Hotel Sunrise (smartline)

Griekenland, Rhodos, Lardos

9.3Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive

39 reviews over Hotel Sunrise (smartline)

• 1tilly_brouwer31-03-2014

Ik kan aanraden hier niet naar toe gaan!!!

Vreselijk hotel. De kamers lijken totaal niet op de kamers in de gids. Er is een nieuwe dependance waar de kamers prachtig zijn, maar in het hoofdgebouw van het hotel zijn de kamers echt vreselijk. Gedateerd, vies, klein. Geen ruimte voor kinderbed in familiekamer!

Dit hotel is vergane glorie de vlonders naar het restaurant die er op de foto's prachtig uitzien, zitten vol met verschillende gaten met scherpe splinters echt niet veilig voor kinderen!

Het eten is vreselijk, ik verwachte voor de prijs niet veel van het all-in, maar dit sloeg werkelijk alles. De trolley met vers fruit en ijs waar touroperator mee adverteert zijn 2 appels en een bak oud ijs. Niets lekker vers fruit. Verder is het eten nagenoeg iedere dag hetzelfde. 1 vis en 1 vlees gerecht en verder wat bij gerechten en thats it!

Wij zijn echt geen zeurders en snel tevreden maar dit hotel raadt ik echt iedereen af!

Wij zijn 4 dagen bezig geweest om om te boeken naar een ander hotel zo vreselijk vonden we dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 5Familie13-01-2014

Hier zien ze ons niet meer terug

Het buffet was gevarieerd, maar niet iedereen had nog evenveel te eten. We zijn zelfs geweest dat er enkel nog wat rauwkost lag. Het vlees was niet altijd gaar (bvb. kip) Plaats om te zitten in het restaurant was er ook niet altijd. De frisdrank was puur suikerwater en er was geen "echte" koffie. Het personeel was wel vriendelijk. Het zwembad hebben we niet durven betreden wegens te vuil.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 1roothooft nancy16-10-2013

Verschrikkelijk hier zien ze ons nooit meer

Stinkende kamer,eten slecht hetgeen warm moet zijn is koud hetgeen koud moet zijn is warm,alle dagen dezelfde nagerechten perzik,meloen of gebak.Het avondeten staat s'middags al klaar om in de oven te gaan in een snikhete keuken.Eenmaal per week barbecue normaal is het eten tot 22uur ,om 21uur was het vlees gewoon op,gedaan met eten dus.Snacks moet je ook niet verwachten er waren dagen dat er gewoon niks lag;het krioelt er van de bijen ,rustig eten is dus ook niet mogelijk ,je moet niets anders doen dan in de ronde slaan ,heb meermaals mensen gewoon zien gaan lopen met hun bord;De kamer vragen ze om te verlaten voor 12uur ,we gingen om 11uur nog snel douchen op de kamer en wat bleek het bed was al opgemaakt voor de volgende gasten.Animatie was top alleen heel spijtig dat er van de vijf animatoren er geen enkele één letter nederlands kon;is vooral gericht op franstaligen.Nog nooit zo'n slecht hotel gehad .Het enige pluspunt het heeft een schitterende ligging mooi baai.

• 7Lydia Siderius13-10-2013

Heerlijk!

Prachtig hotel op een nog mooiere locatie, naar de dorpjes is wel een stukje lopen maar opzich goed te doen. Prachtig strand, lekker zwembad. Was echt heerlijk! Overige gasten bijna allemaal Frans dus voor Nederlanders lekker rustig. Leuk animatieteam, veel spelletjes en bijna elke avond een speciale avond, van goochelaar tot karaoke. Echt top. Avondeten was het enige iets mindere, weinig variatie en niet super lekker. Weinig vlees ook en alles was wat flauw. Ontbijt geweldig en lunch ook prima. Wij hadden via een actie geboekt en waren voor 2 personen voor 8 dagen maar een krappe €900,- kwijt. Prijs kwaliteit voor dus erg goed.

• 1sacha196411-10-2013

nooit meer.

Het eten was iedere dag hetzelfde en de warme maaltijden waren KOUD! De snacks hebben wij niet gezien of het moeten de broodjes zijn geweest die over waren van het onbijt en vervolgens de gehele dag in een bak lagen.Gebak tussen 16.00 en 17.00 uur was er niet. Er was geen binnenbar,hierdoor lagen wij dus iedere avond om op ons bed want het was er in de avonden erg koud.(Te koud om aan een buitenbar te zitten) Als u van sport houdt zult u zich zeker niet vervelen in hotel Sunrise. animatie-team organiseerd.Jeu de Boules was er niet,geen aerobics en geen volleybal.Het annimatieteam organiseerde helemaal niets.Er was geen basketbalveld,of het moet een basketbalring zijn die als oud vuil op het strand lag! Het zwembad was verschrikkelijk vies en heel erg koud Er hing een verschrikkelijk stank bij het hotel,niet echt lekker tijdens de al niet te versmaden maaltijden of tijdens het zonnen. Onze kamer was erg klein en oud,en zeker niet zoals die in jullie catalogus staat!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Bruno10-10-2013

