Hotel Mistral

Hotel Mistral
8,1

4 tips over Hotel Mistral

Patrick, 11-12-2013
Huur een auto en ga het eiland rond. Er zijn veel mooie plekken zoals Lindos, Monolithos en Kalithea. Zeker de moeite waard!
Jaap&Fran, 25-10-2013

Red Sand Beach, heel moeilijk te komen maar zeer de moeite waard. Prassonisi (zuidpunt, waar de 2 zeeën samen komen), Rhodos-stad.

Auto huren in het hotel (Autofashion) zeer aan te bevelen. De helft van de prijs dan wanneer je het via de hostess doet en nog een hogere categorie auto ook. Standaard met alle verzekeringen en GEEN eigen risico.

Ciska, 9-10-2013
.Buiten bij het zwembad is een bar, waar je vanaf 10 uur drankjes ,broodjes en koekjes kunt halen. Ook staat daar een ijskar, met 4 verschillende soorten ijs. De animatie jongens doen hun uiterste best om een ploegje bij elkaar te krijgen voor bijv. waterpolo of aquagym. Dit op een leuke, niet opdringerige manier. Na het avondeten is er in het dorpje genoeg te doen .Wij zijn dik tevreden over dit hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Mistral voor je op een rij gezet:

m_mellema, 26-6-2013
Als je vervoer hebt is een bezoek aan Stegna leuk. Een leuk plaatsje. Verder hebben wij enorm genoten van het eten bij het restaurantje langs de weg in profitis ilias. Er is maar een en deze jonge kok serveert alleen maar eigen gemaakte echte Griekse gerechten. Neem het lamspotje! Alle groente en kruiden groeien in de eigen tuin. Alles wordt zelf gemaakt!

We hebben een aantal aanbieders voor Mistral voor je op een rij gezet: