Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

We hebben een aantal aanbieders voor Mikri Poli voor je op een rij gezet:

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 812-07-2008

Aanrader

Algemeen: Mooi domein, vriendelijke mensen, lekker eten.

Ligging: Een dorpje op wandelafstand met de klassieke winkeltjes. Toch wel leuk om te doen en cadeautjes te verzamelen. Je huurt in het hotel een auto voor 4 dagen voor 110 euro, omnium verzekerd. DOEN!

Animatie: Het domein leek wel opgedeeld: achteraan zaten de Italianen en was de animatie (1,5 u voormiddag en 1,5 u namiddag) zuiver afgestemd op de Italianen (muziek, ...). Ook 's avonds was er in een apart amfitheater een (luidruchtige) Italiaanse animatie achter op het domein. Kwam een beetje "apartheidachtig over".

Waarschuwing: Op het domein reed op regematige tijdstippen een auto rond voor het ophalen van linnen, bagage, ... Deze auto werd "bestuurd" door een roekeloos racend, brutaal kereltje dat duidelijk niet met toeristen opgezet was. Hou je kinderen vast als hij er aan komt gereden.

Aanraders: Lindos stad, Rhodos stad, thermen in Kalithea: schitterend Vlindervallei: mooi maar o zo veel volk...

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Mikri Poli voor je op een rij gezet:

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën