Hotel Mistral

13 reviews over Hotel Mistral in het Nederlands

Goede vakantie gehad

Joke
21-7-2014

Het hotel ligt in het centrum van Kolymbia (leuke winkeltjes en een aantal cocktailbars) zonder last te hebben van het lawaai. Via de achteruitgang wandel je gemakkelijk naar het strand (zand-kiezel). Het personeel bestaat voornamelijk uit jongeren, maar werkt correct. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed, 's middags en 's avonds waren de smaken en keuze niet altijd even goed, maar over het algemeen voldoende en je vindt altijd wel iets naar je goesting. 's Avonds was er meestal een themabuffet waardoor er voldoende afwisseling was. De kamers zijn ruim (zeker voor Griekenland) en er is voldoende plaats om alles weg te bergen (ook in de badkamer). Kamers en rest van het hotel zijn proper, ook het zwembad wordt 's nachts gereinigd. Het animatieteam is een toffe bende die elke activiteit leuk maakt (darts, beachvolley, waterpolo, aquagym, yoga, zumba, ...). De avondshows zijn ook goed! Kortom een ontspannende vakantie in een goed hotel gehad!

heerlijk

bot
31-5-2014

alles perfekt Kolombya is een dorp maar je kunt er mooi wandelen.

All in is ook all in.

Prima hotel voor een prima prijs

Patrick
11-12-2013

Leuk en modern hotel met een goede sfeer. Omdat we aan het einde van het seizoen waren, was het er wel wat rustiger qua animatie, ook al deden zij nog hun uiterste best om er wat leuks van te maken.

Het zwembad is niet bijzonder, maar er zijn voldoende bedden en de bar bij het zwembad is ook ideaal.

Minpunt is het eten. In de Griekse cultuur zijn ze gewend om lauw te eten. Wanneer je langer dan een week bent, merk je dat ze iedere week het eten herhalen. En het brood 's ochtends is droog. Maar voor iederen wel wat wils.

Zeker de moeite waard!!!

Jaap&Fran
25-10-2013

U zult zich misschien afvragen waarom deze beoordeling zo afwijkt van de voorgaand? Wel, ik dus ook!

Wij waren er in dezelfde periode en het was in 1 woord fantastisch!

Het is een mooi hotel. De mensen zijn supervriendelijk. Het eten was zeker niet slecht. Dat je op een gegeven moment eens iets anders wilt is logisch. Maar het eten waarderen met een 2 is ronduit ongeloofwaardig.

Een voorbeeld (best hilarisch): er was een vrouw die liep te klagen dat het eten maar niets was en altijd hetzelfde. Waarop haar man zei dat hij on de 30 jaar die ze getrouwd waren nog nooit zult lekker eten van haar had gekregen..... Zo zie je maar weer hoe subjectief (en gevaarlijk) beoordelingen zijn.

Hoe dan ook, wij hebben een geweldige vakantie gehad. En wij hebben zo goed als niets gemerkt van ontevreden gasten. De sfeer was gezellig en vrolijk, het weer was fantastisch en helaas zit het er weer op. we zijn weer terug in Nederland waar we thuis elke dag 5-sterren maaltijden krijgen :-)

Dit nooit meer!!!!

Luc
19-10-2013

een verschrikking voor iemand die rust en kalmte wil....hotel was proper...zeer kouwelijk ingericht. de hoofdbar leek een overbelichte vissenbak, personeel te jong....een lach kon er niet af!!

in de kamer kon je de buren ernaast horen snurken, horen lopen niezen enz. Het zwembad was zeer koud...animatie was pover. Het "eten" is niet te hachelen. wij zijn buiten het hotel gaan eten om iets eetbaars te vinden...

Heb veel sterretjes gezien behalve de 4 die aan het hotel worden gegeven. Een min drie ster komt hier meer op zijn plaats........en ik ben niet de enige die hier zo over denkt. zonde van mijn tijd die ik hier moest doorbrengen.

Dit NOOIT meer !

Anja
19-10-2013

Dit nooit meer, geeft aan dat ik een ieder die van een beetje goed eten, en knap wil slapen, zonder de buren continu te moeten horen, af te raden hier naar toe te gaan. Het zwembad was ijskoud, de zee was daarin tegen goed, ook de bedjes tegen 4 euro waren prima. We zijn letterlijk van "Mistral" gevlucht om daar niet van de drukte te hoeven deel te nemen. In het dorpje zelf kan je goed Grieks eten, alles beter dan in "Mistral"...kortom zeker geen aanrader.

wij ( moeder en dochter 69 en 46 jaar) zijn 8 dagen in dit hotel geweest. We troffen een schone kamer aan, met een leuk uitzicht op het zwembad. In de kamer is airco, en er waren genoeg handdoeken. Wij waren dik tevreden over het eten, er was genoeg keuze ,je kon je werkelijk tonnetje rond eten. Er werd steeds opnieuw bijgevuld als iets op was. Er liep een medewerker rond om het eten te temperaturen. Het personeel was zeer vriendelijk, de manager van het restaurant hield alles op een vriendelijke manier in de gaten. Werd er gemorst op de grond door bijvoorbeeld kleine kinderen ,werd dit gelijk opgeruimd. Op dinsdag was er een gezellige Griekse avond, met muziek en dansers. Er is WIFI in de lobby, daar zit iedereen s 'avonds even te whatsappen of met de Ipad. In die lobby kan je ook gratis drankjes halen, of een lekkere cocktail. Er is een ruimte waar je boeken en tijdschriften kunt ophalen of lenen.

Prima hotel in een leuk plaatsje

Jeroen Kapel
7-10-2013

Gisteren teruggekomen en wij waren allebei positief verrast over het hotel.

Het hotel is begin dit jaar toegevoegd aan de 'Smartline' keten van Touroperator en er is een behoorlijke renovatie doorgevoerd (hotelkamers, restaurant, lobby). Het hotel ziet er zeer verzorgd uit, is schoon en er werken leuke medewerkers. De hotelkamer was vernieuwd, behoorlijk ruim, lekker balkon en goed schoongemaakt.

Er is een groot zwembad aanwezig en meer dan voldoende bedjes voor iedereen, het 'handoek leggen' kom je hier dus ook niet tegen. Op zo'n 500 meter liggen een tweetal stranden waar je ook bedjes kunt huren.

Over het eten ook geen opmerkingen, het ontbijt was behoorlijk uitgebreid en er was iedere avond wel iets anders om te eten. Niet zo super de luxe als wat je soms elders ziet, maar in onze ogen prima! Ook bij de twee bars meer dan voldoende keuze in drank en je wordt altijd snel geholpen.

Al met al hebben wij een prima vakantie gehad tegen een eerlijke prijs!

Niet voor herhaling vatbaar.

michael
1-10-2013

Het hotel zelf is super. Alle gezamenlijke ruimten ( receptie, lobby, restaurant ) zijn supermodern ingericht met spierwitte meubels, vloeren, ornamenten enz. Alles is brandschoon. Onze kamer was voorzien van een platte TV, een perfect ingerichte badkamer, airco, een schuifpui met hor. Aan het zwembad stonden voldoende bedden, de snackbar was goed voorzien. Maar nu : Het eten ! Zeer zeker geen vier sterren waard. Het ontbijt krijgt van ons een ruime voldoende, de lunch een zesje, maar het diner een drie !! Elke avond hetzelfde, veel uit diepvries en uit blik en hergebruikte dingen van de lunch. ( Die dan als " Griekse Specialiteit " werden aangeduid. ) Gewoon knakworstjes, gebakken SMAC e.d.

We zijn diverse avonden uit gaan eten in het dorp. ( ZEER aan te bevelen : Manolis Taverna. Heerlijk eten, ruime porties, zeer betaalbaar en heel vriendelijk. )

Wij vonden het hotelpersoneel vriendelijk,de animatie ( van 10 tot 12 en van 3 tot 5 ) erg luidruchtig. Teruggaan doen we niet.

Prima hotel,

Monique
23-9-2013

Mistral is een prima hotel, mooie kamers, hotel is zeer verzorgt en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.. Eten is goed maar niet heel gevarieerd. Na een week heb je alles al wel een keer gehad. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Mistral voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mistral in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mistral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mistral scoort een 7.12 uit 10 op basis van 16 reviews.