Hotel Niriides

5.6Voldoende

30 reviews over Hotel Niriides

• 5Kees22-09-2017

Nooit meer

Is zeker geen all inclusive hotel eerder een heel slecht volpension verblijf .personeel is niet vriendelijk kamer wordt niet goed gepoetst

Gereisd met partner in september 2017

• 3Fam Bollen uit Belgie28-08-2017

BLIJF ER WEG

Ligging in achterbuurt let veel afval in omgeving. Kwaliteit eten, drank en zwembadwater ZEER slecht. All in is von pension met drank.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Carina12-05-2017

Prima hotel

Rustig gelegen hotel, vanuit onze kamer hadden wij schitterend uitzicht op bergen. De kamers zijn verouderd, maar schoon, niet aftands, en alles doet het. Liever een oude dikkont-tv met veel nederlandse zenders haarscherp (was hier het geval), dan een fraaie flatscreen zonder dat. Heerlijke bedden! Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Eten uitstekend! Elke dag wisselende gerechten en zeer ruime keus, voor elk wat wils. Zeer uitgebreid saladebuffet. Ontbijt ook heel uitgebreid. Beste eten dat wij in Griekenland bij een all-inclusive gehad hebben. Snacks tussen de maaltijden doen ze niet aan. Drankjes: cocktails voor mij te zoet, maar je mag ze ook zelf samenstellen. Koffie, bier en wijn prima! Personeel vriendelijk. Zwembad en tuin erg mooi. Voldoende ligbedden. Andere gasten: meest 40+, weinig kinderen, veel Duitsers, daarnaast Nederlandse, Franse en Engelse gasten. Bushalte, strand en supermarkt op korte loopafstand. Griekse avond 1x per week met live muziek en dans, erg gezellig. Verder geen animatie. Voor ons is dat een pré. Wij hebben genoten in dit hotel!

Gereisd met partner in mei 2017

• 7miranda15-06-2016

redelijk hotel

schone kamer al was het toe aan een update mooi zwembad veel groen,centrum en bus om de hoek erg gezellig.Geen Griekseavond erg jammer savonds veel te weinig stoelen op het terras als je beneden ging zitten zat je in het donker ze deden de lichten daar dan niet aan omdat de bar daar dicht was.Wij zijn makkelijke eters ben je dat niet dan wordt het lastig keuze is dan beperkt.We kwamen snachts 24:05 aan en konden geen glas drinken meer krijgen wel kopen uit de automaat beetje jammer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Arie en Joan13-06-2016

Goed hotel fijne mensen alleen te weinig ligbedden

het is een gewoon 4 sterren hotel niks meer of minder eten goed maar eentonig vaak hetzelfde maar wel veel variatie ieder wat wils

ligbedden en stoelen zijn er te weinig een grote brom van ergernis dagelijks voor een hoop mensen Hotel treed niet op tegen handdoeken leggers in de avend er voor of laten leggen de hele week

de omgeving is heel veel te doen maar dan wel met een brommer of auto of bus

Rhodos stad 25 km en Lindos ook 25 km echt aanraders eiland rond rijden ook echt doen veel te zien

Gereisd met partner in mei 2016

• 8S.Aknaj17-01-2016

Heel mooie plek. Perfecte excursies

Goed hotel Maar geen vier sterren

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Fam bloem29-08-2015

Erg slecht

Hotel is aan een grondige renovatie toe !!! Wij hebben al heel wat hotels bezocht in Griekenland maar zo slecht hebben we het nog nooit getroffen. Kamers en badkamers oud en vies. En de bedden zijn keihard en oud. Het personeel is ook niet vriendelijk (op twee na dan). Het eten is ook niet echt lekker, ze gooien alles in een slee in de oven, dus de boven kant is hard en de onderkant zacht. Bedjes bij het zwembad zijn er veel te weinig, en als je er wat van zegt bij de receptie zeggen ze gewoon dat je maar een badlaken van een ander er af moet halen! Na een week klagen bij hostels werden we gelukkig overgeplaatst naar een ander hotel naar poseidonia in Ixia. (Wat eigenlijk een ster minder was volgens de reisorganisatie, maar voor ons 4 dikke sterren waard was) hier was alles dik in orde.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Anita15-07-2015

Fijne vakantie gehad!

Kamers goed, basic en ietsje verouderd. Eten prima en gevarieerd. IJsjes voor kinderen 's ochtends en "s middags. Handdoeken service tegen betaling met borg. Weinig voor kinderen dat is echt wel beetje jammer. Fijn familiehotel. Nederlanders je kunt er prima naar toe. cocktails en verschillende alcoholische mixen inclusief.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9C.. Vinke06-07-2015

Fantastisch hotel

Heerlijke vakantie gehad, heerlijk eten, vriendelijk personeel, keurige kamers en elke dag schone handdoeken + bedden opgemaakt. mooi schoon zwembad met fijne bedjes. We konden direct op de kamer en de laatste dag gebruik maken van douches en handoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Rein en Marian Noordam11-06-2015

Een zeer gunstige ligging tov het strand

Ben net terug en vind dat de Nederlanders altijd wat te zeuren hebben, want Niriildes is zijn vier sterren waard, iedere dag was het eten vanaf het ontbijt tot het avondeten zeer goed en ik heb deze vijftiendagen steeds iets anders gegeten.Het personeel is zeer vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel Niriides info