Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosLachania

9.7FenomenaalScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over TUI Magic Life Club Plimmiri

• 10gina en walter29-10-2020

zeer goede vakantie

geweldige week gehad.. mooi weer 25 tot 28 graden.. veel gewandeld in de heuvels....auto huur in hotel aan 35 euro per dag...beter dan bus naar Rhodos... uitstap Rhodos heel goed te doen en onderweg Lindos en Kalithea bezoeken....de zeven springs of bronnen niet doen niks te zien enkel wandelen...in hotel kan men lekker eten en drank zeer goed zowel het bier als de cocktails.... zeker Prasonisi bezoeken....weg door de zee naar ander eiland.. kan men doen met bus die stopt aan hotel voor maar 2.40euro p/p...20 min rijden....zoals gewoonlijk Magic live is goed hotel met veel sport en animatie dat nu wel moest geboekt worden via QR codes maar dat was zeer eenvoudig...top week samengevat enkel het is wat afgelegen en dus een week was voor ons top...maar als het langer had geweest ook geen probleem dan hadden we de andere kant van het eiland nog bezocht...maar ja dat is dan voor de volgende keer...nog maal top vakantie

Guest Service Manager, Guest Relations, 31-10-2020

Dear gina en walter, thank you for your positive review. We are very glad to hear that you enjoyed your stay in our hotel and also that you travelled around this beautiful island Rhodes. There are still a lot of nice places on Rhodes you can explore. We will be very happy you will come back again to see the rest of this amazing island. Stay safe and healthy Your TUI MAGIC LIFE Plimmiri 2020

• 8Familie Jonkers30-04-2019

Voor de derde keer: Top!

Ideale meivakantie: rustig en niet te warm. Wat een heerlijker bestemming. Voor de derde keer. Super accommodatie, prachtig groen, zeer schoon. Veel ruimte. Prachtige strandomgeving. Het personeel is top, je voelt je erg welkom. Klasse service. Eten is erg goed - en wij zijn kritisch! En veel sport (tennis, watersport etc) en activiteiten. Als je hier niet kan ontspannen en genieten, dan blijf maar thuis.

Guest Service Team, Guest Relations, 01-05-2019

Kalimera Family Jonkers! we are very glad to hear that you enjoyed again your stay and our Service and friendliness. We will continue to fulfil all the guest´s expectations to the maximum possible. Thank you for choosing the 3rd time Plimmiri for your vacation among so many other destinations and hotels. We hope to welcome you again!

• 7Sophie cosyns19-06-2018

familievakantie

Bij de aankomst kregen we een kamer met schimmel in de douche ... minibar wordt niet dagelijks aangevuld . Personeel in restaurant en aan het zwembad is vriendelijk. Eten is gevarieerd en lekker . Ook de drankjes zijn ok

Guest Service TML Plimmiri, Guest Relations, 23-12-2018

Hello ,

Your team from TUI MAGIC LIFE Plimmiri

• 9S. Prins11-08-2017

Thumbs up!

In het uiterste zuiden van Rhodos ligt dit prachtige resort. Het biedt enkele mooie verschillende zwembaden en een mooi strand met veel mogelijkheden op het gebied van watersport. Onze kinderen van 7, 9 en 11 hebben zich elke dag op en top vermaakt. 's Avonds aten ze met de andere kinderen en de begeleiding zodat wij de handen vrij hadden. Een win-win situatie. Wij hadden nooit problemen met het vinden van een ligbed. Pluspunten: hygiene, vriendelijkheid van het personeel, alles wel binnen accepabele loopafstand, (kwaliteit/ diversiteit van) eten, kamers, supermarkt, service, aanbod activiteiten. Voor ons wat negatiever: lange transfer, onduidelijkheid mbt planning kidsactiviteiten, geen creatieve activiteiten. Houdt rekening met het feit dat er minder Nederlanders zijn en meer Duitsers/Engelsen. Alcohol is ook inclusief maar geen enkel exces meegemaakt. Dit was onze eerste club vakantie; er zullen er zeker meer volgen!

Guest Service TML Plimmiri, Guest Relations, 22-12-2018

Hello , We thank you very much for your rating. It was a pleasure that you were with us. We take every rating as an opportunity to constantly improve in all areas. We look forward to welcoming you once again Your team from TUI MAGIC LIFE Plimmiri

• 10Peter Kuijpers06-08-2017

A Magic Life it really is!

Tui Magic Life op Rhodos ligt misschien dan iets afgelegen tussen de mooie heuvels van de zuidpunt van Rhodos maar ó wat is dit hotel indrukwekkend! En.. je bent in Lindos in 30 minuten (autohuur op park) Rhodos Stad en vliegveld 1.5 uur.

Als verwend jong gezin met kids van 7 en 5 hebben we iedere dag genoten van de luxe, het comfort, de faciliteiten en het hoge niveau van dit resort hotel met luxe club gevoel. We zijn de afgelopen jaren véél gewend, hebben veel dure hotels en cruiseschepen mogen bezoeken voor onze vakanties. Dit resort staat bovenaan op ons lijstje momenteel en dat terwijl wij de all-in resorts normaal liever links laten liggen.

De meeste hotels beloven gouden bergen rondom luxe, uiterlijk en comfort. Dit hotel maakt het waar. Wil je een keer gek doen met je gezin..? succes gegarandeerd!

• 8Jonkers16-05-2017

Zeer mooi park

Is niet veel op aan te merken. Alles is goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Robin15-05-2016

Mooi nieuw complex waar het heerlijk vertoeven is!

Luxe op alle vlakken. Alles incl. (water)sporten. Geen opmerkingen, kamer top, bedden prima (zacht), ruime badkamer en apart toilet. Hotelkamers liggen over het park verdeeld in zones. Kamers zijn middels een tussendeur met elkaar verbonden (als je Familie gaat is dat erg fijn) . Ruime comfortabele slaapbank. Anders dat het hotel heel afgelegen ligt is er niets aan te merken... Huurauto is geen overbodige luxe als je iets van de omgeving wilt zien. Er zijn twee grote zwembaden (voor volwassenen) Bij het het hoofd zwembad wordt overdag (erg) luide muziek (activiteiten zwembad) gedraaid. Zwembad bij het strand is daarin tegen idd erg relaxed.

• 9Bode14-05-2016

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, mooi in en exterieur. Prima sportactiviteiten, uitgebreide buffetten, voor iedereen wat. Zeer ruim complex daardoor minder geschikt voor mensen die niet willen lopen. Wij vonden dit juist prettig. Kamer prima in orde. Vriendelijk personeel. Je kunt ala carte eten in Grieks en Italiaans restaurant. Grieks is geen aanrader. Alles ziet er goed verzorgd en schoon uit. Zou hier zo weer terug gaan. Wij hebben genoten van een relaxte vakantie.

Hotel TUI Magic Life Club Plimmiri info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)