Villa Estrella Villas

9,3

4 reviews over Villa Estrella Villas in het Nederlands

Stef Colens
20-9-2017

Op de luchthaven moesten we de eigenaar verwittigen dat we geland waren. Vanaf dat moment wisten we dat alles goed zat. We werden na een correcte wegbeschrijving prachtig ontvangen in een heel mooie, rustige omgeving. Alles aan de villa was gewoon meer dan dik in orde. Netheid, rust en het up-to-date houden staat hoog op de lijst van de eigenaar. We kregen ook enkele leuke tips om het "echte" Rodos te leren kennen.

Wij keren in alle geval terug.

prima bevallen

Marijke & Jacques
31-5-2017

mooie en complete villa , uitstekende begeleiding door de beheerder

Geweldige accomodatie, wat ons betreft 5 sterren

Paul en Marijke
1-5-2017

Gisteren thuis gekomen na een heerlijke week in Estrella Villas. De villas van Kostas zijn perfect, alles klopt en is tot in de puntjes verzorgd en schoon. De villa biedt ruim privacy, heeft een fijne ruime tuin met mooi prive zwembad. Kostas (maar ook zijn moeder) is een uitstekend gastheer die er alles aan wil doen om het je naar de zin te maken, spreekt vloeiend engels en is 24/7 telefonisch bereikbaar.

Bij aankomst, in ons geval erg laat in de avond, is het fijn om te ontdekken dat de koelkast is voorzien van wat eerste levensmiddelen. Toen halverwege de week de handdoeken gewisseld waren, troffen we ook kakelverse eieren in de koelkast aan van hun eigen kippen. Wat attent!

Wat ons betreft een 5-sterren accommodatie.

Super mooie villa!

Paul en Caroline
28-5-2016

We werden erg hartelijk ontvangen door de eigenaar en omdat we laat op de avond arriveerden lagen er wat boodschapjes klaar.

Wij zaten in de achterste villa, heerlijk rustig. Prima bedden en een fijne bad en douche.

Mooie tuin met terras, ligbedden en een bbq. Zwembad was mooi, niet te groot, maar prima.

Heerlijke vakantie gehad.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Estrella Villas in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Estrella Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.