Appartement The Four Elements

Meer appartement info

31 reviews over Appartement The Four Elements

• 10Kiani26-05-2017

Super!

Mijn eerste bezoek aan The Four Elements maakte ik in 2009 (de datum op deze recentie klopt niet), en we zijn er meerdere keren terug naar toe geweest. Ik was meteen verliefd op de stijl van de huisjes en de rust die te vinden is in Lachania. Willy en Dino waren (en zijn nog steeds) een perfecte belgische gastheer en gastvrouw en de katten van het huis vormen een warm en pluizig welkom. Het zwembad is een zeer fijne en verfrissende oplossing op een warme Griekse zomerdag. Een auto regelen gaat ook vanzelf en zo zijn alle leuke toeristische plekjes op het eiland makkelijk te bereiken. Een aperitiefje aan de bar met onder andere Belgische bieren is ook zeker een aanrader, net als eigenlijk heel de accomodatie zelf. Als je op zoek bent naar een rustige maar mooie vakantie, ga dan zeker logeren in The Four Elements!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Hilde28-09-2016

Fantastisch!

Ver weg van de grote hotels, bieden 4 knusse, smaakvol ingerichte en comfortabele studio's in het zuiden van Rhodos rust en ontspanning. Zwembad, bar met o.a. Belgische bieren.Tavernes op wandelafstand. Authentiek, fotogeniek dorp. Met de auto ben je snel in meer toeristische steden zoals Lindos. Zwemmen kan uiteraard ook in zee, het water is kristalhelder, de stranden heerlijk rustig (je bent er nog dikwijls alleen). Wij komen er al 10 jaar en blijven terugkeren. Supervriendelijke eigenaars.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Mon27-08-2016

Pracht uitbaters, zeer vriendelijk en behulpzaam

Tweemaal gewoon langs geweest om iets te nuttigen, of je nu er iets huurde of enkel iets komt drinken de eigenaars(Willy en Dino) zijn even vriendelijk en vooral behulpzaam. als je iets over de omgeving wil weten vraag het gerust, een mooi plaatsje, restaurant of iets anders ze geven u graag info. Prijzen zijn zeker niet overdreven en je kan er bepaalde drankjes van eigen land verkrijgen, mooi onderhouden zwembad en alles er rond, in het kort pracht locatie zeker de moeite om dit is te bezoeken. Bedankt Willy en dino om de gastvrijheid en vriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Hilde22-05-2016

Schitterend!

Perfect gelegen, aan de rand van een sympathiek dorpje. Weg van de grote hotelcomplexen. Comfortabele, gezellige appartementen, heerlijk zwembad. Wil je rust, blijf dan op je eigen terras, wil je onder de mensen komen, sla een praatje aan de bar! In het dorp zijn enkele café's waar je ook iets kan eten, een dorpswinkel met verse groenten en fruit, en gastheer Willy wijst je met plezier de weg als je het eiland wil verkennen. Je vindt er nog schitterende stranden voor jou alleen! Het was niet de eerste keer, en zeker niet de laatste, wij kijken al uit naar onze volgende reis!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Karel18-10-2015

Nooit meer elders

in het zuiden van Rhodos vonden we de parel van het eiland: The Four Elements in Lachania. Over de infrastructuur kunnen we kort zijn: die was dik in orde. Volledig uitgerust appartement, alles werkte zoals het hoort. En alles super netjes! Het zwembad is een grote troef. Het Belgisch café vonden we ook een pluspunt : het terras is de plaats bij uitstek voor een gezellige babbel met andere gasten en/of de uitbaters. Het meest opvallende was de ongedwongen sfeer. Het ging er allemaal zeer gemoedelijk aan toe. Willy en Dino zijn tegelijk zeer discreet en toch present en behulpzaam als het past. Het is alsof je bij goeie kenissen logeert. Geen wonder dat er zo veel gasten jaar na jaar terugkomen. Zonder ironie bedoeld geven we ze tien op tien voor sfeer en gezelligheid.

Een aanrader. Zo ook het restaurant Platanos trouwens. Op vijf minuten lopen vind je er een eenvoudige keuken maar de gerechten smaken er stuk voor stuk echt en (h)eerlijk.

Gereisd met partner in september 2015

• 10piems johanna27-09-2015

fantastisch

We zijn reeds voor de derde maal naar deze prachtlocatie geweest en hebben onze vierde keer reeds vastgelegd.Het zijn zeer ruime mooie appartementen met alles erop en eraan,mooi terras en alles piekfijn onderhouden (ook het mooie zwembad,hier zijn geen getrukeerde foto's nodig om het groter te laten lijken) De sympathieke eigenaars Willy en Dino staan altijd klaar om u op jouw wenken te bedienen met hun diensten en de meest kwaliteitsvolle producten. De locatie is prachtig en we hebben na 5 min rijden alle dagen een wauw gevoel als we op de top van de heuvel zijn en de prachtige kuststrook uitdagend voor ons zien liggen. Ook voor onze auto was gezorgd een zo goed als nieuw wagen voor een no nonsens prijs zonder achteraf verrassingen. We hebben alle dagen in een ander restaurant gegeten en het was allemaal top.Hier zit je nog echt tussen de Grieken met hun spontaniteit en vriendelijkheid er gratis bovenop .Bedankt Willy en Dino voor nog maar eens een prachtige vakantie ! Marc Johanna

Gereisd met partner in september 2015

• 10Eric en Sylvie20-08-2015

Zalig !

Dino en Willy stralen de rust zelve uit. Ze zijn altijd beschikbaar voor vragen over de regio, een goed restaurantje, wat Griekse les, uitstappen, ... en natuurlijk een fijne babbel! Het was er SUPER! Heel gezellig en net app. Fijne bar, en zwembad altijd piekfijn in orde :). Goede ligging in rustig dorpje buiten, in het heerlijke zuidoosten... Zalig om hier tot rust te komen.

• 10Isabelle Maris10-08-2015

Zon, zee, strand en relaxen……..

The Four Elements is een absolute aanrader voor wie Rhodos wil bezoeken. Weg van alle drukte van de bekende badplaatsen bieden de appartementen van “The Four Elements” een rustige thuisbasis voor ieder die niet houdt van drukte en lawaai. Willy & Dino doen er alles aan om hun gasten te helpen bij het zoeken van een leuke taverne, een rustig strand of een mooie bezienswaardigheid. De appartementen zijn goed uitgerust, netjes en beschikken over een goede airco die je met dat klimaat zeker nodig hebt. De bad- en keukenhanddoeken en de lakens kunnen zo vaak als nodig is ververst worden. En heb je wat was die dringend moet gedaan worden dan zal Dino je hier zeker bij helpen. The Fifth, het cafeetje van “The Four Elements” biedt de gasten ook de mogelijkheid om tijdens het drinken van een koele “Nescafé frappé” of een lekkere sangria kennis te maken met de andere gasten. En zo ontstaan er dan vriendschappen die na de vakantie zeker zullen onderhouden worden.

• 10Thierry, Karlien en de 3 meisjes07-08-2015

super

bij aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen en dit was het gehele verblijf (10 dagen) zo : hele lieve mensen aan wie wij alles konden vragen, niets is hen te veel...; het appartement is picobello in orde: ruim, proper, mooi bemeubeld, alles (!) aanwezig, ideaal gelegen om Rhodos te verkennen, lekkere restaurantjes in de buurt en vooral zeer rustig, weg van het massatoerisme. Willy en Dino, wij hebben jullie in ons hart gesloten en wie weet, tot later misschien...

• 4anne wanten26-07-2015

Nooit meer

Dit kleinschalig project sprak ons meteen aan. Hier zouden we de rust vinden van een welverdiende vakantie. Wat een tegenvaller! Van het terrasje kan je niet genieten door andere luidruchtige vakantiegangers. Slapen voor 2u ’s nachts lukt niet, de hele dag slaande deuren en geroep, de waterpomp van het zwembad – waar je overigens niet van kan genieten door de andere gasten - maakt een hels lawaai. Van zodra we de eigenaars aanspreken over het lawaai tijdens de nacht, is de vriendelijkheid plots véél minder. Verder is de inrichting eerder “Ikea”-aans dan Rhodiaans en heb je totaal geen privacy op je terras. We hielden er een wrang gevoel aan over waardoor we Rhodos met andere ogen gingen bekijken. Gelukkig vonden we een ander leuk adresje zodat onze vakantie toch nog een leuk vervolg had. Laat je niet afschrikken om naar Rhodos te gaan, er zijn genoeg locaties aan betere prijzen & vriendelijkere omgeving. Mocht je accommodatie toch tegenvallen, dadelijk uitkijken naar iets anders!

Appartement The Four Elements info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras