Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 10peter12-09-2012

Super Hotel

Hotel Mikri Poli, is een zeer goed en schoon Hotel!!! Ik snap niet dat er mensen zijn die over het eten zeuren, er was genoeg keuze en variatie. ook klopt het niet dat je voor de Airco moet betalen Mikri Poli is gewoon goed, je krijgt waarvoor je hebt betaald.

• 9kok wiegman09-02-2012

wij gaan absoluut terug

heel gezellig service uitstekend, eten prima wel druk met kinderen ,maar dat weet je als je daar naartoe gaat, wij gaan zeker terug.

• 8Marc23-07-2011

Mooi en groot resort !

Mooi complex met verschillende zwembaden en genoeg ligbedden en parasols. Daardoor geen handdoekenstress 's morgens ! Zeer ruime en mooie kamer. Heel vriendelijk personeel.Lekker eten en genoeg keuze (vlees, vis, pasta,...). Enig minpunt is de bar: te klein, flauwe drankjes, plastieken bekers; mindere bediening. Voor de rest prima keuze !!

• 8huub peeters.27-10-2010

mooi park.

het is een mooi park met zeer leuk en vriendelijk personeel het eten moet warmer buiten het park is een troep.

groeten
      huub & francis.
       jan  & elly.
      uit venlo/velden

• 8Astrid Wolf14-08-2010

een super hotel

In juli zijn wij met een groep van tien in de leeftijd van 10 tot 40 op vakantie geweest in mikri poli. En ik kan dit hotel zeker aanbevelen. -eten was prima -kamers waren prima -verschillende zwembaden op het complex -vriendelijk personeel -op loopafstand van Kolymbia(een gezellige winkelstraat)

in de tijd dat wij er waren verbleven er veel Duitsers en Italianen. Het animatie team is erg gericht op deze vakantiegangers. alles in het duits en italiaans.

Maar toch een supervakantie gehad waar we allemaal met veel plezier op terug kijken.

• 8Joost06-06-2009

Heerlijk genieten

Een fantastisch hotel met heerlijk eten. Veel vermaak voor de kinderen en veel zwembaden om af te koelen.

• 10lotje14-01-2009

Topper!

het is een heel goed park lekker eten en drinken in een woord Fantaschtisch!!!

Mvg. Lotje van putten

• 8R.Meijer04-10-2008

Mooi hotel

Na alle goede beoordelingen gelezen te hebben zijn wij ook naar dit hotel gegaan, alles is brandschoon, kamers zijn prima, zwembaden ook. Het ontbijt en de lunch waren goed, maar het diner liet echt te wensen over, koud, niet goed gaar en weinig smaak. Het a-lacarte restaurant is helemaal een giller, biefstukje besteld maar een autoband is nog malser. kortom hoel is prima, maar wil je lekker eten dan moet je echt wat anders zoeken. Het dorpje is op loopafstand en daar zijn wat winkeltjes en restaurantjes die echt niet duur zijn. Ook kan je daar voor weinig geld een auto huren en lekker zelf het eiland gaan verkennen, is echt een aanrader om te doen.

• 8Marianne de Vries25-05-2008

We zijn op vakantie geweest van 8 mei t/m 15 mei. Het is een prima hotel. Het weer was ook lekker alleen is er wel veel wind. Voor kinderen is dit een ideaal hotel ,wordt veel georganiseerd. Eten zeer gevarieerd en prima van kwaliteit Conclusie prima vakantie

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën