zijn ivm elektrische tandenborstel. Verder zijn er twee stopcontacten beschikbaar in de hotelkamer Ook misten wij een scheer/ make up spiegel in de badkamer

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9klieshout16-05-2017

Fantastische locatie

Ziet eruit zoals op de foto's, vriendelijk personeel. Accommodatie met privezwembad zeker aan te raden

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Brenda02-05-2016

Super!

We werden bij aankomst al verrast met een gratis upgrade naar een van de villa's. We hebben heerlijk genoten van ons privé-zwembad. De service was uitstekend, persoonlijk en oprecht. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Korte afstand tot strand en winkeltjes. Al met al heerlijk genoten van onze vakantie.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Claudia Hoorweg26-06-2015

mooi resort om heerlijk te genieten.

Rhodos is mooi eiland maar je moet wel auto huren om mooie plekken te zien.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9birdie8529-05-2014

mooi hotel goed verzorgd

hotel is mooi gelegen vlakbij lindos en pefki,een paar leuke toeristische steden,dit is een mooi gedeelte van het eiland,dat verder tegenvalt qua natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Irma Verkerk 26-05-2014

Uitstekend hotel

Prachtig hotel met prima 5* service. Aardig en attent personeel. Heerlijk verblijf en heel goed eten. Veel keus aan vers prima eten. Hotel ligt niet centraal maar heerlijk rustig, autohuur is een must. Mocht je veel in het hotel verblijven dan raad ik all incl aan ivm de prijzen van de drankjes in het hotel
    Als je rhodos gaat verkennen overdag dan is half pension heel goed. Zwembad is heerlijk ruim en er zijn veel ligbedden met handdoeken. Strand is van kiezels en stenen dus waterschoenen mee. Als je van rust en luxe houd dan is dit een hele goede keus. Wij hadden een tuinzicht kamer met privé zwembad en dat was erg luxe jammer alleen in de ochtend zon (half mei) maar wel lekker. Kamer is lekker groot en de bedden liggen heerlijk, mooie luxe badkamer. Kortom echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9A van Koutrik06-05-2013

Heerlijke plek om te verblijven en te relaxen

Hotel is mooi opgezet met veel ruimte en groen. Verzorging is tip-top in orde. Personeel is erg vriendelijk met persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2013

• 10Lianda 12-10-2012

Pure luxe!

Een beetje late reactie! Maar wil graag mijn ervaringen even toevoegen. Ik ben al 2x naar dit prachtige resort geweest samen met mijn ouders, Er is uitstekende service vriendelijk personeel, Het hotel ligt wat afgelegen dus een auto huren is een absolute must! Kamers zijn erg schoon iedere dag wordt er schoongemaakt en handdoeken gewisselt. Het eten is heerlijk je kan kiezen uit 3 gerechten vis,vlees,vegetarisch,daarbij kan je ook gebruik maken van het lopendbuffet. Ook leuk om te doen zijn de excursies naar Lindos,Rhodos-stad, en vlindervallei, en een Baaientocht. Nog nooit naar zo'n goed hotel geweest. Dit hotel is zeker zijn 5* waard! Groetjes uit Vlaardingen ;-)

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9rocky07-10-2011

All Inclusive... inclusief vriendelijkheid!

We waren na een drama zomer in NL erg toe aan een weekje zon en boekten deze accommodatie. Prachtige website, maar is het echt zo, vroegen we ons af. Het heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Het is een groot hotel, maar de persoonlijke bediening en service, maken dat dit niet zo voelt. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Prachtige zwembaden gesitueerd in een nog mooiere tuin. Het eten was erg uitgebreid, vonden wij wel een klein nadeel... valt lastig te kiezen en erg veel variatie.

Gereisd met partner in september 2011

• 8steven05-09-2011

Rustige ligging,charmant hotel in palmboomtuinen.

Mooi rustig gelegen hotel , waard ,geen 5.Ideaal voor rustige vakantie,geen actieve.Kiezelstrand (rustig) in de directe nabijheid,mogelijkheid tot nudisme op de verlaten stroken.Wel last van de plaatselijke miertjes gehad op de kamer (tot 3x op verschillende plaatsen).Klimaat Rhodos is zalig en super op deze plaats!Hotel ligt wel niet ideaal gelegen,zeker auto nodig om eiland te doen.Nogmaals,ideaal voor zwembad/strand vakantie,niet voor een actieve.All-in formule nog id kinderschoentjes,goed uitkijken en navragen!Wel geen handdoekgeloop/reservatie in de morgen op de stoelen ah zwembad wat een voordeel is.Lekker (tot zeer lekker)eten,wel nu en dan ietwat lauw en soms wat wachten op bediening drank en hoofdschotel,maar je bent in verlof,is het niet?Bad/douche met gordijn dat eigenlijk een douchescherm had mogen zijn.Balkons zijn niet prive.winkeltjes in de nabijheid alsook 1 in hotel voor de krant of drank.Toch een aanrader,maar geen 5 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2011

3 tips over Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

• birdie85, 29-05-2014 Rapporteren

ga tegenover bij miloscafe wat eten en drinken, goede prijzen en prima verzorgd

• sagunzel, 07-10-2011 Rapporteren

Het restaurantje meteen voor het hotel (bij de "rotonde") is een uitstekend alternatief voor het diner!! Niet erg duur en goed eten!!

• pieper, 02-08-2015 Rapporteren

Ga naar Ostria Restaurant, va hotel over het strand erheen lopen, eten, prijzen zijn goed en als de zon onder is naar de beachbar bij Ostria restaurant, gezellig!

2 vragen over Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

• peter de bruyne, 10-06-2014 Rapporteren

fitness

weet er iemand de openingsuren van de fitnessruimte in het hotel?

Thanks

• ardderoode, 17-03-2013 Rapporteren

Geschikt voor rolstoelgebruikers of toch niet ?

Hallo forumgebruikers ,

Wij willen dit jaar erg graag naar dit hotel maar ik wil erg graag weten of dit hotel ook geschikt is voor invaliden/ mindervalide personen . Volgens het reisbureau wel en als ik alle videobeelden zie heb ik wel hoop want de zwembaden hebben ook trappen met leuningen die geleidelijk het water inlopen en dat is een pluspunt voor ons . Wat ons nog niet duidelijk is zijn de kamers en vooral of daar ook aparte doucheruimtes in zijn want mijn vrouw die een spierziekte heeft krijg ik onmogelijk in een bad getild of ik moet het vriendelijke personeel vragen om mij een handje te helpen maar dat lijkt mij toch een beetje teveel gevraagd . Kan hier iemand een duidelijk antwoord op geven dan horen wij dat natuurlijk erg graag van u en ook het reisbureau zal zo spoedig mogelijk met een antwoord komen , wij zijn dus erg benieuwd .

Groeten ,

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats