Aparthotel Valsami ****

7,6

309 reviews over Aparthotel Valsami in het Nederlands

Heerlijk

Familie H, 27-1-2018

Netjes en schoon appartement. Vriendelijke eigenaar en personeel. Schoon zwembad. Heel dicht bij het strand. 100m? Het dorpje is wel even lopen. 15 minuten. Het is makkelijk een taxi te regelen. Openbaar vervoer naar bv Rhodos op loopafstand. Restaurantjes in de buurt. Het eten in het Appartement is ook goed. s'avonds word er regelmatig gezorgd voor life muziek.

Nooit meer

Pim, 16-10-2017

Absoluut geen vier sterren waard!

Slechte service en slechte hygiene ook is het eten en drinken er relatief duur.de baas is een oude man met een slechte reputatie in de buurt.

De omgeving is prima.

Prima appartement met kanttekeningen

Paul de Vries, 13-10-2017

Rustig gelegen complex in weinig toeristische plaats. Ruime en voor Griekse begrippen comfortabele kamers met zelfs een tweepersoonsbed met prima matras! Ook een groot balkon met meubilair was erg prettig.

Erg vriendelijk personeel en uitstekende schoonmaak.

Je moet je realiseren dat je hier op 4 kilometer van het vliegveld zit dus dat betekent veel zeer laag overkomend vliegverkeer en dan word je zowat ut je bed gebulderd!

Verder echt slechte WiFi; bij de receptie erg traag en vaak wegvallend en helemaal ontvangst op de kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Valsami voor je op een rij gezet:

Niet voor een tweede keer maar het was wel leuk

Roland, 12-10-2017

Appartement Valsamiis kleinschalig, gezellig en echt vol met gezellige nederlanders.

Hou je hier niet van dan moet je hier niet zijn.

het personeel was top, het ontbijt was top,.

de kamers waren echt drie sterren en keukentje veels te klein om lekker te koken als je dat zou wille.\

Ligging is afgelegen en die laagvliegende vliegtuigen heb je in Kremasti overal want je zit maar 10km van de luchthaven vandaan.

Wil je meer restaurants en tentjes ja dan is Kremasti te rustig.

Kom je echt voor je rust ja prima locatie en aan deze kant dus overal kiezelstranden.

Het zwembad is kouder dan de zee, net een kouddompelbad.

Wil je dichter bij Rhodos stad ja dan adviseer ik je een hotel te nemen wat er dichterbij ligt, dit is wat afgelegen zonder auto.

Leuk en schoon! Aanrader

Bianca, 4-10-2017

Leuk appartement met een grote en zeer schone kamer plus groot balk. Elke dag werd er schoongemaakt (ook al gaven wij de de sleutel niet af) en kregen wij nieuwe handdoeken. Wij zijn een redelijk jong stel van 28 en hebben voornamelijk met de huurauto tripjes gemaakt naar de niet toeristische plekken op t eiland. Een auto huren is mijn grootste tip. Het is een heel mooi en divers eiland. Service van touroperator was ook heel goed, wel hebben wij de transfer geskipped daar we de huur auto hadden. De vliegtuigen hoor je wel echt heel duidelijk, sochtends om 6 uur wat minder leuk maar savonds weer entertaining. Personeel is ontzettend leuk en gastgericht! Valsami is een aanrader!

Perfect !.

Jeroen., 18-9-2017

Beetje afgelegen maar hier zit jeverder goed .8dagen geweest goede vakantie(tip)het strand is wel leuk zijn wel kiezelstenen dus(waterschoenen)zijn wel nodig.leuk mini market dichtbij ca. 1min lopen (strand ca 2 a 3 min )😎

Prima hotel / appartement

Dirk Koolmees, 10-9-2017

Zwembad perfect kamers ruim eten prima alleen keukentje veel te klein en slecht ingericht dus eigenlijk koken niet te doen vliegtuigen erg laag en oordoppen zijn wel een aanrader

ruim appartement en groot balkon

schoonmaak kan beter

Hotel Valsami is een aanrader. Grote schone kamers, heel aardig personeel, mooi zwembad. Ontbijt simpel maar voldoende. Vliegtuigen komen hier recht over maar wij vonden dat niet storend. Het enige jammere is dat je extra moet betalen voor de airco, 8 euro pd. Klein strandje met kiezelstenen om de hoek. Verder 3 winkeltjes en 3 restaurantjes. Geen leven verder in de omgeving dus een auto huren is wel een must. Op het eiland diverse leuke uitjes te maken. Topper voor mij was 7-springs

prima accommodatie voor prima prijs

Regie Redmeijer, 23-8-2017

Je bent een beetje afhankelijk van welk appartement je krijgt. Tuin meubels zijn per appartement anders. Wel is het ruim, fijn dat je het slaap deel kan dichtdoen. Het keukenblokje is niet erg bijzonder. 2 pitjes en kort aanrechtblad, maar even een eitje bakken gaat prima. Wij hadden een redelijk vrij uitzicht op het balkon en precies onder de aankomende vliegtuigen. Wij hadden er geen last van met slapen, oordopjes doen wonderen. Het zwembad is heerlijk, jammer dat je maar tot het bruggetje kan staan. Ons schoonmaak meisje was geweldig, een echte lachebek. Niets was haar te veel. Maar heb ook echte chagrijnige gezien, ook onder het bedienend personeel zat wel wat verschil. We hebben er niet gegeten! Hoorde geen goede berichten van het eten. In de ochtend haalde ik verse croissants en broodjes bij de supermarkt. Soms kookte ik zelf ( zitten 2 Lidls op het eiland) en soms gingen we lekker uit eten. In het weekend is er wel muziek (life) en dan is het gezellig op het terras. De eigenaar is een beetje eigenaardig, soms aardig, maar wel oppassen als je kritiek op iets hebt, dan is hij niet aardig.

Om de hoek zit een auto verhuur, voor ongeveer 22 euro per dag heb je een auto voor een week.

We hebben een aantal aanbieders voor Valsami voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Valsami in Kremasti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Valsami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Valsami scoort een 7.64 uit 10 op basis van 312 reviews.