Hotel Ellia

10 reviews over Hotel Ellia in het Nederlands

• 2018
    2F Rijswijk08-08-2018

Zoek een ander hotel

Ga niet uit van de gemiddelde score, maar zoek verder naar een goed hotel. De slechte recensies op deze site kloppen

5Kindvriendelijk
    1Hygiëne
    2Zwembad
    2Service

• 2Geest26-07-2018

Nooi meer naar dit hotel.

De mensen moeten weten dat ze hier niet heen moeten gaan. En iets anders moeten zoeken om van hun verdiende vakantie te genieten.

3Kindvriendelijk
    2Hygiëne
    3Zwembad
    3Service

Met jonge kinderen

• 2Bert Arkesteijn23-07-2018

Zonde van je geld

De buitenkant ziet er mooi uit maar het is gewoon een slecht hotel. !!! Eten slecht koud en smerig. Schandalig dag reis organisatie’s dit verkopen !!!! Kapot raampje vieze koelkast Touroperators strepen dit hotel

2Hygiëne
    3Kamers

Met oudere kinderen

• 2017
    10Wijk23-07-2017

Fantastisch personeel voor een relax vakantie

Leuke apartementen voor families. Ruim opgezet drie zwembaden bar en modern opgezet. Ontzettend lief en behulpzaam personeel die alles vooor je doen om het na gezin te maken. Eten afwisselend al eten wij als Nederlanders meestal wat je kent.

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

smartline Ellia Hotel Team, MNG, 27-07-2017

Dear Wijk, Firstly thank you for taking the time to review our hotel. We are so thrilled to hear that we have meet all your expectations.

We sincerely appreciate your kind and positive comments regarding our stunning culinary and the service provided by our team members.

We would love to welcome you again.

Best regards,

Met oudere kinderen

• Oude reviews

5Brigitte06-10-2016

Tegenvaller

Super lief personeel,dikke 10 maar de kamer was ondanks renovatie slecht. Harde bedden ...wij hebben luchtbedden gekocht want na 4 nachten hadden we zo een pijn in ons lijf.kleine douche. Pluspunt was het terras met stoelen en bedjes. En dat het goed werd schoongemaakt.het eten was uitgebreid maar hetzelfde eten en te zout en alles smaakt naar gloor. Ontbijt was prima .Het is absoluut geen allinclusive. Ben vaker in 3 sterren Griekenland geweest maar dat was echt veel beter en uitgebreider.ook in de september. Zwembad was oké al zat er veel schimmel op de witte rand... Al met al een teleurstelling voor 1300 euro voor 10 nachten. Zonder de annulering en reisverzekering. De reis was geboekt bij touroperator.

7Zwembad
    10Service
    7Ligging

Your smartline Ellia Hotel Team, MNG, 12-10-2016

Dear Brigitte, Our team is extremely committed to deliver a good vacation for each guest. We are sorry that we didn’t accomplish this for you. As far as the food is concerned we are really sorry to learn that our food component did not meet your personal taste but still we believe that we offer a good value for money.

Despite your disappointment we would hope to welcome you back to our hotel to convince you of the improvements.

Warmest regards,

8Service
    8Ligging

Your smartline Ellia Hotel Team, MNG, 21-06-2016

Dear Sabine gevaert,

Thank you for your review about your recent stay at our hotel.

We are delighted that you had a pleasent stay with us and that we were able to met all your expectations. We appreciate your kind words regarding our friendly staff and will forward this to our entire team as a remember for what they do best.

Thank you for staying with us! Hope to welcome you back in the near future.

Sunny regards,

• 6M MP03-06-2016

Heerlijk genoten

Eten is goed als je prijs/kwaliteit vergelijkt, wel eentonig. Geen thema avond gehad misschien wel in het hoogseizoen. Bedden erg hard, onderhoud sanitair kan beter. Zeer vriendelijk personeel in restaurants en bars.

6Kindvriendelijk
    6Zwembad
    6Eten
    4Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

Your smartline Ellia Hotel Team, MNG, 21-06-2016

Dear mmp198,

Thank you for your feedback through zoover.

We are happy that you had a nice stay with us and that you liked our friendly staff, the good food and value for money.Thank you also for your helpful remarks. Rest assure that we will do our best to make improvements in this points.

Thank you once again for having chosen our hotel. It will be a pleasure to welcome you back soon.

Kind regards,

• 3Isebel18-07-2015

VERSCHRIKKELIJK...!!!

De mooie score én de fantastische beoordelingen op Zoover deden me voor dit hotel kiezen. Hierbij een overzicht van mijn ervaringen: - de meeste bezoekers én personeel zijn afkomstig van Oost-Europa. Do I need to say more? - "recent gerenoveerd": wat een leugen! De receptie en het restaurant zijn opgeknapt, de kamers niet! - versleten kamer (n°1319): uitkijk op een muur, donker, het stonk er, dode insecten naast mijn bed, oude badkamer, super kleine douche met vies gordijn, de safe zat quasi los in de kast,... - het restaurant: beperkt aanbod, NIETS is vers, kleine saladbar waarvan het meeste uit blik komt, geen idee wat er in de bakken lag, echt vies van uitzicht en smaak,... - zéér beperkte all-inclusive. Na meerdere reclamaties hebben we een upgrade gekregen naar een 'superior' kamer (n°1402): oude kamer die een likje verf had gekregen, het stonk er, kleerkast viel uit elkaar, mieren in de badkamer, GEEN warm water,... Ik kan maar één ding zeggen... blijf hier weg!

4Zwembad
    2Kamers
    2Prijs/kwaliteit
    4Service
    2Ligging

• 4Thiele02-07-2015

Slecht hotel

Ik ben altijd snel tevreden met een hotel en heb niet veel te klagen. Alleen dit hotel is helaas geen voldoende waard. Het weer was fantastisch maar vooral het eten en de kamers waren erg slecht. Het hotel is gedeeltelijk gerenoveerd (lobby en het restaurant) maar de kamers niet. De douche is zo'n 80 bij 80 cm en er kwam alleen maar heet water uit de kraan. Daarnaast is de douche (wat trouwens een hand douche is en niet kon worden opgehangen) alleen afgeschermd met een gordijntje waardoor elke keer als je douchet de hele badkamer nat is. Daarnaast was het eten heel beperkt. Sowieso waren er maar 8 dingetjes ongeveer waar je in de avond uit kon kiezen, waar geen kaartjes bij stonden met wat de gerechten precies waren en vaak als je iets later kwam stopte ze al met het verversen van het eten. Verder is de all inclusive formule zeer beperkt. We zijn uit narigheid maar 4 keer uit eten gegaan nog. Ook werden de kamers in de 10 dagen dat wij er waren maar drie keer schoongemaakt...

6Kindvriendelijk
    6Zwembad
    2Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service

• 1Bruno09-10-2013

Slechtste hotel ooit

We verbleven hier één nacht door overboeking van het door ons gekozen hotel. Vuil , eten om niet aan te raken , absoluut onvriendelijk. Populatie bestaat voor 99,5% uit Russen en Oost-Europeanen. Uitbaters wellicht ook van daar. Sorry , maar ik kan er niets positief over kwijt.

1Service

1 tip over Hotel Ellia

• Thiele, 02-07-2015

Mocht je lekker willen eten, ga dan naar Lindos of Pefkos met de bus. Kost 1,60 p.p.p.r. en daar zijn leuke en lekkere restaurantjes! Bushalte is voor de deur.

1 vraag over Hotel Ellia

• Joke, 19-03-2016

Hoge score?

Hoe kan het dat de score op 8.7 staat en menen het een 2 een 3 en zelfs een 1 geven?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby