Hotel Medblue Kremasti

• 7Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

157 Reviews over Medblue Kremasti

• 1Verena22-08-2016

Niemals wieder !!!

Von Sauberkeit keine Spur. Egal was man anfasste alles klebte. Zimmer voller Schimmel. Matratzen hatten große Flecken. Als Zustellbett bekamen wir eine rostige Liege. Das Poolwasser war dunkelgrün. Eine Poolreinigung gab es nicht. Viele lose Teile am Pool mit Verletzungsgefahr. 98% Prozent russische Gäste. Animation bis halb 2 in der Nacht mit russischer Karaoke.

• 4Peter18-06-2016

Hotel heet nu The Blue Ocean,geen 4 sterren waard!

Het hotel is volgens ons net overgenomen. Men is het aan het herstellen/renoveren. Voorheen hete het blijkbaar Medblue. Onze kamer (329) was opnieuw geschilderd maar de laminaat vloer totaal versleten. Ook het warm water was de 5 dagen dat wij er waren niet aanwezig. Alleen lauw water :-( Problemen met boiler zei men. We hadden een kamer met zeezicht en zwembadzicht besteld echter stonden er veel palmbomen voor wat het zicht beperkte.

De ligging is mooi. Aan het strand echter wel recht onder de aanvlieg route van Rhodos Airport. Dus leuk voor vliegtuig liefhebbers. Aan het strand staan weinig ligbedden. Ietsje naar rechts kan je voor 3 euro per dag een ligbed huren (aanrader). Het strand is een kiezel strand en alleen toegankelijk als je goed te been bent en water schoentjes draagt.

Iets verder zit een kitesurf strand als dat je passie is, is dit hotel een aanrader.

Het All-in concept is goed. Het eten was van goede kwaliteit, elke dag iets anders en het wordt tot het laatste moment goed aangevuld! Drinken laat was te wensen over. Ik noem het gewoon carnaval pils ;-)

Wifi van goede kwaliteit, alleen wel prijzig. 5 euro per dag, 12 euro voor 3 dgn en 20 euro voor 7 dgn.

Zwembad OK. Kleine glijbaan voor kids.

Samengevat is het een leuk hotel. Men probeert het maar alles is het net niet. Geen 4 sterren waard. Leuk voor een paar dagen echter zeker niet voor een hele zomervakantie.

• 1Moldovan Madalina20-08-2015

Ne-am intors dezamagiti

Am fost foarte dezamagiti de hotel incepand de la camera... Cand am ajuns patul ne era rupt (am asteptat 3zile sa se repare dupa multe insistari atat la agentie cat si la seful hotelului) frigiderul nespalat, asternuturi cu rugina, prosoape rupte, TV de pe vremea stramosilor... La masa, mancarea lasa de dorit... Desi aveam ALL INCLUSIVE cand am cerut un Frappe la bar mi s-a cerut 2€. Daca vroiam sa imi duc de la masa fructe in camera nu aveam voie sa iau farfurii....trebuia sa le ducem in mana. La piscina erau foarte putine sezlonguri, trebuia sa ne trezim noaptea sa ne punem prosoape pe 2 sezlonguri.

• 5Simone12-07-2015

Medblue Kremasti

We hadden dit hotel eerst geboekt, maar het hotel was overboekt en we werden overgeplaatst naar hotel Calypso Beach. Van de touroperator reisleidster hoorden we bij aankomst dat we hier erg blij mee mochten zijn. Ze kende beide hotels en vond het laatste hotel veel beter. Het is een kindvriendelijk hotel en er zijn ook veel gezinnen, maar je zit niet echt dicht bij stadjes of bezienswaardigheden. Natuurlijk kun je hier met de bus naar toe, maar als je in een verlaten omgeving zit, is het niet optimaal. Overigens wordt dit hotel elk jaar overboekt en dus is de kans groot dat je overgeplaatst wordt.

• 6lianne06-07-2015

Prijs kwaliteit is juist

13 dagen verbleven bij Medblue Kremasti, prijs kwaliteit verhouding is goed. Eten steeds hetzelfde, elke middag en avond spaghetti, dit kwam dus aan het einde van de vakantie onze neuzen uit, a la carte is gesloten, is voor ons netjes opgelost door reisleiding van de touroperator! Vanuit het hotel kwam geen oplossing, personeel werkt hard, receptie komt niet echt geintresseerd over.

Wanneer de kamer word schoon gemaakt brengen de schoonmaakster niet gelijk handdoeken, dus als je in de middag vroeger wilt douchen dan kan dit niet omdat er geen handdoeken zijn, dit een paar keer mee gemaakt, dan moeten vragen om handdoeken. Veel russen in het hotel, die zorgen ervoor als je wat later in de eetzaal bent dat er voor jou geen fruit meer is, die maken gewoon hun eigen buffer ervan!!

De kamers zijn schoon, worden elke dag schoongemaakt, prima dus.

Wi-Fi is tegen een behoorlijke betaling (2 euro voor 30 min), dit dus niet gedaan.

• 3pim jennen16-08-2014

Nooit nooit meer

Kidsclub en animatie nergens te bekennen, familiekamer is een kamer van 20m2 met vier bedden strak naast elkaar gepropt, kinderzwembad is 3 bij 3, eten erg vet en niet warm. Tenminste als er nog eten over was na 15 minuten russische gasten. Met ons gezelschap tussen alleen Russen (en ja zoals ze bekend staan). Vliegtuigen komen enkele meters elke kwartier over het hotel gevlogen. Personeel aardig en doen hun best maar kunnen ook geen fatsoenlijke service bieden. Kamers wel schoon! De weg oversteken naar zee blijjt een weg te zijn waar hard wordt gereden met auto's!

• 7Annelies Martienus09-09-2013

Viel reuze mee!!!

In augustus ging ik, Oma, met het gezin van mijn dochter mee naar dit hotel. We hadden gelezen dat het eten niet zo denderend was en veel lawaai van de vliegtuigen. We waren op het ergste voorbereid. Maar het viel allemaal reuze mee! Het eten was best wel goed, jammer alleen dat ze 's avonds geen patates hebben voor de kinderen. Tussen de middag wel! En de vliegtuigen waren we al snel aan gewend. Het hele animatie team was trouwens erg enthousiast! Al met al hebben wij een leuke en gezellige vakantie gehad! Nog bedankt Astrid!

• 8Anoek04-09-2013

Prima vakantie gehad!

Na het lezen van de laatste beoordeling van mei hadden wij zoiets van oké,waar komen we terecht! Maar eenmaal daar viel het 100% mee! Vindt die beoordelingen dan ook echt niet juist!

Het is een prima hotel en de kamers die wij hadden (5 persoons) waren prima! Airco en wc bril stuk,maar na melding binnen half uurtje gemaakt. Schoonmaak is ook super! En Astrid van touroperator is geweldig met de kids en doet er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken!

Het eten is inderdaad het enige minpuntje, ik miste ook zeker het verse fruit
    ( alleen druiven en meloen). En de Russen ja, irritant,maar daar kan het hotel niks aan doen!

Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad!

• 5Marjorie03-09-2013

Veel lawaai van de vliegtuigen

Wij dachten dat het wel mee zou vallen, maar de vliegtuigen maken dag en nacht in het hoogseizoen heel veel lawaai (schrok regelmatig wakker om 5:00 uur van de 1e landing). Dat willen wij niet nog een keer meemaken. Het eten viel ons mee, maar het vlees was wel vet, dat sneden wij eraf, blijft er niet veel meer van over. De bediening loopt zich inderdaad de benen uit het lijf en het buffet bleef netjes gevuld. Het strand is geen topper, heel smal en keien, maar de zee is wel prachtig. Wij gaan hier niet meer heen ivm de ligging bij het vliegveld.

• 7Fam. kleyn Winkel03-09-2013

Leuke vakantie gehad

Wij hebben twee prachtige weken gehad in Hotel Ocean Blue. Het eten is weinig op aan te merken, genoeg keuze, salade-bar, pasta's, vlees, friet, diverse toetjes, ijs enz. De kamers zijn netjes en schoon, met airco, (kleine)tv en jacuzzi-bad, Vliegtuigen die overvliegen zijn niet storend, dan heb je nog wat te kijken ;-) Astrid van touroperator was vriendelijk, regelt alles voor je en doet ook spelletjes met de Nederlandse kinderen. Om 23:00 (stipt!) gaat de bar dicht, maar eigenlijk is dat wel prima, want dan is het om 00:00/01:00 ook rustig buiten.

Als je de laatste dag 's avonds om 22:00 terug vliegt, dan is er voor de laatste middag niks geregeld door touroperator, dat vond ik slecht. Als je geluk hebt, kan je voor 40 euro de kamer tot 17:00 verlengen, of voor 55 euro tot 20:00.

Door de 4 sterren op de touroperator site hadden we hogere verwachtingen, maar desondanks was het een geslaagde vakantie, wij kijken er met plezier op terug.

Hotel Medblue Kremasti info

Building information