Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri

Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri

8.2Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Lachania

Op vakantie geweest naar TUI Magic Life Club Plimmiri?

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.108p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

5 reviews over Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri

• 2019
    8Familie Jonkers30-04-2019

Voor de derde keer: Top!

Ideale meivakantie: rustig en niet te warm. Wat een heerlijker bestemming. Voor de derde keer. Super accommodatie, prachtig groen, zeer schoon. Veel ruimte. Prachtige strandomgeving. Het personeel is top, je voelt je erg welkom. Klasse service. Eten is erg goed - en wij zijn kritisch! En veel sport (tennis, watersport etc) en activiteiten. Als je hier niet kan ontspannen en genieten, dan blijf maar thuis.

Guest Service Team, Guest Relations, 01-05-2019

Kalimera Family Jonkers! we are very glad to hear that you enjoyed again your stay and our Service and friendliness. We will continue to fulfil all the guest´s expectations to the maximum possible. Thank you for choosing the 3rd time Plimmiri for your vacation among so many other destinations and hotels. We hope to welcome you again!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

9S. Prins11-08-2017

Thumbs up!

In het uiterste zuiden van Rhodos ligt dit prachtige resort. Het biedt enkele mooie verschillende zwembaden en een mooi strand met veel mogelijkheden op het gebied van watersport. Onze kinderen van 7, 9 en 11 hebben zich elke dag op en top vermaakt. 's Avonds aten ze met de andere kinderen en de begeleiding zodat wij de handen vrij hadden. Een win-win situatie. Wij hadden nooit problemen met het vinden van een ligbed. Pluspunten: hygiene, vriendelijkheid van het personeel, alles wel binnen accepabele loopafstand, (kwaliteit/ diversiteit van) eten, kamers, supermarkt, service, aanbod activiteiten. Voor ons wat negatiever: lange transfer, onduidelijkheid mbt planning kidsactiviteiten, geen creatieve activiteiten. Houdt rekening met het feit dat er minder Nederlanders zijn en meer Duitsers/Engelsen. Alcohol is ook inclusief maar geen enkel exces meegemaakt. Dit was onze eerste club vakantie; er zullen er zeker meer volgen!

Guest Service TML Plimmiri, Guest Relations, 22-12-2018

Hello , We thank you very much for your rating. It was a pleasure that you were with us. We take every rating as an opportunity to constantly improve in all areas. We look forward to welcoming you once again Your team from TUI MAGIC LIFE Plimmiri

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Peter Kuijpers06-08-2017

A Magic Life it really is!

Tui Magic Life op Rhodos ligt misschien dan iets afgelegen tussen de mooie heuvels van de zuidpunt van Rhodos maar ó wat is dit hotel indrukwekkend! En.. je bent in Lindos in 30 minuten (autohuur op park) Rhodos Stad en vliegveld 1.5 uur.

Als verwend jong gezin met kids van 7 en 5 hebben we iedere dag genoten van de luxe, het comfort, de faciliteiten en het hoge niveau van dit resort hotel met luxe club gevoel. We zijn de afgelopen jaren véél gewend, hebben veel dure hotels en cruiseschepen mogen bezoeken voor onze vakanties. Dit resort staat bovenaan op ons lijstje momenteel en dat terwijl wij de all-in resorts normaal liever links laten liggen.

De meeste hotels beloven gouden bergen rondom luxe, uiterlijk en comfort. Dit hotel maakt het waar. Wil je een keer gek doen met je gezin..? succes gegarandeerd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Robin15-05-2016

Mooi nieuw complex waar het heerlijk vertoeven is!

Luxe op alle vlakken. Alles incl. (water)sporten. Geen opmerkingen, kamer top, bedden prima (zacht), ruime badkamer en apart toilet. Hotelkamers liggen over het park verdeeld in zones. Kamers zijn middels een tussendeur met elkaar verbonden (als je Familie gaat is dat erg fijn) . Ruime comfortabele slaapbank. Anders dat het hotel heel afgelegen ligt is er niets aan te merken... Huurauto is geen overbodige luxe als je iets van de omgeving wilt zien. Er zijn twee grote zwembaden (voor volwassenen) Bij het het hoofd zwembad wordt overdag (erg) luide muziek (activiteiten zwembad) gedraaid. Zwembad bij het strand is daarin tegen idd erg relaxed.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Bode14-05-2016

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, mooi in en exterieur. Prima sportactiviteiten, uitgebreide buffetten, voor iedereen wat. Zeer ruim complex daardoor minder geschikt voor mensen die niet willen lopen. Wij vonden dit juist prettig. Kamer prima in orde. Vriendelijk personeel. Je kunt ala carte eten in Grieks en Italiaans restaurant. Grieks is geen aanrader. Alles ziet er goed verzorgd en schoon uit. Zou hier zo weer terug gaan. Wij hebben genoten van een relaxte vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats