Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 8boxbox15-09-2013

Mooi (kindvriendelijk) resort!

Mooi kindvriendelijk resort. Verschillende zwembaden met poolbars en een waterpark. Er is een animatieteam aanwezig. Wij hadden een zeer ruime familiekamer met een groot balkon en uitzicht op zee. Deze kamer lag op een rustig gedeelte van het complex. Het eten is in het grote restaurant in buffetvorm. In het BQ restaurant kan men ook eten voor 2 euro p.p. extra Dit restaurant is iets exclusiever. De all inclusive drankjes zijn niet van de allerhoogste kwaliteit. De service is prima. Men is zeer behulpzaam. Vooral de receptie wil veel voor je doen. Het eenvoudige kiezelstrand ligt op 100 m van het hoofdgebouw. Strandbedjes kosten 8 euro p.p. per dag. Veel nationaliteiten uit de balkan en uit scandinavië.

• 5Philippe Horrix26-08-2013

Bedankt maar nee bedankt

Tijdens heel ons verblijf heb ik mij constant zitten afvragen waar dit hotel toch in hemelsnaam 4,5 sterren vandaan heeft gehaald ? De entree en lobby zijn niet echt uitnodigend te noemen. Oh ja uw valiezen ... sleur die maar lekker mee naar uw kamer en trek uw plan verder. Het hoofdzwembad is een grote claustrofobische ervaring daar het volledig ingesloten ligt tussen de hotelkamers. Het hele hotel heeft een all-in formule. Ik stelde mij daar iets bij voor maar kwam hier toch bedrogen uit : lokale dranken waren gratis maar waren, met alle respect, niet te dringeken. Het restaurant is 1 grote refter waar de tafeltjes zo dicht mogelijk tegen mekaar staan. Ik probeerde 1 keer de lokale wijn maar kon niet echt wijn proeven, meer een verwaterd drankje. De keuze in het restaurant is eerder beperkt en staat niet in verhouding tot het aantal sterren.

Met oudere kinderen

• 9Michalli07-08-2013

Super kinder resort

Geweldige accomodatie, goed eten, het personeel is vriendelijk, top vakantie om met de kinderen naar toe te gaan, propere kamers. Prima zwembad en geweldige kinderanimatie

Met jonge kinderen

• 9jolanda26-07-2013

Geweldig hotel

Geweldige vakantie gehad zeer kindvriendelijk schone kamers geweldig animaties team. Eten was super. We komen hier zeker terug

Met jonge kinderen

• 9p_vantzelfde16-07-2013

Mooi hotel

Mikri Poli is een prima hotel! Wie hier over het eten klaagt begrijp ik niet. Voor iedereen is er keus genoeg. Personeel heel vriendelijk. Kamers super schoon. Ligt ca. 10 minuten lopen van klein centrum met wat winkeltjes, supermarkt en bars/restaurants.

• 10kok wiegman01-07-2013

prima hotel

prima hotel goede sevice ,vriendelijk personeel, eten prima,strand oke jammer dat je voor de bedjes moet betalen,dorp met de winkelstraat ongeveer 600 meter lopen heel gezellig , auto huren in het hotel. en niet duur, wij gaan zeker terug.

Met oudere kinderen

• 8Lannie26-09-2012

Leuke vakantie

Groot resort, goed onderhouden. De kamers zijn heel erg schoon en worden dagelijks goed schoongehouden. Leuk resort maar wel met wat minpuntjes. Het onbijt gaat wel, de lunch is iedere dag hetzelfde, het diner is echt heel matig en lijkt eerder op een gaarkeuken dan dat je gezellig uit eten bent. De Griekse BBQ die bij te boeken is 3x per week a 2 euro p.p. is honderdmaal beter. Jammer dat ze het schijnbaar wel kunnen maar het niet standaard doen.We hebben gelijk alle mogelijke BBQ's geboekt en daarnaast heerlijk uit eten gegaan in het nagelegen gezellige centrum ( Nikos is aan te raden ) kost bijna niets! Veel bijbetalen buiten all-incl om, zoals Mythos bier, Cocktails, Jus en andere dranken.De standaard fris/drank is echt niet lekker, wij haalde in de supermarkt zelf drinken en zette dit in onze koelkast op de kamer.Goede OV voor de deur naar Rhodos en Lindos, ze rijden alleen niet echt op tijd ;-).Strand is met kiezels en niet echt mooi. Verders wel hele leuke vakantie gehad!!

• 9Johan en Kim25-09-2012

Geweldige vakantie gehad!

Wij zijn net een weekje terug van Mikri Poli en we hebben het hier fantastisch gehad! Dit hotel is echt aan te raden voor jong én oud! Het is een goed onderhouden hotel. Lekker schoon en de kamers zijn prima! We raden ook aan om een auto te huren, omdat Kolymbia zelf niet zo heel veel aan is. Met de auto kun je naar alle mooie plekjes en stadjes toe. Lindos en Rhodos stad (echt aan te raden) zijn allebei een halfuurtje rijden vanaf de hoofdweg. Een auto huren kun je prima in het hotel zelf doen! Het hotel heeft 6 mooie zwembaden, dus plek zat om aan het zwembad te liggen en ligbedjes genoeg! En een aanrader voor de zeemensen: Het hotel ligt vlakbij Tsambika beach..een van de mooiste stranden van Rhodos! Voor de prijs hoef je het echt niet te laten, want je zult hier een geweldige vakantie gaan beleven!

• 10peter12-09-2012

Super Hotel

Hotel Mikri Poli, is een zeer goed en schoon Hotel!!! Ik snap niet dat er mensen zijn die over het eten zeuren, er was genoeg keuze en variatie. ook klopt het niet dat je voor de Airco moet betalen Mikri Poli is gewoon goed, je krijgt waarvoor je hebt betaald.

Met vrienden

• 4Lindy25-08-2012

Verschrikkelijk!!

Ga hier niet naartoe als je van een beetje fatsoenlijk eten en drinken houdt! Eten was echt verschrikkelijk!! Buiten de griekse barbeque die extra betaald moet worden hebben we zowat iedere avond buiten het hotel gegeten. Personeel is ook uiterst onvriendelijk! Kamers en zwembad niets op aan te merken. Echt een kinderparadijs,niet aan te raden voor koppels zonder kinderen of ouderen

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën