Aparthotel Valsami

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Op het Griekse eiland Rhodos vind je Aparthotel Valsami. Hier kun je buiten op je balkon ontbijten aan de eettafel. Er is soms wel wat overlast van laagvliegende vliegtuigen. Op 10 minuten lopen van het busstation waarmee je eenvoudig Rhodos-stad bereikt. Tip: huur een fiets om de omgeving te verkennen.

352 reviews over Aparthotel Valsami

• 9Ewald04-10-2019

Fantastische eiland waar je genoeg kunt doen

Het appartement was in ons ogen zeer goed, elke dag schone handdoeken en de bedden werden om de dag verschoond. De appartement is zeer ruim met een grote balkon waar je lekker op kon zitten. het enige minpuntje is de kookplaat die zeer oud is en het servies was een beetje samen geraapt maar goed als je niet te kieskeurig bent is ook dat een voldoende. Wij hadden er in ieder geval geen last van en konden er ons mee redden.

De restaurant krijgt van ons een dikke 8, hebben er heerlijk gevarieerd gegeten voor weinig. Duurste maaltijd die wij hebben gegeten was een zwaardvis voor €15,-. Over het personeel en eigenaar kunnen wij alleen maar lovend over zijn, ze doen hun uiterste best om het jou gedurende je verblijf zo gezellig mogelijk te maken! Er is alleen 1 dingetje en dat is als je niet tegen herrie van vliegtuigen kan moet je niet naar dit appartement gaan, er komt geregeld vliegtuigen over. Wij vonden het geen probleem!

• 7Bianca02-10-2019

Lekkere vakantie...

Valsami zijn prima appartementen.wij zijn hier eind augustus tot half semptember geweest. De keuken is wat aan de primitieve kant...maar dat weten we voor griekse begrippen. Van alles precies 3 of 1 te weinig. Maar als je om een kopje vraagt word t meteen geregeld. Wat fijn zou zijn is een klein koffiezetapparaatje. Het zwembad is lekker ruim alleen best koud ten op zichte van de zee. De zee is 3 min lopen vanaf het appartement maar wel met kiezelstenen. De mooie stranden zijn aan de Oost kant...zeker aan te raden om daar naar toe te gaan en een auto te huren. In de omgeving zitten weinig restaurantjes...maar rechts om naast het supermarktje zit een restaurant met nederlandse eigenaar en is daar heerlijk eten. De laagvliegende vliegtuigen Wen je wel aan. Elke dag werd je bed opgemaakt en om de dag schone handdoeken...de dames waren ook heel vriendelijk. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Renate29-09-2019

Fijn hotel met vriendelijke werknemers

Dat het geen hotel is om de hele dag bij het zwembad te zitten ivm elk 10 min vliegtuig die over vliegt

• 8Kees en Esther27-09-2019

Prima en knus

Gezellig en knus kleinschalig appartementencomplex . Schoon en heel goede service van medewerkers. Prima eten voor een redelijke prijs. Kamers groot en schoon. Wel wat basic met name de douche maar prima te doen.

• 2Larissa19-09-2019

Nooit meer.

Wat een appartement.. nooit meer voor ons! Over de kamers en het zwembad niet veel op te merken, maar wel een oud zooitje. Tv die niet werkt, het fornuis waar je een halfuur op moet wachten voordat die warm is, stoelen die kapot zijn en de douchekop eveneens.. en dan het personeel. De oude man wat volgens mij de eigenaar is was naar ons idee iedere avond wel zat. Tot wel 3x gevraagd of we onze tax wel betaald hadden, belachelijk. T was 2dagen echt heel warm in onze kamer, gevraagd of we voor deze dagen een airco konden aanschaffen, nou neehoor je moet direct voor heel de week betalen als je dat zou willen. De omgeving is uitgestorven, je hebt echt een auto nodig of de taxi’s. En de vliegtuigen die overvlogen, kunnen hun dan niet aan doen maar wat een lawaai, wen je absoluut niet aan! Dus dit was 1malig en nooit meer.

• 6Adolfo Fiorini10-09-2019

Te doen maar...

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een auto huren is wel eem sterke aanrader. Buiten de supermarkt die wel vlakbij het hotel ligt is verder niet veel meer. Het strand ligt op loopafstand. Het zwembad van het hotel is prima. Al met al een voldoende. Het hotel mag op zich wel een update gebruiken. Het "appartement " dat wij hadden was erg spartaans...

