Aparthotel Stafilia Beach

KinderhotelWeer vandaag28°22°
Aparthotel Stafilia Beach
6,6

5 reviews over Aparthotel Stafilia Beach in het Nederlands

Heerlijk rustig, kleinschalig hotel. Direct aan het strand gelegen met gratis bedjes voor de gasten.

Wij hadden een ruime 3 pers. kamer met een balkon. De kamers zijn allemaal te bereiken via minimaal 1 opstap, het merendeel via 3 treden of meer (tot 2 trappen). Er is geen lift! Kluisjes zijn te huur, maar bevinden zich bij de receptie en niet op de kamer. Er is geen strandlakenservice.

Het ontbijtbuffet was elke dag uitstekend. Het dinnerbuffet biedt, door het beperkt aantal gasten, geen grootste keuze. Wel is de keuze ruim voldoende en is het eten van prima kwaliteit. Een minpuntje is dat de uitstroomopening van de airco in de buurt van de warmhoudbakken is gesitueerd; het eten kan daardoor snel afkoelen.

Het personeel is super vriendelijk en niets is ze te veel.

Eind september/begin oktober hadden we 's-avonds erg veel last van muggen uit het stilstaande watertje naast het hotel.

In de tijd dat wij er verbleven waren we de enige Nederlanders, verder alleen maar Duitsers en Russen.

Bij vertrek in de avond is er niet altijd een mogelijkheid om warm te douchen; de douche bij het strand, die je daarvoor mag gebruiken, levert alleen maar koud water en kan niet op slot!

Er is een minimarket op 400m lopen.

Heerlijke rustige vakantie aan zee!

Salmah
18-1-2009

Zee is een 200 meter van complex en er is een goed onderhouden zwembad. Men kan er ook goed in de schaduw zitten omdat er een grasveld met bomen aanwezig is. Complex is simpel met een eenvoudige badkamer en ruime kast en ruime balkon met zitgelegenheid. Heerlijke bedden en regelmatige vervanging van handdoeken en beddegoed. Personeel is zeer vriendelijk, alles wordt er snel afgeruimd en bediening is ook goed. Ontbijt is simpel maar erg lekker. De sinaasappelsap is minder. (pistoletten, kaas, ham, jam, koffie, thee, sinaasappelsap en elke dag iets anders extra bijv. omelet, deze was overheerlijk).

De rest van het eten is ook erg lekker, typisch grieks. Je kunt elke dag kiezen uit menu (15 tot 20 euro) of lopend buffet (ong 10 euro). Lunchen kan al vanaf 5 euro. Voor rustige zon vakantie ideaal. Wil je wat ondernemen dat is een rijbewijs handig, want steden zijn afgelegen. Alles goed bereikbaar met taxi of bus. Men kan er scooters huren of via reisorganisatie een auto.

2007

ligt heel ver van alle ontspanning! Een wagen of scooter huren is hier een noodzaak. Voor wie rust zoekt wel ideaal. Ontbijt heel sober : broodje en wat toespijs maar heel weinig.

Geen aanrader !!!

Tjingo

winkels in aanbouw voor boodschappen moet je naar Lardos of een andere stad

Lindos vinden wij een mooie stad een echte aanrader als je ergens heen wilt

ben je verplicht een auto te huren of het openbaar vervoer

2006

Het appartement is sober ingericht. In de keukenkastjes zijn twee borden, twee glazen en een steelpannetje, waar je net een eitje in kan koken, te vinden. Je kan echter heel lekker en goedkoop uit een aantal maaltijden kiezen die hier door de kok (spreekt Nederlands) worden klaargemaakt Het personeel is zeer vriendelijk.

In acht dagen hebben wij een keer schone handdoeken gekregen.

Het ligt behoorlijk afgelegen. Excursies moet je zelf regelen. De hostess kwam niet langs want het ligt te ver uit de route. Jammer dat dit niet wordt verteld wanneer je boekt. Geen documentatie van de organisatie. Wanneer je van veel zonnen houdt en een rustige locatie zoekt, is het leuk. Wil je wat meer te doen hebben, dan kan dit alleen door vervoer te huren. Gaan winkelen bij het hotel ernaast (Lindianvillage) geen aanrader. Dit is een hotel voor de rijkere op deze aardbol. Luxer kan haast niet.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Stafilia Beach in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Stafilia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.