Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

151 reviews over Hotel Mikri Poli

• 7Petra21-10-2019

Prima hotel, maar eten in oktober valt tegen.

Een prima verblijf in dit hotel. Personeel is vriendelijk en de voorzieningen prima. We verblijven hier nu een week. Echter krijgt het hotel van ons wel een dikke onvoldoende voor het eten. Geen idee of het te maken heeft met het naseizoen, maar alles is steeds koud, het brood is oud en steeds dezelfde gerechten... dat is een teleurstelling. Gelukkig eten we ook graag buiten de deur, maar als we hier dan even zijn is de weinig verrassende, eentonige en koude keuken (We zijn toch in Griekenland?) slechts een schamele 2 waard (voor de moeite). Daardoor is het verblijf zeker geen 4 sterren waard. Die waardering klopt echt niet.

Verder een top zwembad. De kids vermaken zich hier prima. Goed om te vermelden dat het hotel bewust bezig is met het milieu en dat ze voor zwerfdieren veel goede initiatieven ondernemen.

• 9Andy Ceyssens13-07-2019

Goed hotel

Goed, kindvriendelijk hotel. Vriendelijke service en uitnodigende animatie zonder opdringerig te zijn.

• 2018
    9Nienke21-09-2018

Heel mooi, groot, ruim opgezet resort! Aanrader!

Wij waren hier in September met onze dochter van 3 jaar. Goed onderhouden resort. Zwembaden zien er netjes uit. Genoeg toezicht! Heel veel keuze. Genoeg bedjes en geen handdoekje leggen. Kamer was ook prima en netjes werd vaak schoon gemaakt. Eten was lekker genoeg keuze. Goed/leuk Animatieteam. Deden echt hun best om het ieder naar zijn zin te maken. Toppers zijn het! Vanaf het resort kan je lopen naar het dorpje. En het is een goede uitvalsbasis om per auto het eiland te verkennen.

Minpuntjes voor ons waren : Dat onze kamer wat hoger gelegen lag, dus je moest de heuvel op lopen. Was wat lastig heen en weer lopen met drankjes 's avonds. En het was heel erg jammer dat we op onze laatste dag de kamer niet konden aanhouden. (al was er wel een ruimte waar je je koffer kon opbergen. En een douche waar je je nog even kon opfrissen)

Verder en top resort echt een aanrader! Top vakantie gehad!

• 9Maarten & Inge11-09-2018

Zeer goed!

Zeer mooi en ruim complex, verzorgde beplanting, met kleurrijke bloemen en bomen. Vriendelijk onthaald, handig polsbandjessysteem die tevens de sleutel is tot de kamer. Kamers netjes en groot! Dagelijks goede roomservice met de nodige poets, verse handdoeken, opgemaakt bed. Vriendelijke personeel, zowel in het animatieteam als in de restaurants. Ruime keuze in het restaurant, met lekker en afwisselend aanbod. Zeer netjes, niets op aan te merken. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid, veel keuze van brood, ontbijtgranen, fruit, van eitjes tot wafels - flensjes, voor ieder wat wils. Vers fruitsap is betalend (1,5€) net als de verse smoothies. Mogelijkheid tot glutenvrij eten! Een groot pluspunt voor wie allergisch is. De all-in geldt voor de lokale dranken, voor premium merken is er een toeslag. Mooi aanbod aan sportlessen. 5 zwembaden en een klein doch mooi kiezelstrand. Waterpark met 7 grote glijbanen en stroomversnelling, onze kroost heeft er erg van genoten! De redders zijn alert en zeer vriendelijk. Zeer fijne vakantie gehad, een aanrader.

• 10Carly17-04-2018

Prachtig!

Alles was perfect! Het was de tweede keer dat we hier waren. De eerste keer was in 2010 toen we getrouwd waren op Rhodos. In 2017 zijn we met een heel gezelschap (incl. kinderen) terug gekomen. Alles was even fijn als toentertijd.

De zwembaden zijn heerlijk. Het nieuwe waterpark is fantastisch. Het eten is perfect verzorgd. Maar wat toen en nu het meeste opviel is dr behulpzaamheid van het personeel!

• Oude reviews

9Stephanie02-09-2016

Supervakantie

We hebben in 15 dagen in dit hotel gezeten met 2 kids van 6 en 1. Hadden standaard kamer met babybed. Goed eten. Als je elke avond alle stukken vlees opschept wordt het wat eentonig maar kind van 1 heeft gevarieerd kunnen eten. Drinken ook goed. Wil je "echte" drank dan bijbetalen maar is bij alle all inn. Animatie vooral Duits waardoor dochter niet mee kon doen overdag omdat ze de taal niet sprak. Savonds kidsdisco en shows. Erg leuk. Vriendelijk personeel en goede schoonmaak.ga vroeg naar Lindos ivm temp en drukte. Faliraki 2,20 pp kids gratis met de bus. 20 euro met taxi. Kolymbia 10 min lopen.