Correct drie sterren hotel

Bij onze aankomst om 19u30 bleken we het slachtoffer van een overboeking.Overgebracht naar een nabij gelegen hotel , maar dat bleek een kleine ramp. Volgende ochtend om 9u30 opgehaald en terug naar Sunrise. Uitstekende compensatie door het hotel en aanvaardbare door touroperator. We kregen ,zoals gevraagd, een kamer in het nieuwste bijgebouw met zeezicht. Ruime kamer , prima badkamer alles nieuw en piekfijn in orde. Het hotel is zeer mooi gelegen in een baai waar het erg rustig is. Eten is goed en op zijn Grieks , maar wat wil je. Alle dagen voldoende keuze in vlees , vis , aardapelen , rijst en pasta. Dessertenbuffet valt wat karig uit. Dranken overdag en ’s avonds aan de bar zijn best ok. Alles is all in , behalve speciale cocktails en “merk” dranken. Ondanks een mislukte start hebben wij genoten van ons verblijf hier en een pluim voor de manager Helena die ons in de watten heeft gelegd

Gereisd met partner in september 2013

• 7samantha27-08-2013

heb geen hoge verwachtingen

vooraf aan de vakantie waren we al voorbereid op bepaalde "negatieve kanten" van het hotel. Het hotel ligt erg ver van Rhodos stad/het vliegveld af, een huurauto is dan ook echt een tip! Onze aankomst in het hotel was echt verschrikkelijk. Bij binnenkomst op de kamer bleek het ineens een hele andere kamer te zijn dan de kamer die we geboekt hadden. Vies, oud en geen airco aanwezig. Bij de receptie vertelde ze ons dat we donderdag pas onze kamer konden krijgen in het nieuwe gedeelte vanwegen een volgeboekt hotel en dat de manager niet aanwezig was. Na een gesprek direct daarna met de reisleider van touroperator in het hotel bleek de manager gewoon op kantoor zat en kregen we 2 uur later een nieuwe kamer. Er is dus wel degelijk iets te regelen, maar blijf bij je standpunt. De nieuwe kamers zijn goed!

De animatie in het hotel is volledig gericht op fransen. Het eten was vaak erg slecht bereid. Rauw vlees en veelal hetzelfde. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8bollen13-08-2013

prima

Zeer mooi kleinschalig hotel. Rustige ligging met een eigen baai. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was lekker, maar weinig variatie. All inn kon beter. Moest nog veel betaald worden aan de bar. 1 cocktail, 4 sterke dranken en frisdrank waren de enige mogelijkheden waaruit je kon kiezen. Kamers waren naar ons inzicht iets te klein, maar wel heel proper, wat ook over de rest van het hotel mag gezegd worden (properheid). Animatie voor de kinderen, dikke pluim.

• 8sarah12-08-2013

We hadden daar leuke vakantie!Veel te rap voorbij

We vreesden wat bij het vertrek naar daar door sommige negatieve reacties. Maar nergens voor nodig,wel 1u rijden van de luchthaven naar het hotel.Hotel was mooi,prachtig uitzicht! Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte,deze was super, niks op aan te merken!Wat ik leuk vond is dat je altijd buiten kon eten,aangezien het restaurant zich buiten bevond. Het eten was lekker,de keuze en variatie iets minder maar wat we namen steeds lekker. Het hotel werd proper onderhouden. Nadeel voor plaatsje aan het zwembad moet je vroeg handdoek leggen,maar op het strand altijd plaats,wel betaalde ligstoelen, maar wij gebruikten onze luchtmatrassen.Animatie was goed,juist nadeel altijd in het frans, soms Engels. Excursies waren goed,gids in nederlands was top! Met de bus naar Rhodos 1u rijden, en niet duur.Lindos bezoeken op jezelf gewoon doen.

• 6Chana04-08-2013

Ver weg van de bezienswaardigheden

Hotel ligt 1,5u rijden van luchthaven. Lekker eten, maar elke dag hetzelfde. Als je een ligstoel wil aan het zwembad moet je vroeg opstaan. Ligstoelen aan zee kosten geld. Vriendelijke barmannen. Veel animatie wel enkel in Frans! Als je het vroeg legde ze het spel in het Engels uit. Een aanrader als je enkel wil zonnen en zwemmen, geen aanrader als je iets van het eiland wil zien! In de buurt van het hotel is er niets te zien! Dichtstbijzijnde dorpje ligt op 20min wandelen. Kamer is redelijk klein, hard bed, zeep en shampoo vullen ze niet aan, veel mieren in de kamer, maar 1 sleutel per kamer. Excursies van touroperator trekken op niets! Alles is met een gids waar je dus geen vrije tijd hebt, je krijgt zelfs geen tijd om even naar het toilet te gaan f iets te kopen om te eten f drinken. De Nederlandse gids versta je ook niet goed. Excursies zij duur en je haalt in andere hotels mensen op dus je kan beter zelf bus nemen dan ben je er even snel en vul je je eigen tijd in.

Hotel Sunrise (smartline) info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal