Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kamari Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kamari Beach in het Nederlands

Nooit meer naar Kamari Beach Rhodos!

gitta
2-9-2013

Voor twee weken naar het hotel. Wat heerlijk had moeten worden was een aanfluiting! personeel (receptie) bijzonder onvriendelijk, kamers vol met mieren, douche kon niet opgehangen worden dus douchekop moet je vast houden, betalen voor strand (was niet van hun echter kwam de man (die het geld ophaalde) iedere dag uit het kantoor van ons hotel met zijn kassalade), geen kussens op de bedjes bij het zwembad, geen enkel bedje heel, om iets comfortabeler te zitten luchtbedjes gekocht bij, hoe kan het ook anders, de supermarkt naast het hotel welke eigendom was van het hotel, geen enkele animatie, entertainment, iedere ochtend zelf de bedjes rond het zwembad goed moeten zetten ivm mensen die ze savonds verplaatsen. half uur internet kopen (2europ.p) geen bereik hebben en na 20 minuten eraf gegooid worden. NIemand die je koffers e 4(!) trappen op helpt, niemand die je ontvangt, alleen maar russen en duitsers, niks in de omgeving, dichtstbijzijnde winkeltje was ruim half uur rijden! Nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Hoge service voor een mooie prijs

Anoniempje
20-11-2012

Het gebied ziet er uitstekend uit samen met de accommodatie. Ook het personeel was super vriendelijk tegen ons. Als er iets gevraagd werd, was dit geen probleem en werd er naar een oplossing gezocht. Wij wilden bijvoorbeeld extra handdoeken omdat we nat geregend waren (1 dag regen gehad). Deze werden direct gebracht zodat we ons goed konden omkleden.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische lokatie en een super hotel!

Joep
19-11-2012

Hotel heeft een lekkere rustige ligging maar wanneer je ergens wilt uitgaan dan ben je zo op de plaats van bestemming. winkelen en eten in een gezellig restaurantje kan ook door de centrale ligging, personeel is super aardig!

Gereisd Met vrienden in september 2012

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Post service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamari Beach in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamari Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.