• 3Karine Buyle10-08-2016

nooit meer!!!!!!!!

Hadden duurste familiekamer geboekt, 3 volwassen + 1 kind negen jaar. Bij aankomst bleek de kamer niet wat we gevraagd hadden, na heen en weer gebel met touroperator en hotel op kamer moeten blijven. Kamer heel sober (nog geen kadertje aan muur) kamer tweepersoonsbed en 2 sofa's, lakens lagen op bed maar konden het zelf nog opmaken. Ligging langs heel drukke baan. Klein balkon voor 4 personen in kamer zelfs geen tafeltje om iets te schrijven. Zwembad oké maar handdoekje leggen om half zes of je had geen plaats meer. Restaurant wel lekker eten maar alle dagen hetzelfde en altijd ontbrak er wel iets, dan geen lepel, bord enz... hun antwoord was in de afwas straks zijn er weer. Geen bediening van drank aan tafel, zelf van een machine gaan halen, alles was gelijk suikerwater, dan maar wijn besteld, op kaart 10 euro aan tafel 20 euro. All-inn was echt pover voor een goed drankje weer betalen, fruitsap, cocktail, koffie enz.. Voor de safe ook extra betalen. Handdoeken aan zwembad 1 euro per dag en 10 euro waarborg. Personeel onvriendelijk voor Belgen, Duitsers en Engelsen kregen voorrang.S'avonds aan bar lieten ze je soms een kwartier wachten. Overdag bar niet open juist aan zwembad kon men iets drinken in plastiek beker, alle frisdranken kwamen uit dezelfde spuit, dan maar een biertje gedronken dat kwam van de tap. In restaurant dessertkommetjes uit plastiek. Strandzetels aan zee ook 4 euro te betalen per dag. Safe op kamer ook betalen! Voor de prijs dat we betaalden (5300euro) Hadden we toch wel wat anders verwacht!!!! Nee voor ons nooit meer!!!

• 8cvechelp16-06-2016

Leuk, aangenaam hotel. Vriendelijk personeel

• leuke kamers
    • Kinderen hebben een aparte, afgesloten ruimte om te slapen.
    • verschillende zwembaden, zodat het nooit drukbevolkt lijkt
    • leuk waterpark met snelle glijbanen en minder snelle. Voor elk wat wils
    • ideale ligging om het eiland te verkennen. Middenin tussen Rhodos Stad en Lindos
    • Wandelafstand naar Kolymbia stad
    • busstop vlak voor het hotel

• gratis drankjes zijn van goedkope kwaliteit, maar dit is waarschijnlijk in alle ALL-IN formules zo.
    • bijbetalen voor merk drankjes en aan de dure kant. 2,5euro voor 33CL Mythos bier.
    • weinig afwisseling in groentenbuffet: worteltjes, erwtjes, spruitjes: komt elke dag terug. Veel meer is er van groentes ook niet. De rest is wel in orde.
    • water heeft een bijsmaakje, maar dit is gewoonte. Na een paar dagen proef je dit niet meer.
    • Om op terras te komen, moet je de kamer van de kinderen. Weet niet of dit bij elke kamer zo is.

Ik zou het hotel zeker aanraden bij vrienden. Zeker met jonge kinderen.

• 10Karin leerlooyer15-06-2015

Voor derde keer geweest en ga zeker terug

Geweldig resort met zeer vriendelijke mensen en door meerdere zwembaden en waterpark voor iedereen geschikt.

• 8Ruben12-11-2014

Prijs/kwaliteit goed hotel

Wij zijn einde Mei 2014 met kids van 14 maanden en 4 jaar hier geweest. We zochten voor zo weinig mogelijk geld een all in formule waar de zon schijnt. Kamer was dik in orde, vlak aan zwembad.. Eten en all in viel wat tegen, maar ik zeg het prijs kwaliteit mogen we niet klagen. Heel vriendelijk personeel, de ligging had iets beter gekunnen.. Strand stelt niets voor, animatie zijn Italianen, wel vriendelijk natuurlijk maar ons zegt dat niet veel. Op onze vakantie hebben we ook geen Nederlanders of Belgen gezien. Vooral uit Scandinavië had ik de indruk. Maar we hebben eigenlijk wel een heel goede vakantie gehad, Zwembad was voor ons ideaal, heel gezellig en het ene deel was maar een 50cm diep, ideaal voor onze oudste dochter dus.. Het was onze eerste vakantie met heel het gezin en het was een leuke vakantie!

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën