Appartement Galini Villas

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Galini Villas

• 8verkaart05-09-2009

heerlijk rustig

De appartementen zijn mooi, schoon en groot genoeg. Alles werkt prima. Wel jammer dat er weinig tot geen schaduw is, van de balkons maak je dan ook geen gebruik. in 8 dagen kregen wij 3x nieuwe/schone handdoeken en 1x schoon bedlinnen, geen probleem. De eigenaaresse is vriendelijk en regelmatig aanwezig. Je hebt de huurauto wel nodig want je zit inderdaad (goddank) niet in een toeristisch centrum. Geen enkel probleem om de lokatie 's-nachts te vinden.

Met oudere kinderen

• 9Linda18-08-2009

Rust en ruimte om te koesteren!

Dit is een geweldige plek om tot rust te komen, ver weg van de toeristische drukte. Eigenaresse Anastasia doet er alles aan om het je naar je zin te maken. De bedden en handdoeken worden 1 keer per 3 dagen verschoond. Schoonmaak is grotendeels eigen verantwoording. Maar als je het vraagt komt Anastasia direct schoonmaken, zij is heel welwillend en gastvrij. Het zwembad is niet groot maar wel fijn om af te koelen. Er is inderdaad niet veel schaduw en de parasols waaien snel weg. Plan bestaat om een pergola aan te leggen om meer beschutting te creëren. Dit is het 1e jaar dat Galini Villas open is dus ook de eigenaren moeten nog leren! Het strand is 1200 m lopen (ipv 200) en dat is eigenlijk net te ver. Je hebt dan ook echt een huurauto nodig om het eiland te kunnen verkennen. Een supermarkt is 8 km verderop in Grennadi en het toeristische gedeelte begint bij Lindos op 20 km. Maar eenmaal gewend aan de rust en ruimte van dit gedeelte van Rhodos wil je niets anders meer!

Met oudere kinderen

• 6Hans Keurentjes12-06-2009

Een keer is genoeg

Galini villa’s ligt bij Lahania, ca 24 km van Lindos.

Er zijn 3 villa’s, elk meteen benedenverdieping (3-kamer villa) en boven een maisonnette (4-kamer villa). Uit tekst/foto's van Eliza was here kun je snel concluderen dat je een volledig vrijstaande villa huurt. De villa wordt tijdens het verblijf niet schoongemaakt. Handdoeken en bedlinnen krijg je alleen wanneer je er om vraagt. Dit gaat moeizaam. Er is om de villa's geen enkele schaduw, via begroeing, overkappingen of zo. Het zwembad is nieuw aangelegd en prima, echter ook weer in de brandende zon afgezien van wat kleine parasols. De villa’s zijn niet duidelijk aangegeven. Vooral bij aankomst ’s nachts is het zoeken. De omgeving is prachtig, erg rustig, weinig autoverkeer. In Lahania zit een redelijk restaurant. Anders moet je naar Gennadi (ca 10 km). Ook voor uitgebreidere boodschappen moet je daar heen.

0 tips over Appartement Galini Villas

0 vragen over Appartement Galini Villas