Hotel Niriides

30 reviews over Hotel Niriides

• 2019
    2marijke uit belgie06-08-2019

nooit meer

2 dagen thuis van kolymbia rhodos dat was prachtig een aanrader prachtig !!!!maar hotel is zeker geen 4 sterren waard had rewies gelezen die niet positief waren maar dacht tja je hebt altijd mensen die vlug klagen maar al de slechte reviews klopten !!! eten koud of lauw alle dagen zelfde ontbijt heb daar soep gekregen dat op mijn bord er uit zag als een gel ! we hadden all in maar zijn elke avond naar stad geweest in restaurant dus ons geld moeten uit geven voor een goeie maaltijd al bij al dus een dure reis !!! zwembad heeeel klein vol kinderen en naar de achterkant 3 m diep tja en om 18uur een rare man die op zijn fluitje blies dat we uit zwembad moesten ok der zijn regels maar als het niet vlug genoeg ging daar stond als nen gek met zijn armen stond te zwieren out out ! bij betalen voor fruitsap enz

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Vangenechten Joris12-07-2019

OK voor rust,niet voor comfort/luxe.

Hotel Niriidies Kolymbia: Goed hotel met zeer vriendelijk personeel en een goede gevarieerde keuken behalve wat betreft nagerechtjes. Men zal je trachten te helpen een zo fijn mogelijke vakantie te laten doorbrengen. Cocktails bij de all in zijn verwaterde limonades en smaken bijna allemaal hetzelfde. Zeer ruime kamer waar te weinig instond (kast, tafeltje, rekje of stoelen waar je bijvoorbeeld kledij kan ophangen,...) Deze had ook heel dringend een opfris beurt nodig. In tegenstelling van de ruimte voor de slaapkamer was de badkamer belachelijk klein en beperkte de douche "wand" zich tot een glazen strookje van om en bij de 40cm breedte. Met belachelijk klein bedoel ik ECHT BELACHELIJK KLEIN!!! Wel niets aan te merken op op de kamer poetsdienst. Dagelijks propere handdoeken en netjes gepoetste badkamertje. Beperkte mogelijkheden in de directe omgeving.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerrie Florissen02-06-2019

Een fijn hotel, alles is netjes en schoon de bediening is goed en het eten zeer goed en erg gevarieerd.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5John08-10-2018

Nooit meer.

Eten in hotel zeer slecht, ontbijt alleen wit en bruin brood of broodjes, middag en avond eten weinig variatie en koud. Iedere dag hetzelfde varkensvlees of kip,niet gaar en zelfs rauw. Op zondag Griekse avond souvlakie maar aan een kant gegrild. Gebakken eitjes ( koud ) worden op een schotel naar binnen gebracht dus moet je snel zijn om er eentje pakken. In de poolbar mag je niet met natte kleren en op blote voeten drinken halen. Personeel in Lobby bar is zeer vriendelijk, kamer werd iedere dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Veel toeristen uit Tsjechië, Polen, Oekraïne. Nog een minpuntje: bij inchecken krijg je de sleutel van de kamer en zoek het verder maar uit. Wifi in hotel is zeer slecht en je moet iedere keer opnieuw inloggen. Dit hotel is een 4 sterren waard.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Johan15-08-2018

Geen aanrader !

Echt een last-minute hotel. Het is koud en weinig keus qwa eten. Personeel was niet aardig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Naomi15-08-2018

Nooit meer

Als je aankomt in het hotel na de eet of drinktijden dan krijg je niets. Om 12 uur Savonds worden alle lampen uitgezet , waardoor je in het donker op het theras zit. Wij werden dan ook steeds weggestuurd naar onze kamer. Het voelde dan ook meer als een schoolkamp dan vakantie. je mag 3x per dag genieten van het all inclusief , waarbij het eten niet lekker of koud is. Aan snacks in de middag doen ze niet aan. voor ICE koffies of ijsje moet je bij betalen. je mag niet nat de Poolbar in, en je moet op andermans kinderen letten , terwijl je rustig op een bedje ligt. personeel is wel vriendelijk zolang de (manager ) er niet is.

Zo zijn er wel meer redenen waarom wij geen fijn gevoel hadden in dit hotel. Als je dan zou willen kiezen voor dit hotel zou ik alleen logies en ontbijt doen. Verder waren de kamers schoon. En de omgeving is prachtig. Met veel barretjes en eettentjes en genoeg winkels om te winkelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5Familie Janssen23-10-2017

Geen aanrader

Hotel ligt centraal wat uitjes betreft. Ook dichtbij winkels en restaurants Eten in het hotel was eentonig. Kamer werd niet goed schoon gemaakt. Personeel achter de bar waren niet vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 5janssen18-10-2017

Eenmalig

Ligging hotel is oké. Kamer was niet schoon. Vuil van voorganger zichtbaar. Eten was eentonig. Barpersoneel was niet beleefd.
    Personeel receptie en eetzaal waren vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9bernd schuster12-10-2017

Fijn en schoon en rustig gelegen hotel

Het hotel ligt dicht bij een klein centrum met een bushalte om de hoek. Alle bestemmingen waren met de bus goed bereikbaar, bussen rijden op tijd. Het zwembad was mooi, groot en schoon. De kamers waren schoon en wel wat ouderwets. Het eten was erg goed met elke dag iets anders, voor elk wat wils. Personeel was behulpzaam en werkte hard. Er is bij de bar ook een terrasje (buiten) Op zondag werd daar een Griekse avond georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Henk25-09-2017

Nooit meer

Bij binnenkomst met nog 2 Nederlandse stellen gingen zij naar het gerenoveerde deel in het hoofdgebouw en wij moesten naar het oude gedeelte met de gevolgen van dien een aftandse kamer met een badkamer waar de hele week een haar op de wasbak bleef liggen die niet van ons was en zand in het bad waar je ook in moest douchen. de dagelijkse schoonmaak was alleen naar mijn idee schone handdoeken brengen en het bed opmaken. totdat er een keer helemaal niks werd gedaan er lagen alleen handdoeken op de wasbak nog niet eens op het rek. Dit heb ik gemeld en zou die zelfde dag nog schoongemaakt worden nou niet dus.Het eten was zeer beperkt weinig keuze en geen vriendelijke bediening.En de hele week je drankjes uit een plasicbeker die ook nog eens naar zeepsop smaakte. Dit hotel is geen 4 sterren waardig dit is niet All inclusive.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Niriides info