Pension Zoi

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Zoi voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Zoi

Pension ZOI in Kolymbia

Anja Jendreizik
21-3-2010

Ein wunderbares Plätzchen, ruhig, nett, ca.3 Bungalows mit je zwei Doppelzimmern, eingebettet in blühendem Garten neben Olivenhain, etwas Abseits vom Touristenrummel (Fussweg ca. 7-10 min), zum Strand 15-20 min, ruhiges Restaurant ganz in der Nähe, kleine Kochecke im Studio, Dusche+WC einfach aber tip top in Ordnung, Zimmer ländlich schön, nicht luxuriös, mit eigenem Sitzplatz / Balkon, Frühstück auf Wunsch am Morgen, geführt von freundlichem pensioniertem Ehepaar, welches auf selbem Grundstück wohnt und auch mal zum Grill und Wein / Ouzo einlädt, ab und zu (Enkel-)Kinder zu Besuch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zoi in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zoi scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.