Vakantiehuis O Ioannis

58 reviews over Vakantiehuis O Ioannis

• 10Marita04-10-2019

Pure ontspanning

Vertaald van Duits naar Nederlands

Geweldig vakantiehuis met zeer goede voorzieningen. Warm welkom door Claire en Petros. 3 weken rust en ontspanning met uitzicht op de zee en het kasteel. Vanaf hier kunt u het eiland verkennen, weg van het massatoerisme en genieten van de Griekse keuken in taverna's. De kleine supermarkt in het dorp heeft alles voor uw dagelijkse behoeften. 'S Avonds kunt u de dag afsluiten op het dorpsplein. We komen graag terug naar Kritinia.

• 10Veerle L23-07-2019

Toppie

Schitterend! Prachtige natuur, mooie wandelingen en zeer fijne woning!
    Het schitterend uitzicht op de zee en de burcht van Kritinia. De fantastische buitendouche was eveneens de moeite. Het huis is bovendien volledig uitgerust zodat je niets extra's hoeft mee te nemen van thuis zoals handdoeken, lakens enz. Alles is zeer goed in orde! Ook de eigenaars zijn top!

• 10Eric Doms14-06-2019

Rust en authenticiteit

Het was voor ons een 2 de keer. De woning heeft alle comfort, is prachtig gelegen met mooi uitzicht. Het dorp is nog “echt” gespaard van massatoerisme . De absolute meerwaarde zijn de eigenaars die ernaast wonen : zij zijn de sleutel tot de authentieke beleving. Door hen kom je op exclusieve plaatsen en krijg je contact met de andere dorps-buren ðŸ˜

Peclai, Eigenaar, 17-06-2019

Bedankt voor de mooie woorden! Als jullie zich bij ons goed hebben gevoeld zijn wij uiterst tevreden.

• 2018
    10Sander24-08-2018

Perfect

Heel leuke vakantie vriendelijke mensen mooi huisje mooi uitzuigt was gewoon top.

Met oudere kinderen

• 10Birgit Van den Broek19-07-2018

Geweldige locatie met adembenemend uitzicht

Het huisje licht in een gezellig dorpje waar je alles kan vinden wat je voor je reis nodig hebt, goed eten, gezellige sfeer, ... . De zonsondergang die je vanaf het terras te zien krijgt is adembenemend en zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog is terug.

Peclai, Eigenaar, 22-07-2018

Bedankt voor deze fijne review! Kijken uit naar een volgend bezoek.

• 10Marc29-05-2018

op en top genoten!

Rustig gelegen. Marktpleintje, cafe en supermarkt op wandelafstand! Zonneterras en overdekt terras met zicht op zee en kasteel! Wij komen zeker terug.

• 2017
    9M. de Valk01-08-2017

Hele mooie plek

Fantastisch uitzicht; compleet huis; fijne buitendouche; rustige plek; goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen

• 10patrick en monique24-07-2017

het voelt als thuis komen

prachtig uitzicht genoten van de buiten douche nieuwe badkamer en keuken en alles is voorradig peter en claire kan je alles vragen en je krijgt deskundige uitleg over de omgeving en wat je zeker moet gezien hebben op Rhodos de ontvangst was zeer hartelijk

Peclai, Eigenaar, 25-07-2017

Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot volgend jaar

• 10Jana VdB22-07-2017

Een plekje dat je niet snel zal vergeten

Het verblijf was adembenemend.

Een rustige omgeving waar je vanaf een ligstoel de zon kan zien ondergaan in de zee samen met het enorme uitzicht bij de buitendouche maken je helemaal zen. Gastvrijheid is een dikke tien waard, Peter en Claire geven graag tips over de beste plekjes om te bezichtigen, zwemmen en te eten, je voelt je meteen thuis in O Loannis.

Petros en Claire, Eigenaar, 25-07-2017

Bedankt voor de fijne review en hopelijk tot ziens

• 10Van den Broek Birgit22-07-2017

"Ik heb de zon zien zakken in de zee"

Zowel het uitzicht als de gastvrijheid zijn bij dit verblijf een dikke tien waard. Vanop het terras heb je uitzicht op de helderblauwe zee met het kasteel van Kritinia op de voorgrond. Waneer de zon hier ondergaat krijg je een fantastisch effect dat je niet snel zult vergeten.

Peter en Claire zijn een top team als gastvrouw en gastheer, voor wie wil geven ze je graag tips over de beste plekjes om te zwemmen, eten en natuurlijk eentje te drinken.

Het huisje is van alle nodige apparaten voorzien en is picobello in orde. De buitendouche is ook een ervaring op zich doordat je een panorama uitzicht krijgt op de natuurlijke omgeving.

Petros en Claire, Eigenaar, 25-07-2017

Bedankt, fijn te horen dat je een fijne vakantie hebt beleefd

2 tips over Vakantiehuis O Ioannis

• patrick en monique, 19-08-2013

zeker gebruik maken van de buiten douche

• Vanbossuyt Yvo, 07-06-2015

Het vakantiehuis is ideaal gelegen op het eiland te verkennen. Op het terras met uitzicht op het kasteel van Kritinia, de kust en de eilandjes .

0 vragen over Vakantiehuis O Ioannis

Vakantiehuis info