Reviews over Koskinou

Uitzonderlijke schoonheid, betoverend, authentiek

ank,
    2-9-2011

Huis is prachtig ingericht, voelt als warme deken, van alle comfort voorzien, genoeg ruimte voor 2 volw. en 3 kids. (2slpkmrs/2badkamers/bedbank woonkamer/2keukens) Verrassende plekjes gesitueerd op verschillende verdiepingen. Buitenkeuken, buiten daybed, airco. Dit alles te midden van het authentieke Griekenland! Tevens prima uitvalsbasis om Rhodos te verkennen. Auto is een pré om schitterende stranden (zeer divers) in omgeving te bezoeken. Dorpje Koskinou is lieflijk en heeft supermarkt en restaurants. Huis is ivm trappen mogelijk iets minder geschikt voor hele kleine kinderen.

Eigenaren zijn uiterst behulpzaam!