Hotel Olive Garden

5 reviews over Hotel Olive Garden in het Nederlands

Prima

Daphne,
3-10-2017

Prima hotel , de kamer had een fijn bed en douche. Maria achter de receptie was erg behulpzaam vriendelijk en professioneel.

En Emiel en Giovanni achter de bar ook super vriendelijk/gezellig. Schrijf je niet in voor een avond uit bij de animatie want als je later toch niet mee wil (zoals wij) ben je je geld kwijt 40,- euro. En krijg je een zielig verhaal te horen dat ze dat uit eigen zak moeten betalen omdat het voor de bus was. Niet zo netjes. Uiteindelijk hebben we er een cocktail en een 10tje van terug gehad.

Voor een kleine meer prijs boek je all-inn verwacht niets van het eten. Dan kan het alleen maar mee vallen ;) Er is geen water op de kamer dus koop een flesje water voordat je gaat slapen.

Lardos is piep klein maar je kan er lekker eten. Alles is bereikbaar met de bus maar wij vonden het toch erg rustig/afgelegen.

Huur een auto op rhodos zijn de wegen prima!

Het complex is zeer schoon, personeel is vriendelijk, eten is sober maar voldoende. Wij hadden de pech dat er voornamelijk Engelse gasten waren die in de avonduren veel te veel alcohol hadden genuttigd en tot diep in de nacht het volkslied scandeerden. Strand moet je de bedjes huren en verder geen vertier. Leuk voor een week maar niet meer voor ons.

een aanrader

Antoinette
12-7-2015

Mooi schoon hotel en klantvriendelijk personeel.

Tjingo

moie rustige kleinschalige locatie.

lentfert
22-10-2014

ligging is buitenaf, in een fraaie natuurlijke omgeving.

Er loopt een snelweg langs, niet echt irritant.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, stralen een huiselijke sfeer uit.

Prijs - kwaliteit is prima, voor diegene die bekend is met Griekenland, verwacht geen 5 sterren hotel, maar wel een locatie met sfeer, goed eten,

mooi zwembad en elke avond is het gezellig aan de bar.

Vanaf het hotel kun je een auto huren, iets wat je moet doen, wil je iets zien van het mooie Rhodos.

Restaurant is op de 3e etage, eenvoudig maar wel gezellig.

Kamers worden elke dag opgeruimd, schone handdoeken en regelmatig schoon bed.

Voor kinderen is dit een rustige locatie, bijna elke avond entertaimen.

Hotel is gelegen tussen twee rustige wegen die onder andere naar het strand lopen. Het strand is ongeveer 400-500 meter verder gelegen.

Mooie kamers met een voor Griekenland zeer ruime en luxe douche.

Om de dag schone lakens en handdoeken. Prima eten en ruim voldoende keus.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gezien de prijs kun en mag je over het hotel, personeel, het eten en dergelijke echt niet klagen. Jammer dat de gezellige bar aan het eerste zwembad na enkele dagen werd gesloten en je dan aangewezen bent op de andere, minder gezellige bar/ruimte voor je drankjes.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olive Garden in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olive Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.