Hotel Lindos Sunny Village

3 reviews over Hotel Lindos Sunny Village in het Nederlands

beautiful just beautiful

cliffy jones
15-12-2013

Very nice hotel recently renovated to a lovely way. very luxurious rooms very nice size cleaned daily. hotel grounds and beach very beautiful. food very good. staff friendly. would go again to this hotel.

totalna porażka

Beata
19-7-2009

Infrastruktura hotelowa nieczynna od 5 lat, do plaży około 800 m

2007

je mag er niets aan de hand hebbe ze zijn er niet behulpzaam in het hotel zelf alle dagen hetzelfde eten geen variatie en ook niet meer vers.

alleen het zwembad en rond het zwembad en de yamas leden waren fijn!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindos Sunny Village in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindos Sunny Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindos Sunny Village scoort een 6.75 uit 10 op basis van 3 reviews.