Appartement El Vita

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Dicht bij het strand

JBL Woldberg
5-6-2011

Eind mei 2011 hier langer dan een week gebleven, complex heeft naast een zwembad, een heerlijk strand, weliswaar kiezel met zand, maar uitstekend schoon en helder zeewater. Het complex bestaat al 20 jaar, maar is uitstekend vernieuwd. De meeste gasten komen uit de Scandinavische landen. Het is er rustig, zeer geschikt voor jongere kinderen, weinig uitgaansmogelijkheden voor oudere jeugd. Auto lijkt mij noodzakelijk om de omgeving te verkennen. Lindos aan te raden, stadje ontstaan in 400 voor Christus,

werkelijk hier heeft de tijd stigestaan ongeacht de vele toeristen die hier komen.

Kom je voor rust, een goede service, netheid, een heerlijk strand en zeewater, een goede

betaalbare keuken dan is dit je plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Vita in Lardos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement El Vita scoort een 9.29 uit 10 op basis van 5 reviews.