Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa

Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa

9.7Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Kolymbia

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Port Royal Villas & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

40 reviews over Hotel SENTIDO Port Royal Villas & Spa

• 10Bart14-07-2020

Onvergetelijke vakantie, zelfs in coronatijd

Voor de derde keer op rij bezochten we Sentido Port Royal. Het was opnieuw een onvergetelijk mooie vakantie. Een speciaal woord van dank aan Evi Latou, de front office manager, die met veel professionalisme en gastvriendelijkheid ons thuis deed voelen. Ze doet er alles aan om het de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen, heel erg bedankt Evi!

In Coronatijden is het niet vanzelfsprekend te reizen, maar het hotel deed al het mogelijke om de gasten een fijne en veilige vakantie te bezorgen.

Aarzel dus niet om naar dit hotel te reizen, want het is een uitzonderlijk mooi hotel waar je vooral rust, stilte en ontspanning vindt. Het personeel is enorm vriendelijk en hartelijk, het eten van uitzonderlijk goede kwaliteit, de hygiënenormen zijn hoog, de faciliteiten zijn allemaal aanwezig om er een topvakantie van te maken.

We kunnen dit hotel niet genoeg aanbevelen voor rustzoekers en levensgenieters!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Familie De Wilde21-07-2019

Meer dan voor herhaling vatbaar! RUST

Wij verbleven in Port Royal voor 9 dagen en hebben een fantastische vakantie gehad. Het personeel is supervriendelijk, niets is teveel en alles gebeurd met een lach. Een dikke pluim aan het voltallige team en de production manager die alles nauwgezet in de gaten houdt! Zeer volledige all inclusive formule en uitstekende maaltijden! Nergens zo lekker gegeten op vakantie als hier.

De kamer heeft alles wat ze nodig heeft, maar we missen enkel wat ruimte in de badkamer voor het droge van de handdoeken na het douchen.

Minpuntje: wij houden ervan zelf opgekleed te gaan dineren. Bij het boeken zagen we dat voor mannen een lange broek vereist was. Hier werd echter niemand op aangesproken en dat vonden we jammer. Hetzelfde met het vrijhouden van zetels aan het zwembad. Mag eigenlijk niet maar gebeurd wel en handdoeken blijven dikwijls een hele dag onaangeroerd. Jammer voor mensen die dan nog een plaatsje willen aan het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ronny Dooms08-07-2019

fantastisch

Top Hotel fijne medewerkers aan de balie ,behulpzaam correct top aan de bar en fijne medewerkers aan het buitenzwembad ,handdoeken service enz kortom een plaats om weer te keren

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Wendy Cuyt02-07-2019

Wij komen zeker terug!

Kamer: wij hadden een kamer gevraagd met douche apart omdat ik het moeilijk heb om in en uit een bad te geraken en mijn moeder ook. Die hebben we gekregen in het hoofdgebouw. Je hoort niets in de kamers van buitenaf. Enige minpuntjes: doucheknop is bijna onmogelijk om te bedienen en de stekker om de haardroger in te steken is heel ver van de spiegel. Verder alles prima. Eten: in het buffetrestaurant is er kwaliteit en kwantiteit. Heel veel variatie. Pasta's die ter plaatse gemaakt worden. Alles van het eten was kwalitatief super lekker. In het à la carte restaurant was alles ook super lekker. Drinken: Normaal drinken wij nooit cocktails in een hotel omdat de dosering nooit juist zit, maar in de bar beneden aan het groot zwembad waar Marius en Yannis staan zijn de cocktails heerlijk. Ze worden afgewogen. Yannis en Marius zijn de beste cocktailmakers. Vriendelijk personeel zoals Matina, Constantina, Paula,...We komen terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Fam. Visser21-08-2018

Port Royal is echt helemaal geweldig...!

Port Royal is echt helemaal geweldig. We hebben in juni 2018 genoten een fantastische vakantie op dit prachtige resort. Ongelofelijk hoe het personeel zich inzet om het werkelijk in alles naar onze zin te maken. Vriendelijk, accuraat, behulpzaam, netjes, tja,... wat wil je nog meer... We hebben 's morgens genoten van een heerlijk ontbijt en 's avonds van een uitgebreid buffet. Wat een overvloed aan gerechten... ! Port Royal is een kuuroord waar wij hebben genoten van rust en ruimte en van zon, zee en strand. Dit was echt fantastisch...! Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Anne15-08-2017

Heerlijke, luxe vakantie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij werden vriendelijk ontvangen met een hapje, drankje en een doekje om het gezicht op te frissen. Vervolgens werden wij met een golfkarretje het park rond gereden waarbij een korte uitleg werd gegeven. Vervolgens werden wij naar onze bungalo kamer gebracht. Een hele nette kamer met veel ruimte en wij hadden een prachtig uitzicht op het zwembad en verderop ook de zee. Enige minpunt het bed is erg hard. Elke avond is er een ander thema in de eetzaal en dus ook elke dag ander gerechten. Overdag bij het zwembad ook ruim keus van de kaart. En ook het ontbijt is lekker en uitgebreid. De service is zeer goed. Wij hadden voor all in gekozen dit zou ik ook zeker doen anders zijn de drankjes en gerechten prijzig. Heerlijke bedjes bij het zwembad met een goede handdoekenservice. Als je het hotel uitloopt kom je in het leuke plaatsje met wat winkeltjes. Een heerlijk hotel om naar toe te gaan met veel rust en luxe.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Chrissy Bex-Klomp08-08-2017

Perfecte honeymoon

Voor onze huwelijksreis hebben wij een bezoek gebracht aan sentido port royal villas en spa. Vanwege mijn voedselallergieen hebben we speciaal gekozen voor een sentido hotel,  vanwege eerdere goede ervaringen met sentido.Ik heb namelijk vrij lastige allergieën  (o.a. voor suiker, gist en varkensvlees) en het is ook al eens mis gegaan tijdens een vakantie. Sentido port royal ging alle verwachtingen te boven. Bij aankomst kwam de manager naar mij toe, na een prettig welkom kreeg ik van hem een boekje met daarin een speciaal voor mij samengesteld menu. De lunch was eigenlijk al afgelopen,  maar de kok kon nog wel even "iets" voor ons maken. Hierop kreeg ik een drie gangen lunch. Het eten was geweldig! Ze hebben hun best gedaan om voor mij een gevarieerd menu samen te stellen. Terwijl ik mij normaal een last voel, voelde ik mij nu echt een gast! Speciale dank aan executive chef Sentis Savvas voor het heerlijke eten! En captain parousis Nikos en Dimitris voor de geweldige service!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Guy15-05-2017

Pico bello

Mooi en rustig gelegen ,goede prijs kwaliteit ,vriendelijk personeel en goede service , goed restaurant.voor franstalige is de barvrouw mvr Michele een fatastische hulp als je geen engels of duits spreekt Zeer mooie zwembaden s avond speciaal verlicht We komen zeker terug daaag

Gereisd met partner in mei 2017

• 9STEEGMANS JOZEF25-09-2016

Uitmuntend voor koppels

Dit is geen hotel met spetterende animatie,geen oogverblindende shows,geen luide muziek enz. Maar....Rust, persoonlijke service,lekker eten,vriendelijkheid ,netheid,een zeer goede All In.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9wouters ronald26-08-2016

zeer goed hotel.....

gewoon hun job laten doen ze doen het prachtig en met veel liefde.dank u voor alles

Gereisd met partner in augustus 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht