Géén boekingskosten

Pension Auberge Kalopetri

GriekenlandRhodosKritinia

We hebben de beste aanbieders voor Pension Auberge Kalopetri voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 68 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer pension info

69 Reviews over Auberge Kalopetri

• 10Christoph02-05-2019

Warm welcome at a beautiful location

Beautiful apartments with a beautiful view of the surroundings. This ensures that you take all the time on the outside terrace for your breakfast, which is delicious. And the hostess and host make sure that you simply feel at home and relaxed. Our activities consisted of beautiful trips in the varied natural environment. It was our second stay there, and we still want to go back!

• 9Mariska Boer30-07-2018

Hier wil je naar terug!!!

Schitterende plek om vakantie te vieren. De rustige ligging, met uitzicht op zee. Heerlijk ontbijt, iedere dag iets anders. Gastvrije eigenaars, met goede Tips voor een mooie autorit, strand of restaurant. Kortom, hier wil je naar terug!!

• 10Joke & Gijs17-10-2017

Uit de tredmolen, en hoe

Wat een geweldige plek is Kalopetri - hier is het nog echt stil afgezien van de balkende ezel en de (fluisterende) buren. Elke dag schoonmaak klinkt overdreven maar is wel erg fijn. Net zoals de puike horren die echt alle beestjes buiten houden, airco die alleen werkt als de deuren dicht zijn - uitstekend en doordacht aangelegd sanitair dat alles maakt de accommodatie perfect. Ontbijt van het huis is erg fijn, je hoeft daar dan niet over na te denken, en koffiezetapparaat in huisje werkt en dat is fijn voor de eerste bak privé. Vrij weinig restaurants in de buurt voor s avonds maar dat is overkomelijk luxe probleem. Maar de hartelijke.verlegen mevrouw die heuvel opwaarts in de bocht van de weg een restaurant uitbaat en maar ‘kleine porties’ bleef serveren staat in ons geheugen gegrifd. Kalopetri ligt aan ‘de rustige kant’ van het eiland, geen toeristische uitspattingen maar wel uitstekend om even los te komen van, jawel, de tredmolen verplichtingen thuis.

• 10Peter & Ilse09-06-2017

Superplek met mooie kamers en fantastisch uitzicht

Wat een geweldig mooie en fijne plek om even helemaal tot rust te komen is dit. Hoog gelegen accommodatie in niet toeristisch gedeelte van Rhodos. Inmiddels mochten we twee keer bij Ulrike & Ioannis verblijven, werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd en wat een gastvrijheid. Prachtige kamers, zeer sfeervol ingericht, heerlijk en divers ontbijt iedere morgen en paar keer per week de mogelijkheid om te genieten van Ulrikes kookkunst! Diverse eetgelegenheden in de buurt, de gastvrouw geeft ook goede tips of aanbevelingen, supermarkt in Kritinia met auto prima te doen. Massage bijboeken is echt aan te bevelen, mooi yogaplatform met magnifiek uitzicht. We zijn er nu twee keer geweest en gaan niet vaak naar eenzelfde plek maar hier komen we heel graag terug, Fantastisch!

• 10Cees van der Blom28-04-2017

Gastvrijheid, uitstekende service en rustpunt

Idylische plek, hartelijke en geweldige gastvrouw, ondersteund door pure en authenthieke Griekse Partner. Uiterst schoon en netjes, alles ziet er heel nieuw en fris uit. 2x in de week heerlijke maaltijd. Pure verwennerij. Door ons op geen minpunt te betrappen. Hier kan je echt tot rust komen.

• 10Fam. Balsamo - Timmerman05-08-2016

fantastische vakantie

Auberge Kalopetri is de ideale plaats voor wie op zoek is naar rust en kalmte. De kamers hebben een terras met een prachtig uitzicht over de baai van Copria en je hoort enkel het geluid van geitenbelletjes, zalig. 's Morgens krijg je een uitgebreid ontbijt met verse produkten op het terras van het hoofdgebouw. De gastvrouw Ulrike kookt een paar avonden per week en ook dit mag je zeker niet missen. We waren er samen met onze puber van 14, zij vond het er heerlijk vertoeven. Het best huur je een auto om vanuit de auberge de rest van het eiland te ontdekken. Indien je dit wenst geven Ulrike en Iannis je allerlei tips. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een echte aanrader!

• 10Rini04-08-2016

Heerlijk!

Auberge Kalopetri is prachtig gelegen. De gastvrouw en gastheer zijn ontzettend vriendelijk. Ze kunnen je alles vertellen over leuke plaatsen om te bezoeken. 1 a 2 keer per week wordt door de gastvrouw gekookt! Ontzettend gezellig en lekker!

Alle appartementen hebben prachtig uitzicht op zee en zijn mooi opgezet. Alles ziet er mooi uit. Echt luxe. Op korte afstand van de Auberge is een baai. Daar komen eigenlijk geen toeristen en is dus lekker rustig. Soms heb je het hele strand voor jezelf.

Als je, net als wij, heel graag baklava eet....rijd vanuit de Auberge naar het noorden in het plaatsje Fanes vind je aan je linkerhand patisserie Le Bon. Gerund door Nikó kun je daar de beste baklava (en genoeg andere heel lekker dingen) krijgen. Een aanrader!

• 10Heike&Lars18-06-2016

Urlaub für die Seele! Sehr zu empfehlen!

Die Auberge Kalopetri liegt im nördlichen Zipfel eines großen Naturschutzgebietes, das sich von Kamiros Skala die Küste entlang nach Süden erstreckt. Hier ist Rhodos noch ursprünglich und schön. Eine atemberaubende Küstenlandschaft und die unglaubliche Ruhe garantieren einen wirklichen Urlaub. Die Auberge Kalopetri ist das idelae Ziel für Menschen, die abschalten möchten und sich selbst zu beschäftigen wissen. Wer sich den Blick für die kleinen Wunder der Natur rechts und links des Weges bewahrt hat, wird hier seinen Spaß haben. Die Gastgeber sind sehr herzlich und strahlen, obwohl sie ständig um das Wohl der Gäste bemüht sind, ebenfalls eine wohltuende Ruhe aus. Für alle "burnout"-Kandidaten sollte es mindestens 14 Tage in der Auberge Kalopetri auf Rezept geben. Wir sind nach dem ersten Aufenthalt rundum begeistert und werden spätestens im kommenden Frühjahr wieder dort sein.

• 10De vier vrienden uit gent18-05-2016

Een echte aanrader !

Een oase van rust in het westen van Rodos. Vriendelijke gastvrouw Ulrike en gastheer Ioannis. Prachtig uitzicht , lekker ontbijt en ook lekkere kookkunsten van de gastvrouw. De kamers zijn perfect uitgerust en heel proper. Mooi strandje op loopafstand en lekkere restaurantjes met verse vis uit de zee . De moeite om te verblijven , We gaan zeker nog terug !!!!

• 10Wim de Bruijne12-07-2015

Voor ons een stukje paradijs op aarde!!!

In juni 2015 samen met vrienden deze fantastische plek bezocht, voor de tweede keer want in 2012 hebben wij 3 weken op deze plaats vertoeft. Toen zieden we al dat we deze Auberge nog een keer zouden willen bezoeken. Op deze plaats voelen wij ons erg op ons gemak. De krekels, de bellen van de geiten, soms het balken van de ezel, het is gewoon heel sereen! Ook de gastvrijheid en de warmte van Ulrike en Ioannis is geweldig. Niets is teveel om de gasten in de watten te leggen en als je iets mist of extra wil, gewoon vragen!! Het is het mooie plek om van uit hier het eiland te ontdekken.Ook het ontbijt, heerlijk maar ook de kookkunst van Ulrike vinden wij geweldig en iedere keer dat ze kookte waren wij erbij, zeker met het vooruitzicht van de souma die Ioannis rijkelijk schonk aan het einde van de maaltijd. Het appartement waar wij vertoefde was uit gerust met 2 badkamers, ideaal dus voor vier volwassen personen, prachtig uitzicht en goede ligbedden. Mooi ingericht en goede bedden.Geweldig!

Pension Auberge Kalopetri info

Het complex