Hotel Lindian Village

Hotel Lindian Village

8.6Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Lardos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 923p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

56 reviews over Hotel Lindian Village

• 9eddy en partner08-06-2009

Zeer mooie lokatie maar geen 5 steren

Wat een pracht van een lokatie maar een ramp van management. Ik vraag mij soms af hoe de 5 sterren worden verdienddit is maximum een 4 sterren waard Alles moet men vragen in dit hotel eigen initiatief kent men niet Wij hadden een suite met zwembad en jacuzzi deze werkte meer niet als wel . Bedden zijn een ramp voor een 5 ster wordt het toch tijd dat men iets aan deze onderneemd. 2 restaurants waren er open 5 zijn er ter beschikking volgens brochure.Animatie is een grap. Kijk goed uit welke kamers je neemt want de mogelijkheid dat je veel lawaai van de motoren van de airco's buiten juist achter je kamer liggen .

Gereisd met partner in juni 2009

• 8fam. met jonge kids13-05-2009

heerlijk rustig hotel

Zijn een week geweest en vonden het zwembad water heeeeeel koud! Jammer dat ook zelfs het binnenbad in de spa niet verwarmd is. We hebben geen overlast gehad van het naastgelegen hotel, zoals eerder genoemd. Heerlijk gegeten bij de Thai en het poolrestaurant (tot 18.00 uur geopend) maar vonden het diner in het restaurant ondermaats. De overige restaurants waren nog niet open. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Lieve07-05-2009

Prachtig en rustig hotel maar afgelegen

Dit hotel is een aanrader voor wie rust en privacy wil. Maar als je 's avonds buiten het hotel wil gaan eten heb je weinig tot geen keuze. Lardos is het nabije dorpje maar is niet de moeite om te bezoeken. De omgeving rond het hotel is wel prachtig. Wij hadden een villa met privé zwembad, omringd door een tuin. Wel geen uitzicht. Ligbedden op het strand zijn prachtig. kamers ruim en zeer mooi. Wij hebben hier 12 nachten gelogeerd, een week is meer dan voldoende om van de rust te genieten. Eten in het hotel is redelijk maar voor deze klasse van hotel niet goed genoeg. Personeel is wel super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Petra en Guus12-10-2008

Geweldig en uitstekend ***** hotel

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben genoten! Ook van onze suite met zwembad. Geweldig. Het ontbijt in het hotel is uit de kunst. Een hotel waar altijd ligbedden beschikbaar zijn en dan die rust en geweldige tuin. De rust die van dit hotel uitgaat begint al met de ontvangst aan de receptie tijdens het inchecken. Personeel altijd even vriendelijk. Wij hebben de hele vakantie een auto gehuurd, wat ik iedereen kan aanraden

Gereisd met partner in september 2008

• 10Mieke en Julien30-07-2008

Prachtig hotel!

Zeker zijn 5 sterren waard. Ik begrijp de kritieken niet, het hotel is echt super qua ligging (let wel, zeer afgelegen en rustig), aan het strand echt tof met de ligbedden, je hoeft aan het zwembad nooit je handdoek al te leggen om 7u er is plaats genoeg, vriendelijk personeel, zeer netjes, juniorsuite echt de max, badkamer tiptop in orde, eten lekker en tja de prijzen van de drankjes en het eten à la carte zijn voor zo'n hotel normaal! Bij ons 1 minpuntje de "bosbranden", we zijn dan ook de 2 laatste dagen in een ander hotel gaan logeren en dat was niet slecht maar eens je in de Lindian geweest bent dan word je wel kritisch. Zou zo terug willen...

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Beate en Michel12-07-2008

In een woord; FANTASTISCH

Geweldig hotel, prachtige suite met eigen zwembad. Ligging heerlijk rustig, weg van al het vertier en lawaai. Eten, service en accomodatie waren zeer goed. Dit is geen hotel om naar toe te gaan als je vermaakt wilt worden. Boeken mee en heerlijk tot rust komen..... Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2008

• 9R.L.M. Delemarre06-02-2008

In sept.'07 met partner drie weken in dit hotel verbleven.Behulpzaam personeel,mooi aangelegde en onderhouden tuinen (met centraal een fraaie waterstroom) en een aantrekkelijk zwembad. Prijzen voor drank en voedsel zijn echt te hoog. We hadden een standaardkamer geboekt en deze zijn kwalitatief héél wat minder dan de suites. Maar er is dan ook sprake van een opvallend groot prijsverschil. Zo'n drie jaar geleden lag dit hotel nog idyllisch, maar dat is sinds 2006/2007 over en uit. Op slechts tweehonderd meter afstand is een kolossaal groot hotel uit de grond gestampt (plek voor ongeveer 1.500 gasten!) Dat heeft een zeer negatieve invloed op het strandvertier en zeker op de avondrust.Kortom, de catalogus belooft een luxe hotel met een intiem strand en suggereert een absolute topvakantie maar de realiteit zal van de zomer een geheel andere zijn.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9Karin Hurxkens24-10-2007

Heel luxe en mooi hotel. Suites met zwembad liggen heerlijk rustig en zijn erg mooi en privé. Vriendelijkheid en service personeel uitstekend. We zijn er 11 dgn geweest. (20 september 2007) Jammer alleen dat de prijzen van food and beverage zo belachelijk duur zijn. € 9,00 voor een glas rosé en € 6,00 voor een biertje. Beste kun je uitwijken naar het nabijgelegen Lardos. Leuk idyllisch dorpje met normale prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9ge de haas09-10-2007

Wij gaan voor de 2e keer in de herfstvakantie. Vorig jaar erg goed bevallen alleen was de sport club en spa al gesloten helaas Einde seizoen. Personeel heel prettig. Veel te doen.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 9Lies09-08-2007

Goede 4 maar in zijn geheel geen 5. keuken was naar mijn mening ondermaats. Vriendelijk en behulpzaam personeel. heel kindvriendelijk (dochtertje van 2 jaar). Kamers werden 2 x per dag gepoetst. Niks in de directe omgeving. Mooi hotel, mooie tuinen en het zou een betere tevredenheid krijgen mocht het een 4+ zijn, maar geen echte 5. Prijs is te hoog in verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2007

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats