Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

150 reviews over Hotel Mikri Poli

• 8de Vennekes21-07-2019

Leuk familie hotel

Prima Atlantica hotel. Heerlijk verblijf gehad hier. Gevraagd voor familie kamer begane grond, ook gekregen. Erg fijn met grasveld voor de deur. Kamer groot genoeg voor vier. 2 kamers met schuifdeur ertussen. Schoon maar schoonmaak kan wel nog beter. Eten lekker, zowel ochtend middag en avond. Voor ieder wat wils. Buffet restaurant wel iets te klein voor aantal gasten in hoogseizoen. Personeel wel altijd bereid om iets extra's te doen en erg service gericht en aardig. Waar wij ons erg aan stoorden was het handdoekje leggen. Nooit meegemaakt zo erg. Om 8.30 uur bijna geen stoel aan zwembad meer te krijgen. Heel vervelend en wordt ook te weinig aan gedaan. Dan zou uitbreiding zwembaden en aantal stoelen ook echt moeten. Paar keer bijvoorbeeld grecotel gehad, was hier echt beter. Aan strand bedjes betaald en handdoeken ook betaald. Dit vinden wij niet all-in. Animatie team heel erg goed. Pluim voor hen. Kolymbia leuk voor keertje, klein.

• 2018
    9Erik26-08-2018

Paradijs op aarde.

Echt een top hotel. Kamer was schoon, ruim, en niet gehorig. Prima airco. Kamers zijn ook mooi verdeeld over het park, altijd wel een zwembad of bar in de buurt. Eten was perfect. Keuze genoeg, en ook steeds voldoende variatie. Altijd wel een tafel beschikbaar. Zwembaden en bar ook mooi. Bedjes voldoende. Bij het waterpark de hele dag door zelfs wel beschikbaar. Ligging is ook goed. Mooi strand met activiteiten. Ook drankjes aan zee alle inclusive. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Animatie voldoende aanwezig. Met andere woorden. Paradijs op aarde.

• 9Alan Pauwels31-07-2018

Uitstekend all-in hotel

et terug van 13 dagen Mikri Poli. 4 sterren, maar al mindere vijf sterren hotels gehad. Eten & drinken: Zeer uitgebreide all-in. Steeds drie soorten vlees, twee soorten vis, pasta's en vegetarisch. Elke avond thema avond. Is en blijft natuurlijk all-in. Drank alles wat lokaal is in all-in.

Logies: we verbleven in de suites direct aan het strand met eigen zwembad. Gratis safe & handdoeken. Matras voor onze dochter leek iets te dun, maar meteen opgelost na melding bij receptie. Top service.

zwembaden: 1 centraal met animatie. Wie het rustiger wil, kan terecht in één van de drie andere zwembaden. Zeer leuk en groot waterpark met glijbanen. handdoekje leggen niet nodig. ALtijd plaats aan een zwembad.

service & hygiëne: service was 100 %. Niets is te veel gevraagd. Hygiëne onberispelijk.

strand: direct aan het strand, maar keienstrand. Wel aan de oostkant van Rhodos met talloze mooie baaien.

ligging: 25 minuten van Rhodos stad en Lindos. Voor wie de bus wil nemen, halte ana het hotel. 10 minuutjes wandelen naar dorpje Kolymbia, dat niet groot is maar wel gezellig met winkeltjes, bars, restaurants,....

Conclusie; alweer een uitstekend Atlantica Hotel. Is natuurlijk wel familiehotel met veel kinderen. Het geheel is opgevat als een klein dorpje met allemaal laagbouw. Wie hier niet tevreden is, tja... dan zal men allicht nooit tevreden zijn.

• 8Kate20-07-2018

Goed hotel, leuke vakantie!

Net terug van een weekje Rhodos. Heel goed hotel, proper, leuke zwembaden. Super lekker gegeten!! (ook als vegetariër genoeg keuze). BBQ restaurant was voor ons het minste: vlees niet goed gebakken, en geen BBQ gevoel) Vriendelijk personeel, handig dat je all-in bandje ook 'de sleutel' is van de deur (gewoon scannen en heb je altijd bij). Gratis kluisje in de kamer, handdoekservice 2,5€ pp en 3x wisselen per week. Goede airco en goede bedden! Minpuntje van de kamer: haardroger werkt niet zo goed en het ergste was de verduistering. Dit was niet voldoende voor ons, de grote terrasraam lag bij onze kamer dan nog in de richting waar de zon opkwam dus vanaf 6u licht binnen in de kamer. Ook is er maar 1 stopcontact in de kamer om je gsm op te laden. (tv en ijskast moeten uittrekken om te kunnen opladen,...)
    10 minuutjes stappen naar dorpje, waar winkeltjes (waar ze allemaal dezelfde 'fake' artikelen verkopen en terrasjes zijn, na 2x heb je het daar wel gezien). De weg er naar toe is niet verlicht en heel gevaarlijk voor voetgangers! Als je een plaatsje wil bij het hoofdzwembad kan je er best vroeg bij zijn, er worden handdoeken gelegd en vanaf 9uur geen plaats meer. (dit aan receptie gemeld en ze beweren dat er tussen 8 en 9 u alle handdoeken worden weggenomen,maar dit klopt niet) Maar er is dan wel plaats aan 1 van de andere zwembaden. Bushalte voor hotel, bussen komen vrij op tijd (met max 10 minuten vertraging), 3.90€ naar Rodos en ook naar Lindos 3.90€. Autoverhuur van hotel was ook in orde.We hebben een heel leuke vakantie gehad en vinden dit hotel zeker een aanrader!

• Oude reviews

9Rulisa06-09-2016

super !

Verblijf van 8 dagen met partner en zoon, en hadden het zeer naar onze zin. Familiekamer ruim en dik in orde. Eten voldoende keuze en 's avonds lekkere themabuffetten. Ook mogelijkheid tot BBQ en van uitstekende kwaliteit. Frisdrankjes uit de tap zijn voor sommigen hier en daar misschien iets te zoet, maar voor ons best ok. Ijsjes, zowel in restaurant als aan poolbar, worden steeds uitgeschept door iemand van het aanwezige personeel. Op vlak van hygiëne zeker een pluspunt. Zwembaden (4) uitstekend en aquapark super amusant. Personeel vriendelijk op één uitzondering na (dame van het winkeltje niet de vrolijkste). Kolymbia binnen wandelbereik (ongeveer 500m), klein maar wel gezellig plaatske met winkeltjes, bars, restaurantjes. Fotograaf ter plekke vonden wij nogal opdringerig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 10RONNY NEYENS13-09-2015

Super vakantie op een schitterend eiland!

Prachtig resort met een leuk (gratis )waterpark , mooie kamers , lekker eten en een goede service! De bushalte ligt recht tegenover het hotel , voor 3,90 euro(enkel) kan je naar Lindos of Rhodos stad . Super ligging om het wonder mooie eiland te verkennen en vlak bij de bekendste straat van Kolymbia eucalyptus road. Het eten was zeker ok , alleen op sommige uren was het heel druk in het restaurant. Dit hotel kan ik dus zeker aanbevelen aan mensen die iets van het eiland willen zien , maar ook aan de mensen die liever wat relaxen op vakantie want het hotel heeft meerdere zwembaden en achteraan op het domein een echt relax zwembad waar heel weinig mensen kwamen . Massage is ook mogelijk! (mits betaling) Een auto huren kan in het hotel (toen 80 euro voor 2 dagen) en parkeer plaats is er genoeg.

• 9Karin21-07-2015

Prima hotel met gemoedelijke sfeer

Dit hotel is zeer schoon, mooi en op een speelse manier gebouwd. De zwembaden liggen verspreid over het park zodat je nooit een "massa-gevoel" krijgt. Personeel is zeer correct, vriendelijk en behulpzaam. Badmeesters alleen in het waterpark en nemen hun taak zeer serieus. We hebben vooral veel russen en fransen gezien. Geen praktijken van dronken toeristen om 11 uur 's morgens of enorme opgeschepte borden eten die vervolgens onaangeroerd blijven, heel fijn. Ik zie hier veel verhalen over wat wel en wat niet tegen betaling is: airco is gratis evenals het waterpark. Ook daar kan je gewoon je (all inclusive) drinken meenemen. Bedjes aan het strand moet je wel betalen (4 Euro per bedje) maar dat is op heel Rhodos omdat geen enkel hotel eigen strand schijnt te hebben. Er is een handdoeken service: 2,50 per week. Eten is prima, gevarieerd. Drinken daarentegen is minder succes: alle drankjes, zelfs het water, hadden een bijsmaak. Na 23 uur moet je betalen voor al je drankjes.

• 9Rowan van der voort04-08-2014

Super vakantie!

Wij zijn om 21.00 ingecheckt er stonden toen sandwiches voor ons klaar bij de bar en onze koffers werden naar de kamer gebracht.

Verder hele mooie, schone kamers, zwembaden ook allemaal super!

Leuk personeel en TOP animatie!! Leuke shows in de avond en genoeg te doen overdag!

Goed gevarieerd eten voor elk wat wils.

Alleen jammer dat om 7.00 alle bedden bij het zwembad al bezet waren en dat kinderen er vervolgens de hele dag niet op liggen.. maar dat zie je bij elk hotel..

Verder echt een top vakantie gehad! In een goed georganiseerd hotel.

• 9kok wiegman01-08-2014

weer geweldig

wij zijn nu voor de vierde keer in mikri poli geweest, we blijven het top vinden en volgend jaar gaan we gewoon weer terug

• 5Philippe Horrix26-08-2013

Bedankt maar nee bedankt

Tijdens heel ons verblijf heb ik mij constant zitten afvragen waar dit hotel toch in hemelsnaam 4,5 sterren vandaan heeft gehaald ? De entree en lobby zijn niet echt uitnodigend te noemen. Oh ja uw valiezen ... sleur die maar lekker mee naar uw kamer en trek uw plan verder. Het hoofdzwembad is een grote claustrofobische ervaring daar het volledig ingesloten ligt tussen de hotelkamers. Het hele hotel heeft een all-in formule. Ik stelde mij daar iets bij voor maar kwam hier toch bedrogen uit : lokale dranken waren gratis maar waren, met alle respect, niet te dringeken. Het restaurant is 1 grote refter waar de tafeltjes zo dicht mogelijk tegen mekaar staan. Ik probeerde 1 keer de lokale wijn maar kon niet echt wijn proeven, meer een verwaterd drankje. De keuze in het restaurant is eerder beperkt en staat niet in verhouding tot het aantal sterren.

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën