Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

151 reviews over Hotel Mikri Poli

• 2018
    7Forier27-06-2018

Niets voor koppels zonder kinderen

Hele mooie kamer maar dit is ook omdat we aan de overkant van het hotel lagen. Bij aankomst om 23u stond er voor ons een buffet klaar en een glaasje Cava. We hadden wel een paar kinderen verwacht op 17juni maar er waren veel meer kinderen dan volwassenen, Zweden en Duitsers. Het eten was eentonig, steeds koud en niet afgekruid. Zwembaden super, personeel heel vriendelijk evenals het animatieteam. Alles is er heel proper en wat ook fijn is geen zwerfkatten of honden te bespeuren. In het hotel 3katten gezien maar ze zijn goed gevoed en laten je gerust. Kluis en strandhanddoeken gratis. Met de bus naar Rhodos of Lindos 3,90 euro, makkelijk halte tov het hotel. In Kolymbya is heel weinig, de eucalyptusstraat geeft mij niet echt een vakantiegevoel.

• 10Carly17-04-2018

Prachtig!

Alles was perfect! Het was de tweede keer dat we hier waren. De eerste keer was in 2010 toen we getrouwd waren op Rhodos. In 2017 zijn we met een heel gezelschap (incl. kinderen) terug gekomen. Alles was even fijn als toentertijd.

De zwembaden zijn heerlijk. Het nieuwe waterpark is fantastisch. Het eten is perfect verzorgd. Maar wat toen en nu het meeste opviel is dr behulpzaamheid van het personeel!

• 9Jos Veldhuisen26-02-2018

Absolute aanrader, ook met kinderen

Wij komen er al 12 jaar en zijn iedere keer weer verrast iver de klantvriendelijkheid in dit hotel. Bovendien is de kwaliteit en diversiteit vsn het eten erg goed, ondanks de all inclusive formule. Is ook geen massaal febeuren, hoogseizoen max 900 gasten, verdeeld over laagbouw kamers, max 1-hoog.

• 2017
    10Henk de bont15-01-2017

Heerlijk vertoeven

Heerlijke locatie. Strand dichtbij, boulevard dichtbij. Mikri poli is de juiste benaming voor dit hotel, nl klein dorp. Iedere dag andere gerechten in t restaurant, iets meer grieks zou wel leuk zijn. Ik blief niet echt pasta , anders ging ik wel naar italie. Hihi. Waar ik me alleen aan kan storen zijn die ellendige gasten die ondanks dat het verboden is, toch een plek bij t zwembad dmv een handdoek reserveren. Gun de anderen als jij er niet bent gewoon een plekje.!!!! Aso' s!! Verder heerlijk vertoeven. Ook dit jaar weer

Stefanos Stefanakis Hotel Manager, Hotel Manager, 12-06-2017

Lieve De Bond heel erg bedankt voor de leuke reacties en positieve beoordeling. We zijn erg blij om te zien dat ons hotel aan uw verwachtingen en je had een onvergetelijke vakantie. We hebben al kennis genomen van uw reactie toe te voegen wat extra Griekse gerechten. Het probleem waar we voor staan dat de gasten reserveren de ligbedden rond het zwembad is iets dat we werken elke dag op te lossen. We hebben notities toevoegen rond het zwembad en in de welkome folder in elke aankomst. Bedankt nogmaals voor uw steun, we kijken ernaar uit om u te verwelkomen in Mikri Poli in de toekomst.

Met vriendelijke groet Stefanos Stefanakis Hotel Manager

• Oude reviews

9Marian en Hans van Buren14-10-2016

Een topper van de bovenste plank!

We zijn hier voor de 6e keer, en dat is niet voor niets! Een prachtig ressort, dat door de losse appartement blokken kleinschalig aandoet. Maar liefst 5 zwembaden en een waterpark, voor ieder wat wils. Een bad met muziek, maar ook drie baden waar het een stuk rustiger is. Het 5e bad is speciaal voor kleine kinderen.

Het restaurant is goed verzorgd. Het personeel is, ondanks eind van het seizoen, super vriendelijk. Alles wordt direct aangevuld en indien nodig schoongemaakt. Er is een behoorlijke keuze in het menu, goed vlees (niet vet!) en ook elke dag vis. De drankjes zijn prima, al zijn het geen A-merken, maar dat is nergens bij all inclusive.

Een heerlijk strand, weliswaar met wat stenen, maar wel schoon en ook goed verzorgd. Ook daar kan je je eigen drankjes tappen.

De kamers zijn heel functioneel. Als er iets kapot is, wordt het direct hersteld, ook als dat 's avonds is. Iedere dag, behalve zondag, wordt er goed schoongemaakt. Zo wordt elke dag de vloer gedweild.

Het park ligt 500 meter van de kern van Kolymbia met een paar leuke winkeltjes. Ook is het leuk om in een uurtje tijd over de heuvel van de landtong te wandelen, een prachtig natuurgebiedje met veel vogels. Voor de ingang van het ressort is de bushalte voor de bus naar Rhodos Stad en naar Lindos. Beide stadjes zijn de moeite waard. Ook kan je excursies boeken, tip: ga naar lokaal bureau, tegenover de supermarkt Zeus. Regelt alles heel goed en voordelig!

Kortom: Mr. Pakakis en zijn staf hebben het bij Mikri Poli geweldig voor elkaar. Wij komen in elk geval volgend jaar weer. En dan nemen we ook de kleinkinderen mee!

• 9Rulisa06-09-2016

super !

Verblijf van 8 dagen met partner en zoon, en hadden het zeer naar onze zin. Familiekamer ruim en dik in orde. Eten voldoende keuze en 's avonds lekkere themabuffetten. Ook mogelijkheid tot BBQ en van uitstekende kwaliteit. Frisdrankjes uit de tap zijn voor sommigen hier en daar misschien iets te zoet, maar voor ons best ok. Ijsjes, zowel in restaurant als aan poolbar, worden steeds uitgeschept door iemand van het aanwezige personeel. Op vlak van hygiëne zeker een pluspunt. Zwembaden (4) uitstekend en aquapark super amusant. Personeel vriendelijk op één uitzondering na (dame van het winkeltje niet de vrolijkste). Kolymbia binnen wandelbereik (ongeveer 500m), klein maar wel gezellig plaatske met winkeltjes, bars, restaurantjes. Fotograaf ter plekke vonden wij nogal opdringerig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Met oudere kinderen

• 9Stephanie02-09-2016

Supervakantie

We hebben in 15 dagen in dit hotel gezeten met 2 kids van 6 en 1. Hadden standaard kamer met babybed. Goed eten. Als je elke avond alle stukken vlees opschept wordt het wat eentonig maar kind van 1 heeft gevarieerd kunnen eten. Drinken ook goed. Wil je "echte" drank dan bijbetalen maar is bij alle all inn. Animatie vooral Duits waardoor dochter niet mee kon doen overdag omdat ze de taal niet sprak. Savonds kidsdisco en shows. Erg leuk. Vriendelijk personeel en goede schoonmaak.ga vroeg naar Lindos ivm temp en drukte. Faliraki 2,20 pp kids gratis met de bus. 20 euro met taxi. Kolymbia 10 min lopen.

• 3Karine Buyle10-08-2016

nooit meer!!!!!!!!

Hadden duurste familiekamer geboekt, 3 volwassen + 1 kind negen jaar. Bij aankomst bleek de kamer niet wat we gevraagd hadden, na heen en weer gebel met touroperator en hotel op kamer moeten blijven. Kamer heel sober (nog geen kadertje aan muur) kamer tweepersoonsbed en 2 sofa's, lakens lagen op bed maar konden het zelf nog opmaken. Ligging langs heel drukke baan. Klein balkon voor 4 personen in kamer zelfs geen tafeltje om iets te schrijven. Zwembad oké maar handdoekje leggen om half zes of je had geen plaats meer. Restaurant wel lekker eten maar alle dagen hetzelfde en altijd ontbrak er wel iets, dan geen lepel, bord enz... hun antwoord was in de afwas straks zijn er weer. Geen bediening van drank aan tafel, zelf van een machine gaan halen, alles was gelijk suikerwater, dan maar wijn besteld, op kaart 10 euro aan tafel 20 euro. All-inn was echt pover voor een goed drankje weer betalen, fruitsap, cocktail, koffie enz.. Voor de safe ook extra betalen. Handdoeken aan zwembad 1 euro per dag en 10 euro waarborg. Personeel onvriendelijk voor Belgen, Duitsers en Engelsen kregen voorrang.S'avonds aan bar lieten ze je soms een kwartier wachten. Overdag bar niet open juist aan zwembad kon men iets drinken in plastiek beker, alle frisdranken kwamen uit dezelfde spuit, dan maar een biertje gedronken dat kwam van de tap. In restaurant dessertkommetjes uit plastiek. Strandzetels aan zee ook 4 euro te betalen per dag. Safe op kamer ook betalen! Voor de prijs dat we betaalden (5300euro) Hadden we toch wel wat anders verwacht!!!! Nee voor ons nooit meer!!!

• 8cvechelp16-06-2016

Leuk, aangenaam hotel. Vriendelijk personeel

• leuke kamers
    • Kinderen hebben een aparte, afgesloten ruimte om te slapen.
    • verschillende zwembaden, zodat het nooit drukbevolkt lijkt
    • leuk waterpark met snelle glijbanen en minder snelle. Voor elk wat wils
    • ideale ligging om het eiland te verkennen. Middenin tussen Rhodos Stad en Lindos
    • Wandelafstand naar Kolymbia stad
    • busstop vlak voor het hotel

• gratis drankjes zijn van goedkope kwaliteit, maar dit is waarschijnlijk in alle ALL-IN formules zo.
    • bijbetalen voor merk drankjes en aan de dure kant. 2,5euro voor 33CL Mythos bier.
    • weinig afwisseling in groentenbuffet: worteltjes, erwtjes, spruitjes: komt elke dag terug. Veel meer is er van groentes ook niet. De rest is wel in orde.
    • water heeft een bijsmaakje, maar dit is gewoonte. Na een paar dagen proef je dit niet meer.
    • Om op terras te komen, moet je de kamer van de kinderen. Weet niet of dit bij elke kamer zo is.

Ik zou het hotel zeker aanraden bij vrienden. Zeker met jonge kinderen.

• 10RONNY NEYENS13-09-2015

Super vakantie op een schitterend eiland!

Prachtig resort met een leuk (gratis )waterpark , mooie kamers , lekker eten en een goede service! De bushalte ligt recht tegenover het hotel , voor 3,90 euro(enkel) kan je naar Lindos of Rhodos stad . Super ligging om het wonder mooie eiland te verkennen en vlak bij de bekendste straat van Kolymbia eucalyptus road. Het eten was zeker ok , alleen op sommige uren was het heel druk in het restaurant. Dit hotel kan ik dus zeker aanbevelen aan mensen die iets van het eiland willen zien , maar ook aan de mensen die liever wat relaxen op vakantie want het hotel heeft meerdere zwembaden en achteraan op het domein een echt relax zwembad waar heel weinig mensen kwamen . Massage is ook mogelijk! (mits betaling) Een auto huren kan in het hotel (toen 80 euro voor 2 dagen) en parkeer plaats is er genoeg.

Met oudere kinderen

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën