Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°23°

6 reviews over Hotel Tina Flora in het Nederlands

Tina flora fijn hotel

Lia
19-5-2019

Heel fijn verblijf gehad bij Tina flora. Het is een familiebedrijf ,wat te merken is men is heel vriendelijk en behulpzaam . Het is er schoon en het eten was ons naar de zin . We hadden HP. We hebben genoten van de prachtig aangelegde en verzorgde tuin.De laatste zondag gegrilled bij het zwembad ,heel gezellig . Ook leuk was de jungletour van Nikos papas ,zie internet. Jammer als je op Rhodos was en je dit gemist hebt. We hebben veel gewandekd naar het valt niet mee om routes te vinden hier. Wandelen weten ze hier niet veel van af . We hebben google maps gebruikt dan kun je de geitenpaadjes zien die niet op de kaarten staan .In de bergen viel ons ook op de vele bloemen ,meer dan op andere griekse eilanden Fijne vakantie gehad op Rhodos bij tina Flora.

Gereisd Met partner in mei 2019

Netjes hotel

Mier
29-7-2018

Wij hadden 10 dagen geboekt bij dit hotel. Bij aankomst was het de eerste nacht overboekt, we werden ondergebracht in een all inclusief hotel wat voornamelijk gericht was op Poolse en Tsjechische gasten. Tina flora is een keurig netjes en schoon hotel met een prachtige onderhouden tuin. Het ontbijt was simpel maar goed. Het avond eten vonden wij heel erg tegenvallen. Weinig smaak, de schnitzel kwam rechtstreeks uit de frituur met een handje patat ( wij dachten aan een kindermenu ) ook een avond aangebrande kipfilet. Wij zijn meer avonden uit eten gegaan, terwijl dat niet de bedoeling is als je halfpension boekt. Nogmaals het hotel is netjes en schoon. Badkamer is klein maar niet hinderlijk, bedden goed. Afstand naar het dorpje is best een stukje lopen, voor ons geen probleem maar handig om te weten als je minder goed ter been bent. Verder een prettig verblijf gehad!

Gereisd Met partner in juli 2018

zeker voor herhaling vatbaar

Erna
17-8-2016

Leuk klein hotel wat door een heel aardige familie gerund wordt. Alles heel schoon. Lekker eten, eenvoudig maar ruim voldoende. Heerlijk zwembad. Het hotel ligt op een rustige locatie maar op loopafstand van het strand en een leuk centrum met winkeltjes en terrasjes. De bus om naar Rhodos of Lindos te gaan stopt om de hoek.

D-reizen

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

Bea Graste
4-10-2012

Het hotel is goed verzorgd, de tuin is een plaatje. Kamer was goed, wel erg kleine douche maar goed te doen. Alles was super schoon en we kregen elke dag schone handdoeken. In de week dat we er waren werden ook de bedden verschoond. Je moet wel tegen een hard kussen en matras kunnen. Het eten was er erg lekker en vers klaargemaakt. Ontbijt ruim voldoende. Het hotel ligt 20 minuten lopen naar het centrum. Hotel wordt gerund door vader, moeder en de twee dochters. Ze waren vriendelijk. Dit jaar voor het eerst veel gasten uit Nederland. Hotel is erg gericht op Duitse gasten, ze spreken dan ook vloeiend Duits. Voor ons was dat geen bezwaar. Ik hoorde dat de dochters ook Engels spraken. We hebben er een heerlijke week gehad. Prijs kwaliteit prima in verhouding. Zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Sun Sep 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke plek

maria
30-8-2012

Hotel Tina Flora is ons heel goed bevallen. het is een mooie omgeving, rustig en in de tuin en bij het zwembad is veel ruimte. De kamers zijn netjes, heel schoon en met een lekker balkon. De mensen zijn harstikke vriendelijk en doen echt hun best het je naar de zin te maken. Wij hadden een reis met huurauto geboekt en dat was erg fijn omdat we ook wat uitstapjes over het eiland wilde maken .

Gereisd Met partner in Sun Aug 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig schoon familiehotel

ingrid en ger
10-3-2011

het ligt buiten kolymbia maar op loopafstand van centrum,strand wel ongeveer 25 minuten lopen,is een echt familie hotel erg schoon geen luxe maar wel rust,veel vaste gasten die hier al jaren komen.Eten is ook niet luxe maar wel lekker.Wij hebben hier een fijne vakantie gehad

Gereisd Met partner in juni 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tina Flora in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tina Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.