Appartement The Four Elements

Meer appartement info

31 reviews over Appartement The Four Elements

• 10ErikLB23-09-2012

Gewoon prachtig !

Voor het derde jaar op rij trokken we naar the Four Elements in Lachania. Opnieuw vielen we voor de charme van het authentieke Griekse dorpje en de prachtige accommodatie. Tot in de puntjes verzorgde appartementen in een prachtige omgeving. En Willy en Dino, steeds bereid tot het geven van goeie tips of een gewone gezellige babbel. Zoveel Griekse eilanden, nog zoveel te zien, maar we vinden het moeilijk om afscheid te nemen van dit vakantiejuweeltje…..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Geert Demeyere - Rita Vanoverschelde08-08-2012

Een aanrader !!

Schitterende locatie om je vakantie door te brengen. Wij huurden een studio (Aqua): ruim , mooi ingericht en alle comfort is aanwezig. Het grote terras is super : zon- en schaduwmogelijkheden. Het is heerlijk vertoeven rond en in het zwembad en indien gewenst kan je iets drinken in de bar. Gezien er slechts 4 appartementen zijn, is het er rustig. Lachania is in het zuiden, dus rustig gedeelte van Rhodos gelegen. Met een huurauto kom je in een mum van tijd overal op het eiland terecht. Dino en Willy zijn een prima gastvrouw en gastheer, altijd super vriendelijk en steeds bereid een woordje uitleg te geven over de bezienswaardigheden of lokale gezellige restaurantjes. We verbleven er twee weken maar die waren veel te snel voorbij. Een aanrader !!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10ERIC EN PATRICIA17-07-2012

een paradijsje op aarde

Dit logeeradresje was een uitstekende keuze. Zeer rustig en een dorpje ver afegelegen van het drukken toerisme op Rhodos, en toch alles was er. De zee, het goede weer, de fantastische gastvrouw en gastheer.Ze waren steeds bereikbaar en wanneer je iets vroeg werd it stees met de glimlach gedaan! Spijtig dat het zover is van ons huisje in België of we keerden terug naar daar. We hebben een no-stress vakantie gehad, want de bedoeling was ! Een pluspunt is natuurlijk dat Willy ons verschillende adresjes heeft aangeraden om te eten, en deze waren dan ook steeds prijs/kwaliteit uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Hans en Lida28-05-2012

Aanrader, zeker wel !!

Voor wie van rust en stilte houdt is "The Four Elements" een uitstekende plek.Wij waren er in het voorseizoen. Het zuiden van Rhodos is sowieso een stuk rustiger dan het noorden en we hadden de stranden voor onszelf. De studio was ruim, keurig schoon en mooi afgewerkt. Willy en Dino zijn een hartelijke gastheer /-dame, die je veel extra's over de omgeving kunnen vertellen. Op het terras, bij het zwembad, kun je 's avonds een lekker belgisch biertje drinken. Lekker luieren bij het zwembad of een dagtrip maken in de buurt, alle dagen waren prachtig! Lida en Hans

Gereisd met partner in januari 2012

• 0mandyschuitemaker23-05-2012

Aanrader!

In mei 2012 verbleven wij een week bij Willy en Dino. Een heerlijke week op een prachtige plek. Het zuiden van Rhodos is een stuk rustiger dan het noorden, dus geschikt voor een echte relaxvakantie. We reisden voor het eerst met onze dochter van 8 maanden. Willy en Dino hebben gezorgd voor alle mogelijke faciliteiten, als bedje, kinderstoel, aankleedkussen etc. Erg prettig! Wat een gastvrije ontvangst en altijd een vriendelijk woord. Ons appartement was erg ruim en schoon. Het zwembad en terras wordt ook tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10Hulsbosch Marcel04-09-2011

Ideale plaats voor rustzoekers

Prachtig gelegen,en prima gastheer en vrouw.Mooie en prima onderhouden appartementen met terras en leuk en verfrissend zwembad.Verlaten zandstranden in de nabije buurt voor de zonnekloppers en naturisten.Ideale uitvalsbasis voor wandelaars en culturele uitstappen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Eddy en Karola23-07-2011

Een onvergetelijke vakantie!

Toen wij naar Lachania vertrokken,waren onze verwachtingen hoog,mede door de positieve commentaren die we hadden gevonden op het net. Wij kunnen niets anders zeggen dan dat onze verwachtingen ruimschoots werden ingelost. The Four Elements is heel mooi opgebouwd en ingericht; er is aan alles gedacht. Je vindt hier niet het fake-gedoe zoals in zovele hotels op Rhodos, maar wel de doodgewone, normale dingen, die juist zo typisch zijn voor Griekenland. Het ademt één en al rust uit en je kan niet anders dan zalig genieten. Komt er nog bovenop dat Willy en Dino twee prachtige (h)eerlijke mensen zijn die je privacy respecteren. Als je echter zin hebt in een leuke babbel met daarbij een glaasje wijn gebeurt dit ook steeds op een spontane manier. Je hebt absoluut voor het ganse verblijf een auto nodig, al was het maar om ergens te gaan eten. In het dorp zijn maar twee eetgelegenheden, maar met de auto bereik je toch meer gevarieerde mogelijkheden. Kortom, voor ons was het een zalige vakantie.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Brigitte Faas en Andre Mulder27-02-2011

Super!

In oktober 2010 verbleven wij 1 week in The Four Elements. Lachania leek in eerste instantie een dorpje van niets en wij vroegen ons af of dit alles was. Ja, dit was dus alles, en dat maakte het juist zo super, zo puur. Geweldig, wat een rust en wat een vriendelijke mensen. In het dorpsrestaurantje kookt mama zelf nog voor je, en hoe! Het lijkt echt of de tijd hier heeft stil gestaan, in positieve zin. En The Four Elements, met gastheer en -vrouw Willy en Dino, maakt dit helemaal compleet. Kleinschalig, slechts 4 appartementjes, zeer persoonlijk en gastvrij. Willy en Dino doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. De appartementjes zijn volledig ingericht en prima verzorgd. Een auto is hier wel een must, maar ook dat kunnen Willy en Dino voor je regelen. Onze auto stond op de luchthaven keurig klaar voor ons, en daar konden we 'em na afloop ook weer inleveren. Kortom, een absolute aanrader in het rustige, minder toeristische deel van Rhodos.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Tess De Plecker10-09-2009

Paradijselijk

The Four Elements is een fantastische plek, uitgebaat door een Vlaams koppel. Willy & Dino. Willy was onze perfecte gids en kent elk plekje op Rhodos, weet de strandjes waar je zelfs in het hoogseizoen helemaal alleen bent en wijst je de weg naar leuke restaurantjes in de buurt. Dino is de perfecte gastvrouw en ontving ons met open armen. Het huis bestaat uit vier appartementen (twee gelijkvloers geschikt voor gezinnen van vier tot zes personen en twee op de eerste verdieping voor 2 à 3 mensen. De vier appartementen zijn ingericht volgens de vier natuurelementen water, vuur, aarde en lucht. Wij verbleven in Ignis (vuur):het appartement was prachtig ingericht. De woonkamer was groot, de badkamer kraaknet en modern. De tweede slaapkamers waren mooi afgewerkt. Vanop ons terras konden we bijna letterlijk in het zwembad springen dat wel eerder aan de kleine kant is. Er zijn geen hotelfaciliteiten (wel verse lakens en handdoeken). We verbleven er 14 dagen. Veel te kort voor het paradijs!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras