Hotel aan zeeWeer vandaag27°20°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise (smartline) voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Sunrise (smartline) in het Nederlands

Henk
9-9-2019

Het is een super hotel, vriendelijk personeel (bediening).De ligging is mooi.Elke avond wat te doen,Er was één nadeel het eten was niet erg warm.

Gereisd Met partner in september 2019

Super hotel

Yvette
25-8-2019

Super hotel, mooie ligging aan zee. Twee zwembaden. Eten was heerlijk elke dag wat anders. Wel altijd spaghetti en patat. Personeel super vriendelijk. Minpuntje s morgens vroeg moest je wel handdoeken leggen. Naar pefki is ongeveer vier min. Met de bus. Bushalte voor het hotel. Plaatsje aan de andere kant ongeveer 10 min lopen. Lindos met de bus ongeveer 20 min. Rhodos stad met de bus 1,5 uur zekers de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooie locatie

Elma
14-8-2017

Het hotel is schitterend gelegen. Vanaf het balkon hadden we zowel uitzicht op zee als op het zwembad. Elke dag een prima ontbijt en heerlijke pizza's voor tussendoor. De lunch en het avondeten waren wij minder tevreden over. De keuze is beperkt. Wel altijd macaroni/spaghetti/rijst/aardappelpuree. Het vlees en vis aanbod varieerde. Meestal kip en varkensvlees. Elke donderdag werd er een bbq georganiseerd. Deze was wél goed! Bij het zwembad is een bar aanwezig met terras. Bier en wijn kun je zelf tappen. Voor frisdrank of sterke dranken (aanbod beperkt) moest je bij de bar bestellen. De frisdranken zijn niet heel lekker. Soort automaat drank. Voor het hotel was een bushalte. Bussen hebben airconditioning. Een dag naar Rhodos old town is zéker aan te raden. Dit kost 12 euro voor een retourtje voor volwassenen en 6 euro voor kinderen (in elk geval tot 9 jaar) Je bent ongeveer 1 uur en 20 minuten onderweg. Maar prima te doen. Óók Pefkos by night (5 min) is leuk. Véél restaurants en winkeltjes. Én natuurlijk Lindos (20 min) moet je geweest zijn. Veel touristischer kan het niet, maar zó leuk! En heerlijke broodjes pita met gyros! Kortom de locatie is perfect, vriendelijk personeel, fijn zwembad. Het avondeten is minder. Maar dit kun je oplossen door heerlijk in Pefkos te gaan eten! Prijs/kwaliteit is gewoon prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging

S tuijtel
19-7-2017

Redelijk hotel maar eten slecht goedkoop vet vlees lever vieze vis alleen de pizza en salades waren lekker veel polen en russen savonds nx te doen als je turkeye gewend ben is dit een teleurstelling.nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig plekje!

Christie
29-6-2017

Het hotel ligt op een prachtige plek aan zee. In het voorseizoen was het er heerlijk rustig. Wij waren de enige Nederlanders, dat op zich is al een bijzondere ervaring. Vriendelijke mensen en heeeerlijke pizza's en tsatsiki. De kamer werd elke dag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor de kids altijd weer een verrassing hoe hun bed deze keer weer gezellig was gemaakt. Voor de deur van het hotel stopt de bus wat mogelijkheden geeft om op eigen gelegenheid naar het Klooster in Lardos te gaan. Echt een aanrader om daar met een ezeltje om hoog te gaan. In de ochtend zie en hoor je de berg geitjes daar rond lopen. Het zwembad is niet echt groot of spannend maar met de zee 10 stappen van je vandaan hadden wij die ook niet nodig. Animatie moest nog opgestart worden maar het meisje deed heel erg haar best. Kortom: wij hebben een heerlijke vakantie gehad en kwamen uitgerust terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

prima

Fam.van Beugen
21-8-2016

Prima hotel op een heerlijke rustige locatie . Wij zaten in het nieuwe gedeelte en hadden een mooie familiekamer met twee aparte ruimtes gescheiden door een schuifdeur.Je zit direct aan zee. Leuke animatie die echt hun best doen om van alles te regelen . Eten prima maar weinig variatie, de zelf gebakken pizza's zijn een groot succes .

Groot min punt is dat je de laatste dag tot 12.00 u op de kamer mag blijven maar dat om 10.00 u onze laatste spullen(waaronder persoonlijke spullen zoals een portemonnee) die er nog lagen al waren verwijderd en de kamer al schoon was gemaakt voor de volgende gasten terwijl wij de sleutel gewoon nog in ons bezit hadden.

Hotel ligt wel ver van het vliegveld !

Verder een heerlijk verblijf gehad een plek om echt tot rust te komen !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

rustig eenvoudig

Yvonne
12-10-2015

Het hotel ligt in een baai. Heel mooi en rustig gelegen. Een goed zwembad en op 20 meter een groot strand. Voldoende ligbedden aanwezig en parasols. De kamer was een familie kamer, wat in houd dat je 2 kamers hebt. De ruimtes zijn groot en voldoende plek om te zitten. Het balkon kijkt uit op het zwembad met grote tuin er om heen. Het eten is in buffetvorm en bied genoeg keus in allerlei opzichten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ONGEDWONGEN

VAKANTIE
3-7-2015

Wij verbleven hier in Sunrise van 18-6 tot 28-6-15.Hotel prachtig gelegen aan de zee. Kamers een beetje ouderwets maar proper, vragen naar nieuwe in nieuw gebouw(meerprijs) Zwembad groot genoeg voor verkoeling.Dagelijks animatie en avondshows zeer goed verzorgd door vriendelijke mensen.Eten geen honger geleden iedere dag iets anders zelfs vers gebakken pizzas te verkrijgen.Eten bijna met voetjes in water.Dicht bij Lindos bus naast hotel naar Lindos en Rhodos heel gemakkelijk.Personeel in heel hotel zeer hulpvaardig Dit hotel is zeker een aanrader, weg van de drukte.Men ziet hier zelfs geitjes over de weg wandelen,en andere diersoorten.Voor ons is dit hotel een aanrader vakantie in een ongedwongen sfeer.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantie

Fam De Vos - De Laet
14-9-2014

Juist terug van een fantastisch verblijf in hotel Sunrise, waar wij 14 dagen enorm genoten hebben, van de mooie locatie, de zee en de rotsen, alles was aanwezig, in een prachtig gelegen baai. Het personeel is er super vriendelijk, en zeer behulpzaam niets is teveel. De chef die steeds aanwezig is en voor iedereen vriendelijk, zowel voor het personeel als voor de toerist. De maaltijden altijd lekker, en meer dan genoeg, en altijd in open lucht eten, praktisch op het strand. De kamers waren kraaknet, alle dagen schoongemaakt, en alle dagen propere handdoeken. Al hadden wij geen kleine kinderen bij, het is een aanrader voor gezinnen met kleine kindjes, de animatie is geweldig, voor de kleintjes maar ook voor de volwassenen. Kortom een zalig verlof, wij hebben alleen maar positieve dingen te melden, we zijn dan ook volledig ontspannen en uitgerust teruggekeerd, is voor herhaling vatbaar .

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Ik kan aanraden hier niet naar toe gaan!!!

tilly_brouwer
31-3-2014

Vreselijk hotel. De kamers lijken totaal niet op de kamers in de gids. Er is een nieuwe dependance waar de kamers prachtig zijn, maar in het hoofdgebouw van het hotel zijn de kamers echt vreselijk. Gedateerd, vies, klein. Geen ruimte voor kinderbed in familiekamer!

Dit hotel is vergane glorie de vlonders naar het restaurant die er op de foto's prachtig uitzien, zitten vol met verschillende gaten met scherpe splinters echt niet veilig voor kinderen!

Het eten is vreselijk, ik verwachte voor de prijs niet veel van het all-in, maar dit sloeg werkelijk alles. De trolley met vers fruit en ijs waar touroperator mee adverteert zijn 2 appels en een bak oud ijs. Niets lekker vers fruit. Verder is het eten nagenoeg iedere dag hetzelfde. 1 vis en 1 vlees gerecht en verder wat bij gerechten en thats it!

Wij zijn echt geen zeurders en snel tevreden maar dit hotel raadt ik echt iedereen af!

Wij zijn 4 dagen bezig geweest om om te boeken naar een ander hotel zo vreselijk vonden we dit hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise (smartline) in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.