Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 10Karin leerlooyer15-06-2015

Voor derde keer geweest en ga zeker terug

Geweldig resort met zeer vriendelijke mensen en door meerdere zwembaden en waterpark voor iedereen geschikt.

• 9ron balfoort15-06-2015

verkeerde naam; moet zijn; Mikri Poli "dreamland"

Vanaf de eerste dag een droom! Het personeel, de kamers, het eten... Alles klopt en is goed. Je wordt er echt als gast behandeld! Nooit geen boos gezicht. De kamers zijn geweldig! Geen oude inboedels maar alles echt top! Het eten is elke dag een feestje; Een droom ontbijtje gevolgd door een heerlijke uitgebreide lunch en met als diner een zeer uitgebreid buffet met warm en koude salades. Ook kun je gebruik maken van de BBQ die bijna elke dag gehouden wordt. Voor mij niets anders meer dan dit zeer vriendelijke (kinder) resort.

• 8Ruben12-11-2014

Prijs/kwaliteit goed hotel

Wij zijn einde Mei 2014 met kids van 14 maanden en 4 jaar hier geweest. We zochten voor zo weinig mogelijk geld een all in formule waar de zon schijnt. Kamer was dik in orde, vlak aan zwembad.. Eten en all in viel wat tegen, maar ik zeg het prijs kwaliteit mogen we niet klagen. Heel vriendelijk personeel, de ligging had iets beter gekunnen.. Strand stelt niets voor, animatie zijn Italianen, wel vriendelijk natuurlijk maar ons zegt dat niet veel. Op onze vakantie hebben we ook geen Nederlanders of Belgen gezien. Vooral uit Scandinavië had ik de indruk. Maar we hebben eigenlijk wel een heel goede vakantie gehad, Zwembad was voor ons ideaal, heel gezellig en het ene deel was maar een 50cm diep, ideaal voor onze oudste dochter dus.. Het was onze eerste vakantie met heel het gezin en het was een leuke vakantie!

• 9adsl47127703-10-2014

Wij komen volgend jaar 2015 weer terug

Wij hadden een prachtige suite, goed schoon, en lux..Onze suite grensde op de bg, schuin aan het zwembad.. De bediening is top, Van de top manager tot aan de Schoonmaakster. Mika van de pers sinaasappelen" maar onze benaming is de first lady van Mikri poli" wij hebben haar in ons hart gesloten, ook de vloer manager die dagelijks een hand geeft en een persoonlijk gesprek aangaat op diverse fronten. maar ook de hoofd manager kwam vaak even bij ons langs. Het eten is best gevarieerd, vlees-vis- pasta-Grieks-pizza-spaghetti-patat-chinees enz.. Het zwembad ziet er leuk en gezellig uit, het water hierin was wel koud. in de zee zwemmen was de temperatuur beter. De omgeving van kolymbia is niet zoveel te doen. pin automaat op 10 minuten lopen en wat leuke winkeltjes na 20 minuten lopen Wat een zeer vriendelijk en behulpzame mensen. Afscheid nemen van ons viel ook voor het personeel erg zwaar. Wij hebben een top vakantie gehad daar op Rhodos.

• 9Patricia05-08-2014

Geweldig !

Top vakantie gehad! geweldige accommodatie, geweldige service, lekker eten en goede zwembaden.

Het enigste nadeel vondt ik dat er in de nabije omgeving niet heel veel te doen was.

• 9Rowan van der voort04-08-2014

Super vakantie!

Wij zijn om 21.00 ingecheckt er stonden toen sandwiches voor ons klaar bij de bar en onze koffers werden naar de kamer gebracht.

Verder hele mooie, schone kamers, zwembaden ook allemaal super!

Leuk personeel en TOP animatie!! Leuke shows in de avond en genoeg te doen overdag!

Goed gevarieerd eten voor elk wat wils.

Alleen jammer dat om 7.00 alle bedden bij het zwembad al bezet waren en dat kinderen er vervolgens de hele dag niet op liggen.. maar dat zie je bij elk hotel..

Verder echt een top vakantie gehad! In een goed georganiseerd hotel.

Met oudere kinderen

• 8Iris04-08-2014

geweldige vakantie gehad!

Ten eerste hebben we echt een hele leuke vakantie gehad!

Toen we aankwamen in het hotel (22:30) zouden we iets te eten, een kleine sandwich. We hebben het 2x aangegeven en nog geen sandwich gekregen. Dat was wel erg jammer, aangezien we honger hadden en alles al dicht was.

Verder over de kamers was er niets te klagen, mooie grote kamers en werd elke dag netjes schoongemaakt!

Het zwembad en het animatieteam is in een woord: SUPER! Voor jong en oud verschillende activiteiten. ze komen gezellig een praatje maken met iedereen, heel erg gezellig!

Het eten was goed, bijna hetzelfde elke dag. Maar toch wel variatie. Ook het BQQ (griekse restaurant) was erg leuk en lekker! Daar moet je echt een keer naartoe.

Anders

• 9kok wiegman01-08-2014

weer geweldig

wij zijn nu voor de vierde keer in mikri poli geweest, we blijven het top vinden en volgend jaar gaan we gewoon weer terug

Met oudere kinderen

• 8sjaak thomassen08-05-2014

Helemaal top

Net terug van een vakantie in Mikri Poli (1-8 mei 2014). Geweldig genoten. Mooie (familie kamer), prachtige zwembaden en waterpark en heerlijk gegeten. Behulpzaam, vriendelijk personeel. Had niet zo'n klik met het animatieteam (de kinderen konden ook niet communiceren omdat ze geen nederlands spreken).

• 9Gast08-05-2014

Heerlijk mooi en verzorgd complex

In de meivakantie een bezoek gebracht. Het zomerseizoen was toen net een week begonnen.

Positieve punten: Het is een groot, mooi, verzorgd en goed onderhouden complex. Nette schone kamers met goede bedden. Sanitaire voorzieningen in de openbare ruimte zijn schoon en worden iedere 3 kwartier gecontroleerd. Er is veel ruimte rond de 5 zwembaden, waarvan er eentje met uitgebreide glijbanen. Het personeel is vriendelijk, gastvrij en zeer service gericht. Vragen worden vriendelijk beantwoord en klachten snel verholpen. Het complex beschikt over een klein supermarktje/souvenirshop met normale prijzen. Leuke animatie voor kinderen. Het eten is erg lekker en gevarieerd.

Ook wat te zeuren: De bar in de lobby mag wat gezelliger worden ingericht. Het strand was in het voorseizoen nog niet opgemaakt en rommelig. Er is WiFi op het complex, maar door een storing hadden we slechts WiFi in de lobby. De kamer beschikte over slechts 1 vrij stopcontact.

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën