Villa White Village

Meer villa info

10 reviews over Villa White Village

• 10Andrea Buijs29-04-2020

Geweldig

Geweldige plek, wat een oase van rust dit kleinschalige resort. Geweldige bungalows waar het je aan niets ontbreekt. Werkelijk een heerlijke week gehad, we vonden het jammer dat we weer naar huis moesten. Super lieve mensen die voor ons klaar stonden toen we na 12uur 's nachts nog arriveerden!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 2019
    10Bernard Schapelhouman29-04-2019

Fantastisch, een dikke 10+

White village ligt prachtig gelegen in het rustigere zuidoosten van het eiland. Weg uit de drukte. Hier ontdek je het echte Griekenland. Gezellige tavernes met heerlijke maaltijden. De mensen zijn hier zo vriendelijk. Dan White Village. In 1 woord geweldig. Wat een plek. Zo mooi en goed onderhouden. De medewerkers, zo vriendelijk en gastvrij. Ze willen met alles helpen. Omdat dochter was jarig en voor een taart werd gezorgd als verrassing. De omgeving hier is prachtig. Het ongerepte zuidwesten, Lindos, Agathi Beach (mooi om te snorkelen) en ga zo maar door. Mijn advies, wil je naar Rhodos, ga dan naar White Village. Je bent verzekerd van mooie herinneringen....

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Karin25-11-2018

Heerlijk rustig, groot appartement.

Het is vrij ver van Rhodos stad en het vliegveld. Maar heerlijk rustig, op 10 minuten van het strand en sommige kamers hebben een privé zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Anita Wijnands21-09-2018

In één woord fantastisch!

De villa is gewéldig het is groot,mooi en schoon. Als je rust zoekt ben je aan t goede adres. Een auto heb je hier zeker nodig! Elena die hier de boel runt is een hele lieve vrouw die je met alles helpt en alles over t eiland weet ook waar je de beste restaurantjes kan vinden. Als je hier bent moét je naar het kasteel van Monolithos,wel n paar treetjes klimmen maar t uitzicht is adembenemend! We hebben een geweldige vakantie gehad in White Village!!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marga van der Burgt10-09-2018

Vakantie zoals vakantie moet zijn

De verwachtingen waren hooggespannen en ze zijn allemaal waargemaakt. Wat een fantastische plek. Wij hadden een appartement op de begane grond. Geen uitzicht op zee daardoor, maar wel volledige privacy. Het huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en zelfs een wasmachine. We gingen met schone was weer terug naar huis (tip, klein beetje wasmiddel meenemen). Er zijn badlakens en handdoeken genoeg. Zelfs een strijkijzer en plank. Het dorpje is er architectonisch hoogstandje. Vrijwel alle appartementen garanderen volledige privacy en rust. Het enige geluid wat we hoorden was de pomp van het zwembad. Lief personeel, gewoon alleen maar positief. Het enige nadeel is dat hierna alles alleen nog maar tegen kan vallen. Mooier dan dit wordt het gewoon niet.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Roozendaal06-09-2018

Super mooi

Prachtige plek, heerlijk zwembad. Wel een huurauto nodig want in het dorp is niet veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Esmee10-05-2018

Fantastisch!!

Ik ben hier samen met mijn man geweest voor onze honeymoon, het leek net een droombestemming! Mooie witte Griekse villa's met veel privacy en uitzicht op zee.. service was geweldig en zeer vriendelijke personeel! Ik kan het iedereen aanraden om hierheen te gaan! Auto huren maakt het ideaal!

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Hay en Roos, Jordi en Maud05-07-2017

droom villa,echt genieten!

Werden goed ontvangen door personeel van de villa,s,niets was te veel.Lieten aan ons zien welke plekjes de moeite waard waren om te bezoeken.Zijn hier 14 dagen geweest,hebben eigenlijk alles kunnen bezichtigen.Rhodos is een mooi eiland,waar verschillende leuke romantische baaitjes en tavernes zijn waar je lekker kunt zwemmen en eten,Lindos,de oude stad Rhodos zijn ook mooi om eens te gaan kijken.Villa was ook heel mooi,gezellig ingericht en bovendien is het privee zwembad ook heerlijk,werd goed schoon gehouden door Spiros.We hebben hier de laatste dagen ook gretig gebruik van gemaakt,temperatuur was toen rond de 40 graden,dus dan is zo'n privee zwembad wel heel lekker,was namelijk veel te warm om naar stadjes andere bezienswaardigheden te gaan kijken.Ook dagje Quad gehuurd ook leuk om het eiland te verkennen,Villa werd ook om de twee dagen helemaal gepoetst ,en werden er weer nieuwe handdoeken gebracht.Elke dag kwamen ze vuilnis ophalen.Als je een avondje wilt bbq kan dat ook,kunt er dan bij hun eentje krijgen en je mag hem zo weer inleveren,schoonmaken doen hun voor jou,Al met al een super vakantie gehad met ons 4tjes,die we echt aan kunnen bevelen,dus twijfel niet,gewoon doen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Piet16-06-2017

Net als op de foto's met fantastsch personeel!

De omgeving is heerlijk rustig, de villa biedt alles en met een huurauto (echt een must) kom je overal! Dorpje op loopafstand om lekker te kunnen eten. Laatste stukje bewegwijzering kon beter, maar dat hebben we al gemeld. Rust,ruimte en een prachtig onderkomen. We hebben genoten van ons eigen zwembad.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Villa White Village info