Voor een gezin met 3 kinderen is het erg karig uitgerust en geen luxe appartement. Dus dan verblijf je voornamelijk buiten het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Petra Schaper28-08-2019

Mooie appartementen

Appartementen zijn perfect. Heerlijk ruim. Bedden zijn hard, maar dat is vaak in Griekenland. Kamers worden goed schoongemaakt. Wanneer je nieuwe handdoeken wilt, vraag je het gewoon bij de receptie, geen probleem. Overvliegende vliegtuigen, in het begin denk je wel, poeh hard geluid, maar je went er wel aan. Bovendien hadden wij een huurauto en waren we veel op pad.

Gereisd met partner in september 2018

• 9FRERIKS20-07-2019

Vorig jaar voor de eerste keer geweest.....we hebben het zo fijn gehad dat we dit jaar weer gaan. Het personeel is super super lief...het zwembad is super schoon....de kamers zijn schoon....heb daar heerlijk geslapen gegeten gedronken....totaal geen klachten. Ik heb jaren in Griekenland gewoond dus geloof me het is geweldig daar. De mensen werken hard in die hitte maar ze blijven zo vriendelijk....Valsami we love you....tot gauw.

Gereisd met partner in juli 2018

• 3herman14-07-2019

noooooit meer

Bij aankomst ziet het leuk uit maar daarna denk je waar ben ik in terecht gekomen. Het vliegtuiglawaai is om gek van te worden. Dan naar je appartement daar tref je een een ouwe troep aan, een tv uit het jaar nul die maar een zender ontvangt, een slecht werkende airco(kost nog8 euro per dag), een beetje bij elkaar gezocht servies en bestek en een kookplaat die er niet uit ziet. De kamerwas slecht schoongemaakt het vuil van de vorige bezoekers lag nog onder het bed en een douche/wc ruimte was duidelijk aan vervanging toe. Het eten in het restaurant was slecht, duur en weinig. Voor ons nooit meer VALSAMI en als je daar andere gasten spreek werden onze ervaringen bevestigt

Gereisd met partner in juli 2019

• 3de Koning09-07-2019

Vreselijk

Extreem slechte service. Waar die 7.4 vandaan komt vraag ik me af! Ontvangst was nors maar kon ermee door. Schoonmaak was uitermate slecht, schoonmaakster betrapt op niet verwisselen van de lakens. Één maal schone handdoeken gekregen, we zaten er een week. Één keer bij Valsami zelf gegeten, pizza, die was ijskoud. Receptie medewerkers vreselijk onaardig en nors als je er niet at. Moesten onverwachts €45 bijbetalen, omdat de receptioniste ons zogenaamd had “geroepen” dat we uit moesten checken. Ze heeft ons nooit geroepen. Kamer & zwembad vies en vol ongedierte. Valsami: Leugenachtig receptie personeel, leugenachtige en luie schoonmaakster, opdringerige eigenaar en half bevroren eten. Ontbijt ook zeker niet aan te raden! Touroperator: Zeer slechte communicatie, onvriendelijk niet hulpvaardig. Kies waar voor je geld en boek een ander hotel. Omgeving Kremasti saai, behalve als je een quad/auto huurt, dit hebben wij uiteindelijk gedaan.

Gereisd met partner in juni 2019

31 tips over Aparthotel Valsami

• Renate en Rolf, 25-07-2012

Echt lekker en authentiek Grieks hebben we gegeten in het bergdorpje Psinthos (restaurant To stolidi tis Psinthou). Vers vlees en verse ingrediënten van hun eigen boerderij! Afrader: Kalesma, achter Valsami, NL'se eigenaar. Gereserveerd om 20.30u en om 21.15u kregen we pas ons voorgerecht. Toen we ernaar vroegen onvriendelijk te woord gestaand! Direct aangegeven dat we het hoofdgerecht wilden annuleren en wilden afrekenen. Kok riep vervolgens 'lamlul' vanuit de keuken. Zéér klantonvriendelijk!

• wilhelmien mulder, 16-10-2013

als je zelf zou willen koken, neem wat keukengerei mee en er is ook geen koffiekannetje, dus evt, zelf meenemen zeer mooi zwembad, en zee heel dicht bij, verder is een auto of scooter huren aan te raden, app. heeft eigen restaurant, en er zij er nog 2 dicht in de buurt, uitgaansleven licht 4 km verder op, daar is van alles te doen

• Lisanne Bronkhorst, 11-09-2013

Wij hadden appartement 503, echt een top appartement!

25 vragen over Aparthotel Valsami

• Frans Stam, 28-02-2019

Koffie benodigdheden

Is er koffiezetter in 't appartement??

• Marij, 20-09-2017

handdoekenservice

Weet iemand of er douchehanddoeken aanwezig zijn of moet ik die zelf meenemen?

• Regie , 01-06-2017

Koelkast en vriesvakje

Hoi is er een vriesvakje in de koelkast?

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen