Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 8Iris04-08-2014

geweldige vakantie gehad!

Ten eerste hebben we echt een hele leuke vakantie gehad!

Toen we aankwamen in het hotel (22:30) zouden we iets te eten, een kleine sandwich. We hebben het 2x aangegeven en nog geen sandwich gekregen. Dat was wel erg jammer, aangezien we honger hadden en alles al dicht was.

Verder over de kamers was er niets te klagen, mooie grote kamers en werd elke dag netjes schoongemaakt!

Het zwembad en het animatieteam is in een woord: SUPER! Voor jong en oud verschillende activiteiten. ze komen gezellig een praatje maken met iedereen, heel erg gezellig!

Het eten was goed, bijna hetzelfde elke dag. Maar toch wel variatie. Ook het BQQ (griekse restaurant) was erg leuk en lekker! Daar moet je echt een keer naartoe.

• 9Danielle25-09-2007

16 t/m 23-9 in Mikri Poli. We hadden een rustige kamer op de 1e etage, lekker ruim, airco, fijn balkon. De bedden vonden wij wel wat hard. De zwembaden zijn heerlijk, voor ieder wat wils. Het strand was ook leuk, al heb je echt wel waterschoenen nodig. Temp. zeewater was 26gr, de buitentemp. 32 gr. Het eten (buffet) was prima. Altijd genoeg en warm. De keuze 's avonds was wel wat beperkt, maar wij hebben er toch heerlijk gegeten. Het hotel ligt op loopafstand van het dorpje Kolymbia. Verder is er in de omgeving niet veel te doen. Wij hebben 3 dagen een motor gehuurd en Rhodos ontdekt. Dagtrip met de boot naar Turkije (Marmaris) was ook erg leuk. In 1,25 uur ben je aan de overkant. Voor goedkope schoenen en 'merk'kleding kun je echt je slag slaan op de Turkse bazar ;-)

• 10Familie Van Ingen17-08-2007

We zijn voor de tweede keer terug uit dit mooie resort. We waren verbaasd dat er binnen 1 jaar alweer een nieuw peuter-kleuter zwembad was gebouwd. In totaal dus 4 zwembaden. Het eten is gewoon lekker en goed. Voor de rest is alles heel schoon en verzorgd. Geen klagen. Een minpunt. Het Italiaanse animatieteam had zich samengevoegd met het Duitse animatieteam. Geen succesformule. De animatie was vorig jaar stukken beter en vriendelijker. Er waren dit jaar ontzettend veel Italianen die ook Duits verstaan maar daar hadden ze een apart Italiaans animatieteam voor. Wij Nederlanders passen ons maar aan terwijl Italianen ook Duits verstaan. Verder was het weer een supervakantie.

• 10van ingen17-12-2006

fam van ingen het was er zeer goeg we gaan in 2007 terug. de bevolking is heel erg aardig. en JOHANS van JOHANS gold is een super man en zijn vrouw en kinderen ook.als in kolimbya bent moet je daar je sieraden kopen.het dorpje is klein maar wel gezelig.het resort mikiri poli is een aanrader met kinderen we komen zelf uit het zuide dus het duits was geen probleem voor ons ende kleinen van 4. het eten was super en het personeel was ook heel erg vriendelijk het was super ander gingen we niet trug kortom het was een goede vakantie Mariska: We zijn in augustus vertrokken naar Mikri Poli. Het was een superleuke vakantie. Alles zat mee. Het hotel is superschoon, leuke animatie, lekker eten. Alleen strand is niet zo. Het is een echt familiehotel voor gezinnen met kleine kinderen. De mensen zijn beleefd en attent. Hotelkamers waren groot en heel schoon. We willen weer terug volgend jaar. Heerlijke zwembaden.

• 9Fam van der Gaag11-09-2006

Wij zijn vannacht terug gekomen van een geweldige vakantie met onze 2 kids (1,5 en 3 jaar oud) in dit complex. Het eten was heerlijk....zwembad en kamers super schoon...echt niks te klagen hoor! SUPER! Zou het iedereen aanraden.

We hebben ook een auto gehuurd voor een paar dagen en wat leuke dingen bezocht. Ook het kleine stadje Kolymbia is leuk om te bezoeken (goed te lopen).

Iedereen die nog gaat of wil gaan...zeker doen en GENIET!

Groetjes

• 8Fam. Garcia29-08-2006

Het was zeer de moeite waard om in het hotel Mikri Poli te logeren. De kamers waren vrij ruim opgezet en de service van het aldaar werkzaam personeel was erg vriendelijk te noemen. Strandschoentjes beveel ik in verband met kiezels en rotsen zonder meer aan, maar je kunt er prima zwemmen en vooral snorkelen is een must. Minpuntje was het Duitstalige recreatieteam, kleine kinderen begrepen er geen "Jota" van en voelden zich buitengesloten. Hoe dan ook, ik zou zomaar opnieuw bij Mikri Poli een zomervakantie kunnen boeken.

• 8fam. Boudri20-08-2006

Wij zij hier in juni 2006 geweest. Heel mooi resort, schoon en alles wordt goed bijgehouden. Ook het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Eten op zich goed, maar door de drukte kreeg je meer het idee van een "eetschuur", kinderen vonden het dan ook niet prettig om daar te eten. Ook is er voor kleine kinderen weinig te doen, zeker als ze ook niet duitstalig zijn. Kinderbad niks bijzonders, speeltuintje niet geschikt voor kleine kinderen (in het grind en metalen glijbaan in brandende zon). Strandje stelde weinig voor. Animatie wel leuk, maar deed niet zijn best om de "andertaligen" er bij te betrekken. Onze vakantie begon pas toen we een auto huurden. Rhodos en zijn bewoners bevielen ons heel goed. Mooi eiland, fijne mensen; met een auto kan je er toch nog wat van maken. Kortom geen "fun for (little) kids", wat wij van het handje vol andere Nederlanders ook hoorden.

• 9Eric, Monique en Boy15-08-2006

Ook wij hebben heerlijk genoten in het Mikri poli hotel. Alles was heel goed verzorgd en schoon. Het strand was jammer i.v.m de keien, maar dat mocht de pret niet drukken. Het dorp ligt op een steenworp afstand het is niet groot, maar een lekkere coctail (denk om de tafeltjes, staan soms wat wiebel) of een presentje voor thuis is er te vinden. Huur een auto, dat is echt de moeite waard om goed te kunnen zien hoe mooi het eiland is.

• 9Patrick, Fotini Mitchell15-08-2006

Net terug uit Rhodos.Complex zeer schoon, vriendelijk personeel, eten was goed warm en er was keuze genoeg.Kamers ruim en schoon.Zwembad perfect en schoon.Zaten erg veel duitsers en italianen, maar ach geen last van gehad. Kinderdisco al om 20.00, dus rap eten om 7 uur en dan snel dansen. En dat de animatie duits is, dat boeide onze 4 jarige gup niet, deed gewoon mee. Helaas geen zandstrand zoals in de folder, maar keien. Huur lekker een auto en toer door Rhodos. Mooi eiland met genoeg te zien. Echt de moeite waard. Wil je bij het grote zwembad een bedje, dan moet je vroeg opstaan anders is alles vol. Er zijn zelfs mensen die een bedje reserveren voor de hele dag en pas om 4 uur 's middags eens langs komen. Beetje jammer.Hotel echt een aanrader.

• 9Sylvana08-08-2006

Wij zijn er 2 julie 2006 aangekomen, voor 12 dagen zouden we daar blijven. Het is ons erg goed bevallen. Leuke zwembaden. lekker eten. Luxe kamers die er g0ed worden verzorgd.En wel Leuke shows savonds.(Duits) Het min puntje is de hoeveelheid duitsers. Er ligt een kiezel strand op loopafstand. Het dorpje zelf is t0ch wel 10 minuten lopen.smiddags is dat gewoon te warm. het personeel is ook erg vriendelijk. Maarre ik zal U wel aanraden om met een van de activiteiten meej te doen. of gewoon een auto te huren.. Want alleen op het park red je het niet. Vlindervallei en rhodos stad was geweldig dus dat raad ik jullie wel aan.

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën